Κάτω από το καπό του Mondeo, ο 1.600άρης diesel των 115 ίππων προμοτάρει την οικονομία κίνησης. Οι επιδόσεις του, κρίνονται αρκετά ικανοποιητικές.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κάτω από το καπό του Mondeo, ο 1.600άρης diesel των 115 ίππων προμοτάρει την οικονομία κίνησης. Οι επιδόσεις του, κρίνονται αρκετά ικανοποιητικές.

Κινητήρας-Eπιδόσεις: Συνδυασμός οικονομίας

43.742 Επισκέψεις στο άρθρο (13/10/2014)

Η προσθήκη στο Mondeo του γνώριμου από τα υπόλοιπα Ford, 1,6 TDCi diesel κινητήρα, έρχεται για να τονίσει τα οικονομικά και οικολογικά χαρακτηριστικά του μοντέλου. Το μοτέρ αυτό με ισχύ 115 ίππων και ροπή 270 Nm στις 1.750 σ.α.λ., διαθέτει ραφιναρισμένη λειτουργία και παράλληλα, τραβάει χωρίς κομπιάσματα, κινώντας σε ικανοποιητικούς ρυθμούς το 1,5 τόνου βάρους Mondeo. Στο πεδίο των μετρήσεών μας και με τη σύμπραξη και του σχετικά μακριού σε κλιμάκωση κιβωτίου των 6 σχέσεων, τα νούμερα κρίνονται ικανοποιητικά ιδίως στο πεδίο των ρεπρίζ με 4η και 5η σχέση. Ωστόσο, το μεγάλο πλεονέκτημα του συνδυασμού είναι η κατανάλωση καυσίμου, αφού, εκμεταλλευόμενος τη ροπή του diesel, ο οδηγός μπορεί να κινηθεί με μια μέση τιμή λίγο πιο πάνω από τα 6,0 λίτρα, χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Στην εθνική και με βάση τις αποκλειστικές μας μετρήσεις κατανάλωσης, το Ford Mondeo 1,6 diesel καίει 5,0 λτ./100 χλμ. στα 130 χλμ./ώρα, τονίζοντας την οικονομία στο ταξίδι.


Το κιβώτιο των 6 σχέσεων διαθέτει σχετικά μακριά κλιμάκωση και βοηθά στον περιορισμό της κατανάλωσης στο ταξίδι.

Το κιβώτιο των 6 σχέσεων διαθέτει σχετικά μακριά κλιμάκωση και βοηθά στον περιορισμό της κατανάλωσης στο ταξίδι.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
NISSAN