Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά

Όλα είναι high-tech μέχρι να βγάλεις τις οθόνες από την καμπίνα!

 Σχολιάστε 
9.475 Επισκέψεις στο άρθρο (23/6/2024)
Όλα είναι high-tech μέχρι να βγάλεις τις οθόνες από την καμπίνα!

- Η Tesla έκανε την αρχή & τώρα οι μεγάλες οθόνες είναι το 1ο πράγμα που ανταγωνίζονται οι κατασκευαστές
- Μαζεύουν όλες τις λειτουργίες και αφήνουν την καμπίνα μινιμάλ
- Πολλά μοντέλα εκτός από την μεγάλη οθόνη δεν έχουν τίποτε άλλο, π.χ. Tesla
- Αν βγάλεις την οθόνη το εσωτερικό μοιάζει με βασική έκδοση Hyundai Atos

Η Tesla έκανε την αρχή & τώρα οι μεγάλες οθόνες γέμισαν τις νέες καμπίνες

Το ξεκίνησε η Tesla και σύντομα το αντέγραψαν όλοι. Δεν είναι περίεργο, στην εποχή που όλοι ζούμε γύρω από μια οθόνη, η οθόνη να έρθει και στο αυτοκίνητο. Το περίεργο είναι που η οθόνη ήρθε, όλα τα άλλα έφυγαν. Γιατί;
 
Από τις 7 και 8 ίντσες, άντε 10 το πολύ στα πολυτελή, πήγαμε στις 11 και 15 μέχρι και 25 ίντσες. Οι οθόνες αρχικά ήταν μέρος του εξοπλισμού του αυτοκινήτου, για να βλέπεις πληροφορίες και το πολύ-πολύ να χειρίζεσαι το ράδιο και τον πλοηγό. Ήταν στο πάνω άκρο του ταμπλό και συνοδεύονταν από κάποιου είδους χειριστήριο, αφού η αφή στο αυτοκίνητο ήταν εργονομικά απαγορευμένη. Και από αυτό, τώρα είναι μέσα στη μέση, οριζόντια ή κάθετα, ή περιστρεφόμενες, και από μέρος του εξοπλισμού έγιναν όλος ο εξοπλισμός.
 

Μαζεύουν όλες τις λειτουργίες και αφήνουν την καμπίνα άδεια

Από το ηχοσύστημα και το GPS, τώρα στην οθόνη έχεις όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου. Ο υπολογιστής ταξιδίου που απλά έδειχνε πέντε-δέκα πράγματα για την κατανάλωση, τα χιλιόμετρα και τον καιρό, έγινε κανονικός υπολογιστής που ελέγχει τα πάντα, με την οθόνη αντίστοιχη αυτή ενός κανονικού κομπιούτερ. Δεν έμεινε λειτουργία που να μην ενσωματώθηκε, που να μην πέρασε σε αυτό το κεντρικό σύστημα, που να άφησε τον χειρισμό της εκτός οθόνης. Με όλα όμως να περνάνε από την οθόνη, τι έμεινε στην καμπίνα;
 

Πολλά μοντέλα εκτός από την μεγάλη οθόνη δεν έχουν τίποτε άλλο, π.χ. Tesla

Δες τις καμπίνες των Tesla. Η μεγάλη οθόνη, το τιμόνι, και τίποτε άλλο. Που σημαίνει πως το εσωτερικό έχει τρία πράγματα μόνο. Τιμόνι, οθόνη και ραφάκια ή ντουλαπάκια. Το λες μινιμάλ, ή απλά.. άδειο και όταν ήταν καινούργιο και διαφορετικό είχε μια άποψη. Όμως με τις περισσότερες μάρκες να «πέφτουν» με την ίδια μόδα, το ηλεκτρικό ταυτίστηκε με το μινιμάλ, τη μεγάλη οθόνη και τη γύμνια γύρω γύρω.
 

Αν βγάλεις την οθόνη το εσωτερικό μοιάζει με βασική έκδοση Hyundai Atos, δηλαδή «φτωχό»

Γιατί το μινιμάλ δεν κρατάει πολύ. Και ωραία η οθόνη, αλλά όπου αλλού κοιτάξεις δεν υπάρχει τίποτα. Ραφάκια, ντουλαπάκια, κρυφά ή όχι, και το κενό. ¶πλες από πλαστικό ή ύφασμα, αναλόγως μάρκας και έκδοσης, και τίποτε άλλο. Το κενό. Και καλά όσο η οθόνη ακόμη τραβάει τα βλέμματα και δεν βλέπεις το γύρω γύρω, γι αυτό που είναι. Όμως η θέα της οθόνης δεν θα είναι για πολύ ακόμη τόσο εξωτική. Και το υπολοιπο αρχίσει να φαίνεται. Και χωρίς την οθόνη να σου κάνει κλικ, αυτό που φαίνεται δεν είναι και σπουδαίο. Το είδαμε τόσες δεκαετίες στα φθηνά μοντέλα στις βασικές εκδόσεις. Ήταν γυμνά. Και το ίδιο είναι και τα μινιμάλ ηλεκτρικά.
 
Τι λες; Εσύ θαμπώνεσαι από την οθόνη και δεν σε ενδιαφέρει το γύρω-γύρω; Ή μήπως το βλέπεις αμέσως ότι είναι γυμνό; Και τελικά σου αρέσει έτσι ή προτιμάς τα χειριστήρια να είναι πιο μοιρασμένα;

Toyota
test center