Γιατί μας κάνει πλάκα η Peugeot με το 308, που δεν το λέει GTi;

13.296 Επισκέψεις στο άρθρο (2/5/2021)

Είναι Peugeot, είναι «τούμπανο», έχει 230 άλογα, αλλά δεν είναι GTi. Πλάκα κάνουμε;


Δηλαδή τι άλλο θα ήθελε να έχει ένα 308 για να φορέσει το σηματάκι GTi; H Peugeot λανσάρει το νέο της μικρομεσαίο, και βγάζει είδηση από το ποιά έκδοση «δεν» θα λανσάρει, τη στιγμή που το 308 είναι ήδη «τούμπανο».           

Βλέπεις η Peugeot έκανε το 308 να δείχνει σα να είναι η κορυφαία έκδοση, ήδη από τη βασική. Και δεν είναι κακή αυτή η τακτική. Την είδαμε πρόσφατα και στο νέο Audi A3, που από τη «μαμά» του, στη βασική έκδοση, έχει τα ίδια φτερά, φουσκώματα και θόλους που παλιότερα ήταν «δικαίωμα» μόνο των S3 και του πλέον κορυφαίου RS3.

Και το 308 κάνει το ίδιο. Όχι ότι μοιάζει με το A3, καμία σχέση. Αλλά η λογική είναι κοινή. Ότι θα έβαζες στο GTi για να δείχνει «GTi», τα βάζεις σε όλες τις εκδόσεις και τώρα όλες δείχνουν «GTi».

Όμως φυσικά το GTi δεν είναι μόνο η «μόστρα». Είναι και το μοτέρ. Και τι περιμένουμε από ένα μοτέρ για να πούμε ότι το μοντέλο είναι η κορυφαία έκδοση; Γιατί αν τα 230 άλογα του «μεγάλου» 308 δεν φτάνουν για να το πούμε «GTi», τότε πόσα θέλουμε;

Εντάξει, έχουμε κακομάθει, τώρα που οι ιπποδυνάμεις έχουν πάρει την ανηφόρα και αν δεν πιάσουμε τα 300 άλογα δεν χορταίνει το στόμα μας ισχύ. Όμως με 230 άλογα, και τέτοιο «λούκ», άσε την Peugeot να λέει. Το νέο 308 μπορεί να μην έχει το σηματάκι GTi έχει όλα τα υπόλοιπα. 180 άλογα βενζίνης, άλλα 110 άλογα ηλεκτρικά, μπαταρία που φορτίζει στην πρίζα, καθαρή ηλεκτροκίνηση για 50 χιλόμετρα, και ρύπους και κατανάλωση «χώμα». Χώρια το εσωτερικό που «σκοτώνει».

Τι λέτε λοιπόν; Μας κάνει πλάκα η Peugeot που δεν λέει την κορυφαία έκδοση του ολοκαίνουργιου 308, «GTi»; Και που επιμένει πως δεν πρόκειται για «GTi»; Μήπως το νέο 308 είναι όσο «τούμπανο» και όσο δυνατό και γρήγορο χρειάζεται, για να μη μας νοιάζει το σηματάκι;

Mercedes
skoda