Το μεγάλο σε διαστάσεις Insignia -έχει μήκος 4,8 μέτρα- δείχνει χάρη στις καμπύλες του αρκετά δυναμικό και αεροδυναμικό.
Σχεδίαση: Πιο δυναμικό το Insignia, συγκρατημένη η Octavia
52.270 Επισκέψεις στο άρθρο (25/7/2015)
Όσον αφορά στην εξωτερική τους σχεδίαση, και τα δύο μοντέλα έχουν το δικό τους χαρακτήρα ο οποίος είναι σύμφωνος με την σχεδιαστική φιλοσοφία της εκάστοτε εταιρείας. Πιο συγκεκριμένα τώρα, το μεγάλο σε διαστάσεις Insignia -έχει μήκος 4,8 μέτρα- δείχνει χάρη στις καμπύλες του αρκετά δυναμικό και αεροδυναμικό, κάτι που επιβεβαιώνεται και από τον αεροδυναμικό συντελεστή που είναι στο 0,25.
Ξεχωρίζουν τα μπροστινά φανάρια με τα φώτα ημέρας σε σχήμα μπούμερανγκ, αλλά και η μεγάλη χρωμιωμένη μάσκα. Η Octavia από την άλλη έχει πιο ήπιους σχεδιαστικούς τόνους και δείχνει περισσότερο τετραγωνισμένη, χωρίς όμως να στερείται σε δυναμισμό. Μάλιστα, είναι και πιο κοντή -το μήκος της ανέρχεται στα 4,6 μέτρα- κάτι που γίνεται αντιληπτό όταν φέρεις τα δύο μοντέλα δίπλα-δίπλα. Επίσης, δίνει την αίσθηση του 4πορτου σεντάν, ωστόσο η πίσω πόρτα είναι ενιαία –και το Insignia βέβαια διατίθεται και ως 5πορτο- κάτι που συμβάλλει στην πρακτικότητα όταν θέλεις να φορτώσεις μεγάλα σε μέγεθος αντικείμενα. Τέλος, η έκδοση των 140 ίππων ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες από το κόκκινο i στο λογότυπο ΤSI στο πίσω μέρος.
Η Octavia έχει πιο ήπιους σχεδιαστικούς τόνους και δείχνει περισσότερο τετραγωνισμένη, χωρίς όμως να στερείται σε δυναμισμό.
Έχοντας μπει και στα δύο αυτοκίνητα δεν καταλαβαίνω την σύγκριση. Το Insignia διαθέτει χώρους μεσαίου οχήματος ενώ το Oktavia μικρομεσαίου, η ποιότητα κατασκευής της Όπελ είναι εμφανώς ανώτερη και η αισθητική των δύο αυτοκινήτων χαώδης υπέρ του Insignia. Πώς να συγκρίνεις δύο οχήματα με διαφορά βάρους 258 κιλών; Δυστυχώς η προτίμηση πολλ
ών αναγνωστών προς οχήματα συγκεκριμένου group έχει λάβει χαρακτηριστικά θρησκευτικής πίστης.
εχω το vectra την τελευταια γενια κ εχει φιλος μου το octavia της αντιστοιχης χρονολογιας με το δικο μου. Η μερα με τη νυχτα κ σε ποιοτητα κ σε βλαβες κ σε στιβαροτητα το σκοντα σαφως καλυτερο.
Ρε παιδιά, από πότε η octavia (πατάει στο πάτωμα του Golf) θεωρείται μεσαίο;;; Με το Astra sedan θα έπρεπε να συγκριθεί!! Το μεσαίο της Skoda είναι η Superb!! (Εκτός αν θεωρούμε μικρομεσαίο το Rapid, το οποίο πατάει στο ίδιο πάτωμα με τη Fabia!)
Η σύγκριση που κάνετε είναι ατυχής, διότι το οικονομικό χάσμα που χωρίζει τα δύο αυτοκίνητα είναι αρκετά μεγαλο, με αποτέλεσμα ο "αδαής" που θα διαβάσει το άρθρο, θα προτιμήσει το πιο φτηνό...το οποίο είναι λάθος. Στο ίδιο συμπέρασμα θα κατέληγε το άρθρο , αν για παράδειγμα είχε σε σύγκριση το Octavia με το Audi A4....
Mε κομψό τρόπο , η συντακτική ομάδα προσπαθεί να κάψει το Insignia, το οποίο για τα λεφτά του είναι πολύ καλό αυτοκίνητο. Έχει αισθητική που θα κρατήσει για πολύ στο χρόνο (και η εταιρία το υποστηρίζει...δεν κάνει lifting με το παραμικρό), έχει από τις καλύτερες λαμαρίνες....(κακά τα ψέματα, η λαμαρίνα του δείχνει εφάμιλλη premium κατηγορίας) και φυσικά διατηρεί σε βάθος χρόνου πολύ καλύτερη τιμή σε σχέση με το Octavia....Δεν υπάρχει ουδεμία σύγκριση μεταξύ των δύο αυτοκινήτων. Το Insignia to συγκρίνεις με passat και ίσως με Audi A4. Το Octavia είναι φτηνοάμαξο μπροστά στο insignia.
ΤΟ INSIGNIA ΒΑΣΕΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ, ΕΝΩ ΤΟ OKTAVIA ΣΤΗ ΜΕΣΑΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑ ΧΩΡΙΖΟΥΝ 20 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΜΗΚΟΥΣ ΣΤΙΣ ΣΕΝΤΑΝ ΕΚΔΟΧΕΣ ΚΑΙ 27 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΣΤΙΣ COMBI ΕΚΔΟΣΕΙΣ. ΤΟ OCTAVIA ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΕ OPEL ASTRA SEDAN ΚΑΙ ΤΟΥΟΤΑ COROLLA. TO INSIGNIA ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΕ TOYOTA AVENSIS KAI VW PASSAT.
Συμφωνώ κι εγώ ότι η σύγκριση είναι ατυχής... Είχα αγοράσει κάποτε vectra καινούργιο για 2 χρόνια... Το πούλησα.... Εχω οδηγήσει και το octavia. Θεωρώ το octavia πολύ πιο αξιόπιστο!!!
Έχοντας μπει και στα δύο αυτοκίνητα δεν καταλαβαίνω την σύγκριση. Το Insignia διαθέτει χώρους μεσαίου οχήματος ενώ το Oktavia μικρομεσαίου, η ποιότητα κατασκευής της Όπελ είναι εμφανώς ανώτερη και η αισθητική των δύο αυτοκινήτων χαώδης υπέρ του Insignia. Πώς να συγκρίνεις δύο οχήματα με διαφορά βάρους 258 κιλών; Δυστυχώς η προτίμηση πολλ
ών αναγνωστών προς οχήματα συγκεκριμένου group έχει λάβει χαρακτηριστικά θρησκευτικής πίστης.
Έχοντας μπει και στα δύο αυτοκίνητα δεν καταλαβαίνω την σύγκριση. Το Insignia διαθέτει χώρους μεσαίου οχήματος ενώ το Oktavia μικρομεσαίου, η ποιότητα κατασκευής της Όπελ είναι εμφανώς ανώτερη και η αισθητική των δύο αυτοκινήτων χαώδης υπέρ του Insignia. Πώς να συγκρίνεις δύο οχήματα με διαφορά βάρους 258 κιλών; Δυστυχώς η προτίμηση πολλ ών αναγνωστών προς οχήματα συγκεκριμένου group έχει λάβει χαρακτηριστικά θρησκευτικής πίστης.
Απάντηση: Και τα δύο αυτοκίνητα ανήκουν στη μεσαία κατηγορία. Σχετικά με την Octavia, διαθέτει από τους "καλύτερους χώρους" στην κατηγορία.
εχω το vectra την τελευταια γενια κ εχει φιλος μου το octavia της αντιστοιχης χρονολογιας με το δικο μου. Η μερα με τη νυχτα κ σε ποιοτητα κ σε βλαβες κ σε στιβαροτητα το σκοντα σαφως καλυτερο.
Ρε παιδιά, από πότε η octavia (πατάει στο πάτωμα του Golf) θεωρείται μεσαίο;;; Με το Astra sedan θα έπρεπε να συγκριθεί!! Το μεσαίο της Skoda είναι η Superb!! (Εκτός αν θεωρούμε μικρομεσαίο το Rapid, το οποίο πατάει στο ίδιο πάτωμα με τη Fabia!)
Η σύγκριση που κάνετε είναι ατυχής, διότι το οικονομικό χάσμα που χωρίζει τα δύο αυτοκίνητα είναι αρκετά μεγαλο, με αποτέλεσμα ο "αδαής" που θα διαβάσει το άρθρο, θα προτιμήσει το πιο φτηνό...το οποίο είναι λάθος. Στο ίδιο συμπέρασμα θα κατέληγε το άρθρο , αν για παράδειγμα είχε σε σύγκριση το Octavia με το Audi A4.... Mε κομψό τρόπο , η συντακτική ομάδα προσπαθεί να κάψει το Insignia, το οποίο για τα λεφτά του είναι πολύ καλό αυτοκίνητο. Έχει αισθητική που θα κρατήσει για πολύ στο χρόνο (και η εταιρία το υποστηρίζει...δεν κάνει lifting με το παραμικρό), έχει από τις καλύτερες λαμαρίνες....(κακά τα ψέματα, η λαμαρίνα του δείχνει εφάμιλλη premium κατηγορίας) και φυσικά διατηρεί σε βάθος χρόνου πολύ καλύτερη τιμή σε σχέση με το Octavia....Δεν υπάρχει ουδεμία σύγκριση μεταξύ των δύο αυτοκινήτων. Το Insignia to συγκρίνεις με passat και ίσως με Audi A4. Το Octavia είναι φτηνοάμαξο μπροστά στο insignia.
ΤΟ INSIGNIA ΒΑΣΕΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ, ΕΝΩ ΤΟ OKTAVIA ΣΤΗ ΜΕΣΑΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑ ΧΩΡΙΖΟΥΝ 20 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΜΗΚΟΥΣ ΣΤΙΣ ΣΕΝΤΑΝ ΕΚΔΟΧΕΣ ΚΑΙ 27 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΣΤΙΣ COMBI ΕΚΔΟΣΕΙΣ. ΤΟ OCTAVIA ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΕ OPEL ASTRA SEDAN ΚΑΙ ΤΟΥΟΤΑ COROLLA. TO INSIGNIA ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΕ TOYOTA AVENSIS KAI VW PASSAT.
Ωραία σύγκριση οι τελευταίες φίρμες δυο κολοσσών (GM vs VW).
Συμφωνώ κι εγώ ότι η σύγκριση είναι ατυχής... Είχα αγοράσει κάποτε vectra καινούργιο για 2 χρόνια... Το πούλησα.... Εχω οδηγήσει και το octavia. Θεωρώ το octavia πολύ πιο αξιόπιστο!!!
Έχοντας μπει και στα δύο αυτοκίνητα δεν καταλαβαίνω την σύγκριση. Το Insignia διαθέτει χώρους μεσαίου οχήματος ενώ το Oktavia μικρομεσαίου, η ποιότητα κατασκευής της Όπελ είναι εμφανώς ανώτερη και η αισθητική των δύο αυτοκινήτων χαώδης υπέρ του Insignia. Πώς να συγκρίνεις δύο οχήματα με διαφορά βάρους 258 κιλών; Δυστυχώς η προτίμηση πολλ ών αναγνωστών προς οχήματα συγκεκριμένου group έχει λάβει χαρακτηριστικά θρησκευτικής πίστης.