Το νέο Kia Picanto στρίβει με περισσότερη αυτοπεποίθηση. Είναι σχεδόν εξίσου σφικτό και στιβαρό με τα δεύτερης γενιάς μοντέλα αλλά έχει πιο ήσυχη κύλιση και βελτιωμένο τιμόνι.
Στο δρόμο: Αστυφιλία με… προεκτάσεις
38.768 Επισκέψεις στο άρθρο (31/3/2017)
Η αστική «ζούγκλα» θα παραμείνει η ζώνη στην οποία θα… ευδοκιμήσει –και- το νέο Picanto. Πάντα όμως το μίνι της Kia ήταν ικανό και για εκτός πόλης ταξίδια και η τρίτη γενιά χτίζει πάνω σε αυτό το καλό όνομα. Θέλετε να κάνουμε μια μικρή μηχανολογική βουτιά; Οι μηχανικοί λοιπόν κράτησαν και στη νέα πλατφόρμα τη δομή της ανάρτησης εμπρός και πίσω (Γόνατα και ημιάκαμπτος άξονας αντίστοιχα) αλλά άλλαξαν ρύθμιση και σημείο στήριξης στις αντιστρεπτικές ράβδους. Ταυτόχρονα «τραβώντας» τον εμπρός άξονα πιο μπροστά περιόρισαν τις κλίσεις σε φρεναρίσματα. Κοινώς, με μικρές περιφερειακές ενέργειες πέτυχαν μια πιο σφικτή αίσθηση χωρίς να ασχοληθούν συγκεκριμένα με τη ρύθμιση των πιο βασικών στοιχείων της ανάρτησης και χωρίς να χαλάσουν την ισορροπία που υπήρχε. Οι πρώτες μας εντυπώσεις σκιαγραφούν ένα πολύ σταθερό μίνι στην εθνική, με στιβαρή αίσθηση η οποία ακολουθεί τον οδηγό και σε δρόμο με στροφές. Οι, τεχνητές ή μη, αστικές ανωμαλίες, (σαμαράκια,λακούβες και πλακόστρωτα) δεν παιρνούν εντελώς απαρατήρητες αλλά δε θα ενοχλήσουν κιόλας. Το ίδιο ισχύει και με τις κλίσεις. Σαφώς βελτιωμένο το τιμόνι, το οποίο είναι λίγο πιο βαρύ, χωρίς όμως υπερβολές, αφού η κλάση απαιτεί και ευκολία στην πόλη. Περνάει δε πιο καθαρά την πληροφορία στον οδηγό ενώ έχει και πιο γρήγορο «βήμα» από ότι πριν, μειώνοντας τις στροφές από άκρη σε ακρη.
To Picanto πάντα χάραζε πορεία και εκτός πόλης. Αυτή η δυνατότητα είναι ενισχυμένη στην τρίτη γενιά.
Κουκλί πανέμορφο ποιοτικότατο όπως όλα τα ΚΙΑ με 7 χρόνια εγγύηση,ήθελα να ήξερα ποιός λοβοτομένος θα αγόραζε σε αυτήν την κατηγορία το πανάσχημο σαν τούβλο,κουτί ή ότι άλλο θέλετε προσάψτε του vw up,φυσικά περιμένουμε και συγκριτικό να μειδιάσουμε λιγάκι.
Η αποψη του Autotriti στο τελος με καλυψε πληρως και με τη νεα αντιπροσωπεια στην Ελλαδα απο τον Βασιλακη πιστευω οτι θα ξαναχτυπησουν κορυφη οι πωλησεις των Hyundai-Kia.
Ωραιότατο και με σωστές αισθητικές αλλαγές..Για να δούμε τι πωλήσεις θα κάνει..Πάντως δεν έχει μεντεσέδες για τα πίσω τζάμια και οι πόρτες έχουν επένδυση
Πανέμορφο, και πιο ολοκληρωμένο, αλλά και με 100 ίππους το νέο Picanto έρχεται δυναμικά στην κατηγορία. Άνετα θα το έπαιρνα, στο δε κόκκινο δείχνει σπορτίφ...
Κουκλί πανέμορφο ποιοτικότατο όπως όλα τα ΚΙΑ με 7 χρόνια εγγύηση,ήθελα να ήξερα ποιός λοβοτομένος θα αγόραζε σε αυτήν την κατηγορία το πανάσχημο σαν τούβλο,κουτί ή ότι άλλο θέλετε προσάψτε του vw up,φυσικά περιμένουμε και συγκριτικό να μειδιάσουμε λιγάκι.
@Kwstas Poulhs,έχεις πολύ χιούμορ φίλε μου,μας έκανες και γελάσαμε με το ανεκδοτάκι σου,σε ευχαριστούμε πολύ.
Η αποψη του Autotriti στο τελος με καλυψε πληρως και με τη νεα αντιπροσωπεια στην Ελλαδα απο τον Βασιλακη πιστευω οτι θα ξαναχτυπησουν κορυφη οι πωλησεις των Hyundai-Kia.
Χωρις πολλα λογια χτυπαει κορυφη και αποτελει απειλη για καθε ανταγωνιστη του....εξαιρετικη επιλογη!
Ωραιότατο και με σωστές αισθητικές αλλαγές..Για να δούμε τι πωλήσεις θα κάνει..Πάντως δεν έχει μεντεσέδες για τα πίσω τζάμια και οι πόρτες έχουν επένδυση
Πανέμορφο, και πιο ολοκληρωμένο, αλλά και με 100 ίππους το νέο Picanto έρχεται δυναμικά στην κατηγορία. Άνετα θα το έπαιρνα, στο δε κόκκινο δείχνει σπορτίφ...
Gia opoion h timh paizei deutereunta rolo kai ton endiaferei to image 8a agorasei to kalutero UP.
Σταθερή αξία... και πάντα κουκλάκι...