• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
2 φωτογραφίες »

Audi S3 Mk1: Η είσοδος της τετρακίνησης στα hot-hatches

75.475 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/1/2021

Στους καιρούς που όλα τα γρήγορα μικρομεσαία ήταν εμπροσθοκίνητα, το Audi S3 ήρθε και άλλαξε για πάντα το ρου της ιστορίας. Συνταγή της επιτυχίας ήταν το στιβαρό πλαίσιο, η haldex τετρακίνηση και το μοτέρ-διαμάντι των 225 ίππων. Ένα #memories για το πρώτο «αντρικό» μικρομεσαίο.


Λίγο πριν την αλλαγή της χιλιετίας, η Audi παρουσίασε ένα αυτοκίνητο που ήρθε να επαναπροσδιορίσει τον όρο «ισχυρό hatchback». Συνδύαζε την ευκολία οδήγησης των υπόλοιπων ισχυρών προσθιοκίνητων μικρομεσαίων της αγοράς, αλλά ταυτόχρονα άγγιξε την κατηγορία των μοναδικών τετρακίνητων θηρίων της Mitsubishi και της Subaru. Ο λόγος για το Audi S3 πρώτης γενιάς, ένα αυτοκίνητο που αγαπήθηκε υπερβολικά στη χώρα μας λόγω της τετρακίνησης τύπου haldex, αλλά και του κινητήρα. Aλλωστε ένας 1.800άρης με 200+ ίππους ήταν και παραμένει το «άγιο δισκοπότηρο» για τον Έλληνα petrolhead, ο οποίος καλείται να συμμορφωθεί στη φορολογική πολιτική της χώρας μας. Έχουμε, λοιπόν, ένα αυτοκίνητο με στιβαρό αμάξωμα, κάτω από το καπό μία από τις ισχυρότερες εκδοχές του κορυφαίου 20βάλβιδου και την ύπαρξη της τετρακίνησης. Το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό για την εποχή, συνεπώς οφείλουμε στο S3 Mk1 μία θέση στη λίστα των #memories. Ας θυμηθούμε τα «κλειδιά» της επιτυχίας ενός από τα πιο επιτυχημένα ισχυρά μοντέλα της Audi.

 

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια