• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Με τη μία στα βαθιά για το νέο Ceed. Πως τα πάει απέναντι στην σταθερή αξία της κατηγορίας;

Το Kia Ceed απέχει ένα κλικ σε αίσθηση από τα καλύτερα οδηγικά αυτοκίνητα της κατηγορίας.

Oμορφο και ευρύχωρο είναι το εσωτερικό του Kia Ceed με την ποιότητα να είναι καλή.

Το VW Golf εστιάζει σε ένα πιο διευρυμένο οδηγικό προφίλ προσφέροντας κορυφαία επίπεδα άνεσης, σταθερότητα και καλή οδηγική αίσθηση.

Καλύτερα υλικά, με κορυφαίο επίπεδο συναρμολόγησης και φινιρίσματος επιδεικνύει το VW Golf στο εσωτερικό του.

Νέο Kia Ceed Vs Volkswagen Golf

Διαβάστηκε από 8148 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/12/2018
 

Βουτιά στα βαθιά… Το Kia Ceed στην 3η του γενιά βουτάει απευθείας στα βαθιά νερά του ανταγωνισμού, εκεί που βρίσκεται το Volkswagen Golf. Τα συγκρίνουμε στις βασικές diesel εκδόσεις τους…

Η ολοκαίνουργια, 3η γενιά του Kia Ceed εντατικοποίησε τις ευρωπαϊκές της σπουδές και έχει βλέψεις για μεγάλα πράγματα στην κορυφή της mainstream μικρομεσαίας κατηγορίας. Όπως και οι προηγούμενες 2 γενιές του, έτσι και το νέο Kia Ceed σχεδιάστηκε, εξελίχθηκε και κατασκευάζεται στην Ευρώπη. Μάλιστα άλλαξε και όνομα και το Ceed έγινε Ceed αποτελώντας τα αρχικά των λέξεων «Community of Europe with European Design».

Αντίθετα με εκείνες τις γενιές ωστόσο, το νέο Ceed ήρθε με το καλημέρα να βάλει δύσκολα στον ανταγωνισμό και μάλιστα στο κορυφαίο κομμάτι αυτού. Τo VW Golf στην 7η γενιά του συνεχίζει να αποτελεί το αυτοκίνητο σημείο αναφοράς της κατηγορίας, με τον ολοκληρωμένο του χαρακτήρα. Ας δούμε πως τα πάει το νέο Ceed απέναντί του σε κάθε τομέα.

Εμφάνιση: Πιο ενδιαφέρον το Ceed, σήμα κατατεθέν το Golf
Βασισμένο πάνω στην καινούρια Κ2 πλατφόρμα της Kia, το (ίδιο σε μήκος με το προηγούμενο) νέο Ceed είναι πιο θελκτικό στο μάτι, ακολουθώντας τη σύγχρονη σχεδιαστική φιλοσοφία της Kia με την χαρακτηριστική tiger nose -μύτη της τίγρης- γρίλια στο προσκήνιο. Συνδυαστικά όμως με τα νέα φώτα, τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, τις πιο έντονες ακμές στα πλαϊνά του, τη γραμμή της οροφής και το ενδιαφέρον αισθητικά πίσω μέρος, το Ceed δείχνει ιδιαίτερα «αθλητικό» και πιο δυναμικό από ποτέ. Το VW Golf από την άλλη δεν έχει αλλάξει πολύ ακόμα και μετά την ανανέωσή του, παραμένοντας σύγχρονο αλλά και πιο επιβλητικό αισθητικά. 

Κινητήρες: Πιο σβέλτο το 6τάχυτο Ceed, πιο οικονομικό το Golf
Τα δύο μικρομεσαία αυτοκίνητα εφοδιάζονται με αντίστοιχης απόδοσης σύνολα 1,6 λίτρων, το Ceed όμως έχει 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ενώ το Golf 5τάχυτο. Το Ceed έχει έτσι ένα ελαφρύ προβάδισμα μέσω του πιο σφιχτής κλιμάκωσης κιβωτίου του στις επιδόσεις εν κινήσει, ωστόσο το Golf αντισταθμίζει τη διαφορά μέσω της πιο χαμηλής του κατανάλωσης. Και οι δύο πάντως διακρίνονται για την πολιτισμένη τους λειτουργία και τα χαμηλά για diesel επίπεδα παραγόμενου θορύβου τους.

Εσωτερικό: Πιο ποιοτικό το Golf, καλύτεροι χώροι στο Ceed
Στο εσωτερικό των δύο μοντέλων η εικόνα είναι σύγχρονη, με τις οθόνες αφής να αποτελούν κυρίαρχο χαρακτηριστικό και των δύο, ωστόσο το Golf προάγει ένα πιο high tech προφίλ μέσω του ψηφιακού πίνακα οργάνων του (προαιρετικό στοιχείο) και της ενσωματωμένης στο κέντρο του ταμπλό, οθόνης αφής. Ο διάκοσμος είναι πιο οδηγοκεντρικός στο Ceed που προσφέρει και πιο σπορτίφ θέση οδήγησης, ενώ αν και έχουν γίνει «άλματα» στους τομείς της ποιότητας, του φινιρίσματος και της συναρμολόγησης, το VW Golf συνεχίζει να κρατά τα σκήπτρα ως το πιο ποιοτικό mainstream μοντέλο της αγοράς ξεχωρίζοντας σε όλα τα παραπάνω σημεία. 

Οι χώροι είναι σε κάθε περίπτωση επαρκείς για 4 επιβάτες, με το Ceed να έχει το προβάδισμα αφού εμφανίζει περισσότερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών, το χώρο αποσκευών τους και το εσωτερικό πλάτος του πίσω καθίσματος, ενώ το Golf υπερτερεί ελαφρώς στο διαθέσιμο χώρο για τα κεφάλια των πίσω. 

Οδική συμπεριφορά: Πιο ευχάριστο το Ceed, πιο άνετο το Golf
H βασική διαφορά των δύο αυτοκινήτων είναι πως η Kia με τη νέα γενιά του Ceed ήθελε να παρουσιάσει ένα οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο της κατηγορίας, ενώ η VW όπως και σε κάθε Golf ήθελε ένα αυτοκίνητο που να είναι πολύ καλό σε όλα τα σημεία που ορίζει η οδική συμπεριφορά. Η Kia από την μία πετυχαίνει το στόχο της υιοθετώντας την ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω, με το Ceed να είναι πραγματικά ιδιαίτερα ευχάριστο και συμμετοχικό στους σβέλτους ρυθμούς κίνησης και θα μιλούσαμε για ένα από τα κορυφαία μικρομεσαία της αγοράς αν δεν αλλοίωνε τη συνταγή το μέτριο σε αίσθηση σύστημα διεύθυνσης. Το Golf παρά τον ημιάκαμπτο πίσω άξονα, είναι σταθερό και προβάλλει καλύτερα χαρακτηριστικά κίνησης σε νορμάλ ρυθμούς, όντας πιο άνετο και με καλύτερη ποιότητα κύλισης, ενώ σε πιο σβέλτους ρυθμούς δεν εκθέτει τον οδηγό του. 

Η άποψή μας
Το Kia Ceed διαθέτει πλέον ότι χρειάζεται για να εισχωρήσει στην κατηγορία των mainstream μοντέλων της κατηγορίας και να ανταγωνιστεί τα καλύτερα, όπως το Golf. Απέναντι σε αυτό, η μάχη κρίνεται στις λεπτομέρειες, με το Ceed τελικά να προβάλει ένα καλό Value for money που διαμορφώνεται και από την 7ετή του εγγύηση. 

 

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Tasos

    Κοίτα τα kia, civic,megane, focus ,astra, είχες όρεξη να πας να τα δεις με τους κολλητούς σου, το golf απλά άμα σε βγάλει ο δρόμος σου θα του ρίξεις μια ματιά. Δαγκωτό το ceed ανανεωμένο, όμορφο.

      31
  • vg

    To ταμπλό του kia (όπως και κάθε kia) είναι πιο κάθετο με αποτέλεσμα να δημιουργεί ένα κλειστοφοβικό εσωτερικό. Βγάζοντας τις παρωπίδες, κι έχοντας μπει και στα δύο αυτοκίνητα, το golf απλά σου δίνει την εντύπωση (εικόνα, αφή, αλληλεπίδραση) ότι είναι κλάσεις ανώτερο ποιοτικά, όσο κι αν κάποιοι χτυπιούνται για το αντίθετο, αυτό δεν αλλάζει. Ουσιαστικά, αν σκοπεύεις να περνάς κάποιες από τις ώρες της καθημερινότητας σου σε ένα όχημα, θα το βάλεις κι αυτό στο ζύγι. Τα σχόλια περί αξιοπιστίας κλπ τα προσπερνώ. Το έχω ξανα γράψει, αν ίσχυαν τα "τέρατα" που βγάζουν μερικοί σχολιαστές, κάθε δρόμος θα είχε ακινητοποιημένα vw-audi-seat-skoda. Όσο δε βλέπω τέτοιες "αιματοχυσίες" όλα είναι μπούρδες. Άσε που αν ήτανε κανόνας θα είχαν κλείσει από έλλειψη πελατείας.

      14
  • AΡΗΣ

    Ας μη ξεχνάμε ότι το Golf 7 είναι στο τέλος του καθώς το 2019 θα παρουσιαστεί το Golf 8, ενώ το Ceed είναι ολόφρεσκο. Εκεί θα συνειδητοποιήσουν όλοι ότι είτε μας αρέσει, είτε όχι, οι Γερμανοί συνεχίζουν να είναι μπροστά στην αυτοκίνηση!

      14
  • St

    μεταξτ των δυο, πρωτα το ΚΙΑ για ηθικούς λογους….δεν μπορει το γκολφ να εχει ημιάκαμπτους ...και να είναι πρωτο…! Αλλα για μενα οσο υπαρχει η Τζιουλεττα…..δεν βλέπονται αλλα αυτοκίνητα..τι το ψάχνετε... εχω αναλυσει σε αλλα πορτ την υπεροχή της Αλφα….

      7
  • Nik

    Η τιμη του kia 19900 αφορα την αδεια εκδοση immotion,,,Στις φωτο βλεπουμε την εκδοση uptown που εχει αρχικη τιμη 20.790. Κατα τα αλλα πολυ δυνατο το νεο ceed αλλα οπως ολα τα μοτερ εκ κορεας crdi καθως και tgdi τσιμπανε στην καταναλωση 10 τοις εκατο και πανω σε σχεση με τον ανταγωνισμο.

      5
  • Νικ

    Φιλε St ειμαστε και εμεις που ιταλικο δεν παιρνουμε ουτε να μας πληρωνουν,,,,οποτε πρεπει να δουμε για κανα αλλο. Μεταξυ των 2 εγω ψηφιζω κια αλλα ο καθενας οπως το βλεπει,,,,

      1