Το εσωτερικό είναι κορυφαίο σε ποιότητα, έρχεται απευθείας από το Ceed. Μοναδικές μας ενστάσεις είναι η απουσία μιας θύρας USB στα πίσω καθίσματα και η περιορισμένη ορατότητα προς τα πίσω. Μικρές λεπτομέρειες όμως...
Τα κάλλη απαιτούν θυσίες
22.944 Επισκέψεις στο άρθρο (16/1/2019)
Έτσι λέει ο λαός, άρα με το που ανοίξαμε τις πόρτες του μοντέλου, δύο πράγματα εξετάσαμε. Αρχικά πως είναι οι χώροι και το μπες-βγες, και έπειτα τι γίνεται με την περιφερειακή ορατότητα, μιας και είθισται σε αυτά τα αμαξώματα να αποτελεί μειονέκτημα.
Τα πράγματα λοιπόν έχουν ως εξής: Δεν θα κοπανήσεις το κεφάλι στο αμάξωμα παρά την έντονη κλίση της κολόνας, ενώ θα καθίσεις άνετα σε όλες τις θέσεις. Ναι, ο “αέρας” για το κεφάλι και τα πόδια είναι μικρότερος από ό,τι στο wagon ή το 5θυρο, όμως επιβάτες μέχρι και 1,80 μ. ύψος φιλοξενούνται άνετα πίσω. Στο ίδιο μήκος κύματος και ο χώρος αποσκευών όπου με 594 λίτρα είναι μεγάλος σε όγκο και διαθέτει πρακτικές μεταφορικές λύσεις. Αρα, όσον αφορά στο κομμάτι χώροι, αποστολή εξετελέσθει.
Ο χώρος αποσκευών είναι κορυφαίος, στα 594 λίτρα και καλύπτει με το παραπάνω τις ανάγκες μιας οικογένειας. Μάλιστα διαθέτει και έξυπνες αποθηκευτικές λύσεις.
Περνώντας τώρα στο κομμάτι ορατότητα, εδώ θα πρέπει να ομολογήσουμε πως το πίσω τζάμι είναι μικρό και δεν έχεις μεγάλο οπτικό πεδίο από τον κεντρικό καθρέπτη… Ο λαός λοιπόν δεν έχει άδικο. Η ομορφιά απαιτεί θυσίες, αν και προσωπικά δεν θεωρώ πάντως πως αυτό μπορεί να αποτελέσει τροχοπέδη στην τελική επιλογή…
Πάρα πολύ όμορφο, κομψό και δείχνει και ακριβό !!
Βέβαια στερείται πρωτοτυπίας από την στιγμή που τα πίσω φανάρια θυμίζουν έντονα Porsche, όπως άλλωστε και τα εμπρός (με τα 4 led γύρω από το κυρίως φανάρι).
Πάρα πολύ όμορφο, κομψό και δείχνει και ακριβό !! Βέβαια στερείται πρωτοτυπίας από την στιγμή που τα πίσω φανάρια θυμίζουν έντονα Porsche, όπως άλλωστε και τα εμπρός (με τα 4 led γύρω από το κυρίως φανάρι).