16 φωτογραφίες »

Κινητήρες, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

163.852 Επισκέψεις στο άρθρο (17/12/2020)

Κινητήρας: Fiesta σε οικονομία, Ibiza σε επιδόσεις
Οι κινητήρες των δύο μοντέλων διαφέρουν πραγματικά παντού εκτός της απόδοσης. Downsized 1.000άρης τρικύλινδρος με ήπια υβριδικό σύστημα, με 155 ίππους για το Fiesta. 4κύλινδρος 1,5 λτ. με 150 ίππους για το Ibiza.

Όσον αφορά στην λειτουργία τους, o μεγαλύτερος 1,5 TSI δείχνει πιο «άνετος», ωστόσο χαμηλά ο 1,0 EcoBoost τραβάει πολύ καλύτερα χάρη στο ηλεκτρικό boost και σε μεγάλες ταχύτητες είναι πιο ήσυχος. 
Στο πεδίο των επιδόσεων και της κατανάλωσης, το Ibiza έχει καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα για μισό δλ., (οι ρεπρίζ δεν είναι συγκρίσιμες λόγω kickdown αυτόματου κιβωτίου στο μικρό της SEAT), με το μοντέλο της Ford να παίρνει η ρεβάνς στην οικονομία με σχεδόν 2,0 λτ./100 χλμ. χαμηλότερη κατανάλωση.

Στο δρόμο: Σου δίνουν το κάτι παραπάνω
Ξεκινώντας από το Fiesta, το ST-Line είναι κατά 10 χλστ. πιο χαμηλό από τα απλά και έχει πιο σφιχτή ανάρτηση, με αποτέλεσμα το πολύ ικανό μοντέλο να προσφέρει ακόμα καλύτερη αίσθηση και αμεσότητα, αποτελώντας ότι πιο σπορτίφ μπορεί να βρει κανείς στην κατηγορία. Στρίβει αποφασιστικά και στο όριο παραμένει απόλυτα ρυθμίσιμο και παιχνιδιάρικο ευχαριστώντας στο 100% τον οδηγό του.

Το Ibiza FR από την άλλη δεν είναι τόσο «σκληροπυρηνικό», εστιάζοντας σε ένα πιο ευχάριστο καθημερινό προφίλ και οδηγικά, παρουσιάζοντας σταθερότητα και σίγουρο πάτημα διατηρώντας σε μεγάλο βαθμό την άνεση και την εξαιρετική ποιότητα κύλισης των μικρότερων εκδόσεων (παρά την κατά 20% πιο σφιχτή ανάρτηση), ενώ την ίδια στιγμή στρίβει αποφασιστικά και σβέλτα. 

Η γνώμη μας
Tα Ford Fiesta ST-Line έχει σπορτίφ προσανατολισμό οδηγικά και εστιάζει στο δυναμισμό και την απόλαυση, όντας το κορυφαίο της κατηγορίας σε αυτό το κομμάτι. Το Ibiza FR είναι λιγότερο σπορ αλλά περισσότερο πολιτισμένο, ενώ προσφέρει και εξαιρετικούς χώρους.   

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

peugeot
NISSAN