Νέο Suzuki Grand Vitara: Επιβλητικό και υβριδικό, ίσως έρθει Ευρώπη
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Νέο Suzuki Grand Vitara: Επιβλητικό και υβριδικό, ίσως έρθει Ευρώπη

8.477 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2022)

Το νέο Suzuki Grand Vitara παρουσιάστηκε με επιβλητική εμφάνιση και δύο υβριδικές επιλογές. Δεν είναι απίθανο να το δούμε στην Ευρώπη.

Μουράτο το νέο Grand Vitara

Στην επίσημη παρουσίαση του νέου Grand Vitara προχώρησε η Suzuki. To νέο της SUV πρόκειται να προσφερθεί σύντομα στην Ινδία αλλά και σε άλλες αγορές, κυρίως όμως αναμένεται να φτάσει σε πολλές χώρες της Αφρικής.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Επιβλητικό σε σχεδίαση, μοιάζει με το «αδελφό» Toyota

Το Grand Vitara έχει μήκος 4.345 χιλιοστά, πλάτος 1.795 χιλιοστά και ύψος 1.645 χιλιοστά ενώ το μεταξόνιό του φτάνει τα 2.600 χιλιοστά. Το Grand Vitara μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με το Toyota Urban Cruiser Hyryder και η Suzuki φαίνεται πως δεν είχαν καμία διάθεση να αποκρύψουν αυτό το γεγονός, αφού τα δύο αυτοκίνητο έχουν μεγάλες ομοιότητες σε σχεδίαση. Το Grand Vitara θα μπορούσε να πει κανείς πως ξεχωρίζει με τη μεγαλύτερη γρίλια του, τα διπλά του φώτα και τον μικρό αεραγωγό χαμηλά. Στο πλάι, οι διαφορές είναι μικρές, ωστόσο πίσω το Grand Vitara φέρει σκούρα LED φώτα.

Μέσα στην καμπίνα, το Grand Vitara εξοπλίζεται με επένδυση από συνθετικό δέρμα, διζωνικό κλιματισμό, οθόνη αφής 9 ιντσών, πίνακα οργάνων 7 ιντσών, Head-Up Display, πανοραμική οροφή, κάμερα 360 μοιρών, 6 αερόσακους κ.α.

Διαθέσιμο ως ήπια υβριδικό ή φουλ υβριδικό

Το Suzuki Grand Vitara θα γίνει διαθέσιμο με δύο διαφορετικά κινητήρια σύνολα. Η πρώτη επιλογή είναι ένας ήπια υβριδικός 1.500άρης κινητήρας με 12V σύστημα και μία μπαταρία λιθίου 6Ah απόδοσης 102 ίππων και 135 Nm ροπής. Το μοτέρ συνεργάζεται είτε με 5άρι μηχανικό είτε με 6άρι αυτόματο κιβώτιο με την κίνηση να στέλνεται είτε στους εμπρός είτε στους τέσσερις τροχούς. Η δεύτερη επιλογή είναι ουσιαστικά το υβριδικό κινητήριο σύνολο που έχει το γνωστό μας Toyota Yaris, αφού αποτελείται και αυτό από έναν 1.500άρη κινητήρα βενζίνης, ένα ηλεκτρικό μοτεράκι και μια μπαταρία λιθίου, με την απόδοση να φτάνει τα 116 άλογα και τα 141 Nm ροπής. Το κιβώτιο είναι CVT και στέλνει την κίνηση αποκλειστικά στους μπροστινούς τροχούς.

Συνέχεια του άρθρου >>>
FORD E-TRANSIT
OPEL