Πλήρης αναμένεται να είναι η γκάμα των μηχανικών συνόλων της νέας γενιάς του Insignia.
Κινητήρες και μετάδοση
23.258 Επισκέψεις στο άρθρο (7/12/2016)
Στο πεδίο των μηχανικών συνόλων, που θα εξοπλίζουν το νέο οικογενειακό μοντέλο της Opel, κύκλοι της εταιρείας αναφέρουν ότι θα έχει στην φαρέτρα του μεγάλη γκάμα τρικύλινδρων και τετρακύλινδρων κινητήρων βενζίνης και diesel, που θα συνδυάζονται είτε με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, είτε με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων στις τετρακίνητες εκδόσεις. Χωρίς να υπάρχουν συγκεκριμένες πληροφορίες για του κινητήρες του νέου Insignia Grand Sport, σχεδόν σίγουρη θεωρείται η προσθήκη του bi turbo diesel κινητήρα χωρητικότητας 1,6 λτ. με απόδοση 160 ίππων ισχύος, όπως επίσης και ενός μικρότερου κυβισμού turbo βενζινοκινητήρα, με μεγάλη πιθανότητα να δούμε κάτω από το καπό του τον ολοκαίνουργιο 1.500άρη των 165 ίππων, αλλά και τον 1,0 λτ. τρικύλινδρο των 105 ίππων. Δεδομένη τέλος, θεωρείται και η προσθήκη του 1.600άρη turbo diesel απόδοσης 136 ίππων, όπως και του 2λιτρου των 250 ίππων ισχύος τουλάχιστον μέχρι το επικείμενο λανσάρισμα της κορυφαίας OPC έκδοσης.
Όσον αφορά το σύστημα τετρακίνησης του νέου Insignia Grand Sport είναι τύπου Haldex και διαθέτει διπλό ηλεκτρικά ελεγχόμενο συμπλέκτη, αντί του πίσω διαφορικού. Επιπλέον, προκειμένου να γίνει καλύτερη διαχείριση και κατανομή ροπής το γερμανικό μοντέλο εξοπλίζεται με ενεργό πλαίσιο FlexRide που προσαρμόζει ηλεκτροϋδραυλικά τα αμορτισέρ στο οδόστρωμα και τις τρέχουσες συνθήκες 500 φορές το δευτερόλεπτο ή 30.000 το λεπτό.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Όσον αφορά το σύστημα τετρακίνησης του νέου Insignia Grand Sport είναι τύπου Haldex και διαθέτει διπλό ηλεκτρικά ελεγχόμενο συμπλέκτη, αντί του πίσω διαφορικού. Επιπλέον, προκειμένου να γίνει καλύτερη διαχείριση και κατανομή ροπής το γερμανικό μοντέλο εξοπλίζεται με ενεργό πλαίσιο FlexRide που προσαρμόζει ηλεκτροϋδραυλικά τα αμορτισέρ στο οδόστρωμα και τις τρέχουσες συνθήκες 500 φορές το δευτερόλεπτο ή 30.000 το λεπτό.
Καλώς το λοιπόν και το νέο Insignia, μου φαίνεται αρκετά πολύ όμορφο! Ίσως λίγο ξενίζουν τα πίσω φώτα (μου θυμίζουν κάπως το Fisker Karma λόγω σχήματος) δηλαδή αμερικανίζουν λίγο αλλά εντάξει ωραίο είναι και πιο 4θυρο κουπέ. Και το παλιό όταν βγήκε με εντυπωσίασε και το νέο φαίνεται ακόμη πιο ελκυστικό και δυναμικό. Πανέμορφο και το εσωτερικό του! Με πολύ καλούς κινητήρες, ακόμη καλύτερη ποιότητα, και ακόμα πιο high-tech σε τεχνολογία το νέο Insignia δείχνει τα δόντια του στον ανταγωνισμό και μπορεί να πρωταγωνιστήσει και πάλι! Γενικά είναι Opelάρα!!!!
Ο ηγέτης στην κατηγορία του από το 2008 που παρουσιάστηκε και κανείς δεν τον κουνά με τις πωλήσεις που έχει κάνει ως τώρα,το καινούργιο θα σαρώσει.
Just perfect
Το νέο Opel Isignia δεν βασίζεται μόνο στην πλατφόρμα Global Epsilon της GM....είναι ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο με την Buick LaCrosse που παρουσιάστηκε πριν ένα χρόνο στο L.A.Autoshow....επομένως τι ακριβώς αποκαλύφθηκε από τη Opel;;;;; μόνο το σήμα και το τιμόνι αλλάζουν......σχετικά video και εικόνες του κατά τα άλλα πολύ όμορφου οχήματος κυκλοφορούν στο διαδίκτυο εδώ και αρκετούς μήνες