• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Αξίζει να τα σκάσεις για παραπάνω άλογα ή μήπως το αυτόματο κιβώτιο είναι καλύτερη επιλογή;

Παραπάνω λεφτά για άλογα, ή αυτόματο κιβώτιο;

3.285 Επισκέψεις στο άρθρο (21/9/2021)

Εσύ τι προτιμάς, να δώσεις παραπάνω λεφτά για άλογα, ή για αυτόματο κιβώτιο; Μήπως να το ξανασκεφτείς;

Πως θα ξεφύγεις από τη βασική έκδοση; Θα τα ρίξεις σε εξοπλισμό; Σε κιβώτιο; Ή απλά σε περισσότερα άλογα;

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Ένα μοτέρ, διαφορετικά άλογα
Θα έχεις προσέξει φυσικά ότι λίγα αυτοκίνητα σήμερα, μέχρι τη μικρομεσαία κατηγορία, προσφέρουν πάνω από ένα μοτέρ. Πάρε το νέο 208 για παράδειγμα. 1.200 κυβικά χωρίς τούρμπο, 1.200 κυβικά με τούρμπο, και 1.200 κυβικά με «περισσότερο» τούρμπο. Το μοτέρ ίδιο, οι αποδόσεις όμως διαφέρουν. Από τα 75 άλογα ως τα 130, η διαφορά είναι αισθητή στο δρόμο, και ας μην είναι αισθητή κάτω από το καπό.
 
Και το 208 δεν είναι το μόνο. Τα περισσότερα μικρά «δουλεύουν» με ένα μοτέρ σε διαφορετικές αποδόσεις. Μόνο που η διαφορά κοστίζει. Κοστίζει όσο μία κλίμακα εξοπλισμού. Να πας από το βασικό στο πιο πλούσιο; Ή να πάρεις τα λεφτά σου σε «άλογα»;

Και μετά τα αυτόματα κιβώτια
Και μετά έρχεται και το άλλο συστατικό. Το αυτόματο κιβώτιο. Ένα μικρό με αυτόματο δεν είναι πια για «ξεχασμένους οδηγούς». Με τα σύχρονα κιβώτια, απλά αυτόματα, CVT ή διπλού συμπλέκτη, το αυτόματο δίνει καλύτερη κατανάλωση, καλύτερες ρεπρίζ και καλύτερη άνεση. Είναι συχνά μάλιστα τόσο καλύτερες οι ρεπρίζ, που είναι καλύτερες ακόμη κι αν τις συγκρίνεις με το δυνατότερο μοτέρ στο ίδιο μοντέλο, αλλά με χειροκίνητο.
 
Τι κάνεις λοιπόν; Τι να τα κάνεις τα παραπάνω άλογα αν δεν σου δίνουν καλύτερες επιδόσεις; Απλά για να λες; Τι να τον κάνεις τον εξτρά εξοπλισμό αν «σέρνεσαι»; Απλά για να είσαι άνετα και να παίζεις με τα γκάτζετ; Είναι λοιπόν το αυτόματο η καλύτερη επιλογή αφού δίνει και επιδόσεις και άνεση;

Υπάρχουν όμως και οι αρνητές των αυτόματων!
Ή όχι; Πολλοί ακόμη και σήμερα το φοβούνται το αυτόματο. Μήπως είναι ζημιάρικο. Μήπως καίει (στην πράξη) παραπάνω. Μήπως με αποπαίρνουν οι φίλοι μου ότι δεν ξέρω να οδηγώ. Μήπως ξεχάσω να οδηγώ με ταχύτητες. Ο καθένας με τα κολλήματά του.
 
Και μετά είναι ο εξοπλισμός. Μια μεγαλύτερη έγχρωμη οθόνη με ένα κάρο λειτουργίες είναι "μούρλια" στην καμπίνα. Βάλε και το δερμάτινο τιμόνι. Βάλε και τις ζάντες, τις διχρωμίες και τη «μούρη» και με τα λεφτά που θα πάρεις άλογα ή κιβώτιο, το κάνεις κουκλί.
 
Εσύ όμως τι προτιμάς; Να ρίξεις 1.5-2 χιλιάρικα σε αυτόματο κιβώτιο; Ή σε άλογα; Ακόμη κι αν τα άλογα δίνουν χειρότερες επιδόσεις από το αυτόματο; Μήπως απλά αντιπαθείς το αυτόματο; Και ο εξοπλισμός; Πόσο δεν σε νοιάζει αν πάρεις την μικρή ασπρόμαυρη οθόνη που παίζει μόνο ράδιο και CD; Τι λες λοιπόν; Τι προτιμάς;

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »