
Η αγωνιστική πορεία του Lancer Evo στα χέρια του Τόμμι Μάκινεν «απογείωσαν» το μοντέλο. Ο Φινλανδός το απογείωσε και κυριολεκτικά βέβαια σε αρκετά γιαμπ στις ειδικές διαδρομές του WRC.
Mitsubishi Lancer Evolution: Όταν «κάνανε πλάκα» μαζί με το Impreza
«Memories» χωρίς ένα από τα σημαντικότερα αυτοκίνητα στην ιστορία της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανιάς δε γίνεται. Ένα σκληροπυρηνικό «rally car» με «πολιτικά» είναι ο σημερινός μας πρωταγωνιστής. Ώρα για τα «Evo» που στοιχειώνουν τα όνειρά μας!
Το πιο διάσημο μοντέλο της Mitsubishi!

Το σημερινό «memories» έχει έναν σκληροπυρηνικό Ιάπωνα στον πρωταγωνιστικό ρόλο με πορεία 10 γενεών από το 1992 μέχρι και πριν λίγα χρόνια. Ο λόγος για το Mitsubishi Lancer Evolution.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Ξέρετε ότι:
- Για τη συμμετοχή του Mitsubishi Lancer Evolution στο Group A ήταν αναγκαία η πώληση 2.500 αντιτύπων, περιορισμός που δεν προβλημάτισε καθόλου τη Mitsubishi μιας και πούλησε 5.000 αντίτυπα σε μόλις ένα χρόνο.
- Αρχικά, το Lancer Evolution προοριζόταν αποκλειστικά για την αγορά της Ιαπωνίας, αλλά η επιτυχημένη του πορεία οδήγησε σε εξαγωγή στην Ευρώπη από το Evo V και μετά, ενώ στις Η.Π.Α η πρώτη έκδοση που πωλήθηκε ήταν το Evo VIII.
- Στην 6η γενιά Mitsubishi Lancer Evolution χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής turbo με φτερωτή κατασκευασμένη από τιτάνιο.
- Στις τελευταίες γενιές του Evo, ο 4G63 διέθετε σφυρήλατες μπιέλες και έναν στροφαλοφόρο άξονα που ζύγιζε μόλις 13 κιλά.
- Το Evo X είναι το μοναδικό αυτοκίνητο της σειράς με εντελώς διαφορετικό κινητήρα από τα προηγούμενα. Εξοπλίζεται με τον 2λιτρο 4Β11Τ απόδοσης 280 ίππων!
-
Ο αιώνιος αντίπαλος του Impreza
-
Κυκλοφόρησε από το 1992 έως το 2016 με συνολικά 10 γενιές
-
4κίνητο με μπλοκέ και εμφάνιση που «φωνάζει» rally car
-
Με το ίδιο μοτέρ «διαμάντι» από την 1η έως την 9η γενιά του, που αναβαθμιζόταν συνεχώς
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »