
Με έμπνευση από το Civic η καμπίνα του νέου Honda CR-V
Η Honda αποκάλυψε την πρώτη εικόνα από το εσωτερικό του επόμενου CR-V, το οποίο γίνεται ξεκάθαρο πως αντλεί πολλές επιρροές από τη νέα γενιά του Civic.
Μίνιμαλ αλλά και hi-tech
Το Honda CR-V έχει γράψει την δική του ιστορία στην ευρωπαϊκή και βορειοαμερικανική αγορά και σύντομα φαίνεται πως ετοιμάζεται να λάβει μια καινούρια γενιά. Το επόμενο CR-V αναμένεται να κάνει ντεμπούτο στις 12 Ιουλίου και υπόσχεται πως θα έχει σπορ και μοντέρνα σχεδίαση, στιβαρό εσωτερικό και ακόμη περισσότερους χώρους.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Mε δύο μεγάλες οθόνες, με έμπνευση από το Civic
Μιλώντας για την καμπίνα, η Honda αναφέρει πως οι οδηγοί θα έχουν στην διάθεσή τους μια ευρύχωρη και hi-tech καμπίνα που θα είναι ιδανική για να βρίσκεσαι μέσα της στην καθημερινότητα αλλά και τα σαββατοκύριακα. Μια teaser εικόνα του εσωτερικού έχει ήδη αποκαλυφθεί, μέσα από την οποία γίνεται ξεκάθαρο πως έχει πολλά κοινά στοιχεία με το Civic. Η οθόνη για το σύστημα infotainment λέγεται πως θα έχει μέγεθος 7 ή 9 ίντσες ενώ μεγάλο ψηφιακό πίνακα οργάνων βλέπουμε και πίσω από το τιμόνι (ίσως στις πλούσιες εκδόσεις ξεπερνά τις 10,2 ίντσες σε μέγεθος).
Πιο κομψό και μεγαλύτερο από πριν
Σύμφωνα με τα έγγραφα που ήρθαν στο φως τις προηγούμενες εβδομάδες, το κινεζικών προδιαγραφών CR-V θα έχει μήκος 4.703 χιλιοστά, 1.866 χιλιοστά πλάτος, 1.680 χιλιοστά ύψος και μεταξόνιο 2.701 χιλιοστών, θα είναι δηλαδή λίγο μακρύτερο από την προηγούμενη γενιά, κάτι που ίσως σημαίνει πως ίσως προσφέρει μεγαλύτερη ευρυχωρία στους επιβάτες του.
Το SUV φαίνεται πως θα είναι εμπνευσμένο σημαντικά από το νέο HR-V, αφού βλέπουμε πως αφήνει τις μυώδεις γραμμές της προηγούμενης γενιάς για τις μεγάλες και λείες επιφάνειες. Το αυτοκίνητο έχει τώρα πιο μακρύ καπό, λεπτά φωτιστικά σώματα LED, πιο επιβλητική γρίλια και πιο κομψό προφυλακτήρα. Πίσω, το CR-V για μια ακόμη φορά θα υιοθετήσει τα σχήματος L φωτιστικά σώματα, τα οποία όμως θα είναι ανασχεδιασμένα σε σημαντικό βαθμό. Τέλος, η πινακίδα έχει ανεβεί πιο ψηλά.
Αποκλειστικά υβριδικό στην Ευρώπη
Στο κομμάτι των κινητήρων, αν και οι Κινέζοι θα μπορούν να αγοράσουν το CR-V με τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων με απόδοση 193 άλογα αλλά και σε υβριδική και Plug-in υβριδική έκδοση, στην Ευρώπη τα πράγματα θα διαφοροποιηθούν σημαντικά.Στη Γηραιά Ήπειρο λοιπόν, πιθανότατα θα δανειστεί το e:HEV υβριδικό σύνολο του HR-V που αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο θερμικό κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων i-VTEC κύκλου Atkinson και δύο ηλεκτροκινητήρες. Ο κινητήρας βενζίνης παίζει τον ρόλο του range extender, δηλαδή μιας γεννήτριας που φορτίζει την μπαταρία όταν αδειάσει. Η συνδυαστική απόδοση του συνόλου ορίζεται στους 131 ίππους με 253 Nm ροπής, ενώ υπεύθυνο για την μετάδοση της κίνησης στον εμπρόσθιο άξονα είναι ένα εξελιγμένο κιβώτιο μονής σχέσης σε συνδυασμό με μία ευφυή μονάδα ελέγχου ισχύος, του οποίου η λειτουργία θυμίζει CVT κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Το κιβώτιο συνεργάζεται άμεσα με τον ένα ηλεκτροκινητήρα των 80 kW, ενώ ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί και αυτός επικουρικά ως γεννήτρια για την φόρτιση της μπαταρίας. Πιθανός είναι και ο ερχομός μιας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης, που έχει προγραμματιστεί να κάνει ντεμπούτο αργότερα κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής του μοντέλου.
Ιδού η καμπίνα του!
- Mε δύο μεγάλες οθόνες, με έμπνευση από το Civic
- Πιο κομψό και μεγαλύτερο από πριν εξωτερικά
- Αποκλειστικά υβριδικό στην Ευρώπη
Πώς σας φαίνεται το εσωτερικό του νέου CR-V;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »