• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Βάζουμε στο μικροσκόπιο το Opel Astra με τον 1.600άρη BiTurbo diesel κινητήρα απόδοσης 160 ίππων. Πως τα καταφέρνει στο δρόμο το ισχυρότερο μικρομεσαίο diesel της αγοράς;

Τις καλύτερες εντυπώσεις αφήνει η έκδοση των 160 ίππων, τόσο όσον αφορά την προσφερόμενη άνεση, όσο και αναφορικά με τη συμπεριφορά του πίσω μέρους. Το τιμόνι θα μπορούσε να έχει καλύτερη πληροφόρηση.

Το πετρελαιοκίνητο Opel Astra των 160 ίππων αποτελεί μια πολύ ενδιαφέρουσα και δελεαστική επιλογή στην κατηγορία.

Δείτε τον πίνακα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου της δοκιμής.

Δοκιμή: Opel Astra με 160PS

Διαβάστηκε από 71257 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 31/8/2017
 

Το Opel Astra της δοκιμής είναι το δεύτερο ισχυρότερο μικρομεσαίο 1.600άρι diesel στην αγορά. Με 160 άλογα και πολύ καλό εξοπλισμό αποτελεί μια δελεαστική επιλογή σε όσους αναζητούν το κάτι παραπάνω από ένα diesel οικογενειακό.

What is new
- 1,6 diesel με 160 άλογα
- Καίει 6,2 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει 25.800 ευρώ 
 
Το Opel Astra της δοκιμής είναι το δεύτερο ισχυρότερο 1.600άρι diesel μικρομεσαίο που κυκλοφορεί αυτήν τη στιγμή, και όσο να ναι αυτό από μόνο του ανεβάζει ασυναίσθητα πολύ τις απαιτήσεις μας. Γιατί μαζί με την οικονομία καυσίμου ως diesel, αναζητάμε την εκρηκτικότητα που έχουμε λησμονήσει τον τελευταίο καιρό και βρίσκουμε μόνο σε βενζινοκίνητα turbo μοτέρ αντίστοιχης ή παραπάνω ιπποδύναμης. Παράλληλα, έχουμε στο νου μας την εξαιρετική έκδοση των 136 ίππων που καλύπτει τις ανάγκες του μεγαλύτερου μέρους του αγοραστικού κοινού, και έτσι η εξίσωση γίνεται ακόμη πιο δύσκολη. Θα προσπαθήσουμε να την λύσουμε αναλύοντας το τι παραπάνω προσφέρει η εν λόγω έκδοση.
 
Από 25.800 ευρώ
Το Opel Astra 1,6 CDTI BiTurbo διατίθεται σε μία μόνο εξοπλιστική έκδοση, την Innovation, και κοστίζει 25.800 ευρώ. Χωρίς πολλά λόγια, αυτή είναι υπερπλήρης και δεν της λείπει τίποτα. Ενδεικτικό είναι πως στον προαιρετικό εξοπλισμό (σ.σ. ο οποίος υπάγεται στη φιλοσοφία της Opel να εκδημοκρατικοποιήσει premium στοιχεία) ανήκουν ελάχιστα πράγματα, όπως τα φώτα Intellilux και τα καθίσματα που σου κάνουν μασάζ. Σε σχέση με την αντίστοιχη εξοπλιστική έκδοση των 136 ίππων κοστίζει 1.300 επιπλέον, ενώ με την βενζινοκίνητη των 150 ίππων 1.800 ευρώ. Αυτές οι δύο εκδόσεις, μάλιστα, διατίθενται και στην έκδοση Dynamic όντας αισθητά φθηνότερες κάτι που δεν οφείλεται στον εξοπλισμό, αλλά στο «σκαλί» που κάνει ο τρόπος υπολογισμού του τέλους ταξινόμησης. Γιατί τα λέμε όλα αυτά; Επειδή, όπως είπαμε στην αρχή, η σύγκριση γίνεται και αναπόφευκτα, και ασυναίσθητα… Συνολικά πάντως, ως τιμή είναι δελεαστική για τα δεδομένα της κατηγορίας. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 3 σχόλια

Nέο μοτέρ & δύο πακέτα για το VW T-Roc

Πρώτες τιμές για το νέο Nissan Juke

Και Μάλτα και Μαγιόρκα στην Ελλάδα!

Δοκιμή: Νέο Mitsubishi Outlander PHEV

Η κίνηση στους δρόμους

Αποκλειστικό: Νέα Audi Q4 Sportback & Audi Q6

Μια στραβοτιμονιά και το «άτι» πάει για σκραπ

Νίκη Vettel 392 μέρες μετά, 1-2 η Ferrari!

Καλείς την τροχαία: Καρφί ή σκεπτόμενος πολίτης;

Έρευνα AutoΤρίτη: Το κόστος service των best-seller μικρομεσαίων

Φάκελος Yaris: Ποιο είναι το best του best;

Δοκιμή: Ford Focus Vignale

Αποκλειστικό: Νέα Mercedes GLA

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

CITROEN: Back to school με προνομιακές τιμές & 36 άτοκες δόσεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

OPEL: Astra diesel με καλό εξοπλισμό από 17.590€

περισσότερα »