Με turbo κινητήρα πλέον το Swift Sport αξιοποιεί κατάλληλα τον 1,4 Boosterjet της Suzuki για να αποδώσει 140 άλογα.

Με turbo κινητήρα πλέον το Swift Sport αξιοποιεί κατάλληλα τον 1,4 Boosterjet της Suzuki για να αποδώσει 140 άλογα.

Κινητήρας: Ξεχωρίζει σε επιδόσεις, αλλά και οικονομία

47.033 Επισκέψεις στο άρθρο (22/7/2018)

Ο νέος 1,4 Boosterjet αποδίδει 140 άλογα (μόλις 4 άλογα παραπάνω από τον προηγούμενο ατμοσφαιρικό 1.600άρη), η μεγάλη όμως διαφορά είναι στη ροπή, η οποία από τα 160 σκαρφάλωσε στα 230 Nm. Μάλιστα διατηρείται σταθερή από τις 2.500-3.500 σ.α.λ. Στην πράξη ο 1,4 Boosterjet -γνωστός και από άλλα μοντέλα της Suzuki- του Swift Sport είναι ροπάτος και ελαστικός από χαμηλά, ενώ άκρως ικανοποιητική είναι και η απόκριση στο γκάζι, αν και θα ψάξεις μια έξτρα Sport λειτουργία που να την τονίζει. Δεν ξεσπάει και δείχνει να μην έχει ένταση ψηλά, ενώ και ο ήχος είναι άχρωμος όντας στην ουσία βουητό που αυξάνει μαζί με τις στροφές του κινητήρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Από νούμερα πάντως το νέο Swift Sport σκίζει με τα 0-100 να έρχονται σε 7,7 δλ (το εργοστάσιο ανακοινώνει 8,1 δλ.). Ιδιαίτερα ζωηρό είναι και στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις χάρη και στο σωστά κλιμακωμένο 6άρι κιβώτιο με τον ουσιαστικά αψεγάδιαστο και ακριβή επιλογέα. Ευχάριστη έκπληξη και η συγκρατημένη κατανάλωση η μέση τιμή της οποίας στη διάρκεια της δοκιμής γυρόφερε τα 8,5 λτ./100 χλμ. εξαργυρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο την δυνατότητα που έχει ο οδηγός να κινείται με μία ή και δύο ταχύτητες πάνω λόγω της ροπής.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda