autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Daihatsu Cuore 998 κυβικά του 2008 |
![]() ![]() ![]() Κωνσταντίνος Τ. Ξάνθη (26/6/2020, 17:51) 120000 χμλ και 11 χρόνια είναι σαν την πρώτη μέρα. |
Daihatsu Cuore 1000 κυβικά του 2012 |
![]() ![]() ![]() isidoros (7/11/2019, 12:58) Από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει. |
Daihatsu Terios 1500 κυβικά του 2006 |
![]() ![]() Πανος Καρακωστας (7/11/2019, 17:18) Κάνει τα πάντα καλά και δεν σπάει δεν χαλάει |
Daihatsu Terios 1500 κυβικά του 2007 |
![]() ![]() ΜΑΛΕΣΚΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ (26/8/2019, 10:06) Ένα πραγματικά απροβλημάτιστα αυτοκίνητο.Μετα απο 12 χρόνια και κάνοντας τα service κανονικά Κανένα πρόβλημα.Το μόνο ότι καταναλώνει πολύ καύσιμο και ειδικά το αυτόματο σασμαν |
Daihatsu Terios 1300 κυβικά του 2003 |
![]() ![]() Δημήτριος Φερλέμης (6/7/2019, 15:14) Αξιοπιστία παροιμιώδης και χωρίς να πληρώσεις μια περιουσία! Το τίμημα είναι η "απλοϊκότητα" και η έλλειψη φαντασίας στο σχεδιασμό. Ανταλλακτικά σχετικά ακριβά. Το απόλυτο εργαλείο για να κάνεις τη δουλειά σου απλά κι απροβλημάτιστα! Όταν μετά από 10 χρόνια έκανα αναβάθμιση σε μεγαλύτερο SUV, το μεταβίβασα στον πατέρα μου που συνεχίζει να το χρησιμοποιεί εδώ και 6 χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα. |
Daihatsu Cuore 998 κυβικά του 2008 |
![]() ![]() ![]() Poly (27/5/2019, 01:25) 126.000 χλμ απροβλημάτιστα. Στην πόλη αλλά και στο χώμα (είναι ψηλό! ),από Κρήτη μέχρι Πίνδο δεν έχει κωλώσει πουθενά. Έχω αλλάξει μόνο τακάκια, μπαταρία,ένα λαμπάκι φρένων και την πόρτα του συνοδηγού που με τρακάρανε. Σερβις κάνουμε μια φορά το χρόνο για αλλαγή λαδιών. Έχει βγάλει τα λεφτά του μέχρι το τελευταίο ευρώ. Θα το ξανάπαιρνα με κλειστά μάτια! |
Daihatsu Sporty 13 κυβικά του 2008 |
![]() ![]() Christos (3/3/2019, 10:42) Το αγορασα μεταχειρισμενο το 2010 με 13.000χλμ.Στην αντιπροσωπεια του εβαζαν λαδι 10w40(?)ουτε που το γραφει στο bookservice το δινει για 0w20 5w30 ή και 0w30 νομιζω αλλα οχι για ημισυνθετικο.Μου αλλαξαν μπουζι στα 30.000χλμ που απο το εργοστασιο βγαινει με ιριδιου νομιζω για 100.000χλμ.Ετσι με ελαφρα πηδηματακια την εκανα απο την αντιπροσωπεια κ τα εκανα εξω τα σερβις.1 φορα το χρονο λαδια κ φιλτρο.Αλλαξα φετος κ μπουζι κ ειχε πλατινας νομιζω οχι ιριδιου(57.000χλμ)ανταλλακτικα ακριβα:φαναρι δεξι 180ε μεταχειρισμενο.Στις στροφες δεν ειναι...εχει λεπτα λαστιχα 175/65ρ14 τωρα ακουω ενα βουιτο αλλα οπως διαβασα (για κρεμαγιερα που κ να αλλαχτει παλι ακουγεται)θα το κανω εναν ελεγχο κ βλεπουμε.Αξιοπιστο παντως 2 λαμπες εχω αλλαξει και τα αμορτισερ.Για δευτερο που το εχω για την γυναικα εχω σωθει. |
Daihatsu Terios 1500 κυβικά του 2007 |
![]() ![]() ![]() Κώστας (1/3/2019, 23:56) Δεν χαλάει λέμε. 12 χρόνια σκύλος. Ούτε ροδέλα. Μόνο λάστιχα λάδια και κανένα service σε πολύ αραιό interval. Κρίμα που δεν εισάγονται πια και δεν μπορεί ο κόσμος να αγοράσει και να ησυχάσει από συνεργεία και μαστορους εξουσιοδοτημενους και μη. |
Daihatsu Terios 1300 κυβικά του 2006 |
![]() ![]() ![]() Κώστας Κ (28/2/2019, 09:15) 195.000χιλ κανένα πρόβλημα.Χαμηλό κόστος συντήρησης,με το ακριβότερο μεγάλο σέρβις στα 250€.Επισκέψεις στο συνεργείο μόνο για τακτική συντήρηση.Κρίμα που δεν εισάγονται πλέον στην Ευρώπη. |
Daihatsu Terios 1500 κυβικά του 2009 |
![]() ![]() ![]() Jim (9/1/2019, 22:57) 73.000 χλμ πρόβλημα κανένα! Λίγο τσιμπημένη η κατανάλωση αλλά πραγματικά απροβληματιστο! |
Daihatsu Cuore 1000 κυβικά του 2012 |
![]() ![]() ![]() Γιωργος (15/5/2018, 18:11) Αθανατο |
Daihatsu Sirion 1300 κυβικά του 1999 |
![]() ![]() ![]() ΚΩΣΤΑΣ (1/11/2017, 16:47) ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ.ΜΗΔΕΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑΓΗ ΜΙΑΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΑΚΙ ΜΙΑ ΛΑΜΠΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ |
Daihatsu 2008 1000 κυβικά του 2008 |
![]() ![]() ![]() Δημήτρης (14/10/2017, 18:54) Έφτασα αισίως τα 100.000 χιλιόμετρα με μόνο μία λάμπα πίσω φρενων, λάδια φίλτρα. \, και μπουζί ακόμα τα εργοστασιακα!! Αντέχουν 120 χιλιάδες χιλιομ. Επίσης χωρίς να πειράξω τίποτα στα πίσω φρένα μόνο τακακια εμπρός 2 η 3 φορές νομίζω,Το μονο μείον είναι τα λάστιχα του 165/55/15 πανάκριβα και η επιλογή μόνο Bridgestone. Το τρίπτυχο: " δεν πίνει δεν καπνίζει, δεν χαλάει" είναι πέρα για πέρα αληθινό |
Daihatsu Sirion 1300 κυβικά του 2008 |
Ιωαννα (9/10/2017, 23:46) Αντικατάσταση κρεμαγιερας στα 14000 χλμ ευτυχώς στα πλαίσια της εγγύησης.Αντκατασταση μπροστινού αριστερού ρουλεμάν τροχού κόστος 90ευρω με την εργασία στα 110000 χλμ. Βλάβη ηλεκτρικού τιμονιού στα 114000χλμ , κόστος επισκευής 250ευρω. |
Daihatsu Sirion 1300 κυβικά του 2011 |
![]() ![]() ![]() Δημήτρης Μπαλαχάμης (4/10/2017, 00:47) έχει πολύ καλούς χώρους για το μέγεθος του,πατάει και φρενάρει καλά,ο κινητήρας του είναι επαρκέστατος και οικονομικός και πέρα από την κλασική συντήρηση δεν μου έχει ζητήσει απολύτως τίποτα . |
Daihatsu Sirion 1242 κυβικά του 2008 |
![]() ![]() Δημήτρης Γιώτης (29/9/2017, 23:12) Γιαπωνέζικο σκυλί. |
Daihatsu Terios 1300 κυβικά του 2008 |
![]() ![]() ![]() Dimitrios (28/9/2017, 21:02) κανένα πρόβλημα, μόνο η προγραμματισμένη συντήρηση-service |
Daihatsu Terios 1300 κυβικά του 2005 |
![]() ![]() ![]() babis (5/5/2017, 13:13) Εντάξει ..αυτό το αυτοκίνητο δεν υπάρχει .Έχει κάνει 280 χιλιάδες χιλιόμετρα (τα 150 χιλ με αέριο) χωρίς ιδιαίτερες ζημιές αλλά μόνο από τη χρήση όπως πχ ένα ακρόμπαρο από τα ανεβάσματα στα πεζοδρόμια.Κινείται μόνο εντός πόλης |
Daihatsu Terios 1300 κυβικά του 2002 |
![]() ![]() ![]() Παναγιώτης Π (21/11/2016, 14:36) Αμάξι χωρίς προβλήματα ! Τέλος ! |
Daihatsu Terios 1300 κυβικά του 2006 |
![]() ![]() ![]() Vaios (12/11/2016, 09:03) 10 χρόνια ανελέητης, δίχως οίκτου και ελέους συμπεριφοράς στο αυτοκίνητο, στην πόλη, στην εθνική, αλλά κυρίως στα βουνά και τα χωράφια, χωρίς να σέβομαι την παραμικρή του βίδα, χωρίς να κάνω τα σέρβις του τακτικά (λάδια και ό,τι χάλαγε το έφτιαχνα). Χρήση πέρα από αυτή για την οποία το προορίζει ο κατασκευαστής, σε ακραίες καταστάσεις, με ρυμουλκήσεις που απλά δεν υπάρχουν, χωρίς να βελτιωθεί το παραμικρό στο αυτοκίνητο. Στα 170.000 χλμ τοποθέτησα κιτ υγραριοκίνησης landirenzo. Πρόβλημα μόνο στα μπεκ βενζίνης κι αυτό "ακόμα διερευνάται γιατί και πως". Ψαλίδια, σταυροί και κεντρικό διαφορικό αντικαταστάθηκαν μετά από χρήση 250.000+ χιλιομέτρων. Το αυτοκίνητο σήμερα έχει πάνω από 360.000 χλμ. Αν είχε κοντές σχέσεις θα ήταν το απόλυτο εργαλείο! |
Daihatsu Sirion 1300 κυβικά του 2011 |
![]() ![]() ![]() ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ (10/11/2016, 12:09) Εξαιρετικο αυτοκινητο.Πολυ καλη ποιοτητα.Καλη οδηγικη συμπεριφορα.Πολυ χαμηλη καταναλωση.Κριμα που η Daihatsu εφυγε απο την Ευρωπη |
Daihatsu Terios 1275 κυβικά του 2003 |
![]() ![]() ![]() Polemis (7/11/2016, 12:03) Τόσα χρόνια, κανένα μηχανικο πρόβλημα, χρηση σε όλες τις συνθήκες , εντός και εκτός δρόμου, χαμηλη κατανάλωση, τρεχαλιάρικο και αξιόπιστο, θα θελα να χει μόνο λιγο μεγαλύτερο πορτ μπσγκάζ |
Daihatsu Terios 1500 κυβικά του 2007 |
![]() ![]() ![]() Πολυχρόνης Πολυχρονάκησ (4/11/2016, 14:33) ΤΟ TERIOS ΕΚΑΝΕ ΠΟΛΛΑ ΧΛΜ. 180.000 ΣΕ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΊΑΣΕ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΤΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΠΕΙΣΚΕΥΑΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΚΤΟΣ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΑ SERVICE |
Daihatsu Terios 1300 κυβικά του 2003 |
![]() ![]() Ελένη Φ (2/11/2016, 10:51) Δεν θα το άλλαζα.Λίγο στην κατανάλωση τα χαλάει(αυτόματο κιβώτιο).Για όλα τα εδάφη!Όχι πρώτη επιλογή για ταξίδια εκτός πόλης |
Daihatsu Terios 1500 κυβικά του 2006 |
![]() ![]() ![]() Παναγιώτης (2/11/2016, 10:46) Καμία βλάβη στα 10 χρόνια και 150.000χλμ |
Daihatsu Terios 1500 κυβικά του 2006 |
![]() Dimitris (2/11/2016, 16:42) Πολύ καλό αυτοκίνητο χωρίς προβλήματα αν εξαιρέσεις ότι τα ανταλλακτικά είναι πανάκριβα. |
Daihatsu Sirion 1000 κυβικά του 2006 |
![]() Νικος (12/12/2015, 20:50) Ποιοτητα υλικων καμπινας μετρια. Καινουριο, ξεκολλησε το καλυμμα του λεβιε ταχυτητων. Αργοτερα εσπασε ο εσωτερικος καθρεπτης οδηγου. Βλαβες στο εργοστασιακο ραδιοcd. Τιμες γνησιων ανταλλακτικων ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ. Ενδεικτικα αναφερω καπου 120 ευρω αν θυμαμαι καλα ενας πλαστικος θολος τροχου. Μηχανικα προβληματα κανενα μεχρι τωρα, στα 120000χλμ, που αρχίζει να εμφανιζει μια αδικαιολογητη καταναλωση λαδιου.... |
Daihatsu Sirion 1300 κυβικά του 2007 |
![]() ![]() ![]() ΤΖΙΡΤΖΙΛΑΚΗΣ (12/12/2015, 19:05) ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ! ΕΔΩ ΚΑΙ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΝΟ 2 ΣΕΡΒΙΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 7 ΧΡΟΝΙΑ. |
Daihatsu Terios 1300 κυβικά του 1998 |
![]() ![]() ![]() BASILIS (12/12/2015, 12:21) ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΕΞΟΔΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ,ΔΕΝ ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΩ |
Daihatsu Terios 1300 κυβικά του 2002 |
![]() ![]() ![]() stefanos (6/12/2015, 09:36) Το αυτοκινητο αγοραστηκε καινουργιο.Εχω τωρα 171.000 χλμ και δεν εχει βγαλει τιποτα!!!!!!!! Δίσκο-πλατο στα 160.000 χλμ και οχι σαν καποιες αλλες εταιριες στα 60.000 ...... Μακαρι να ξαναεισαγει αυτοκινητα στην ελλαδα.Η αγορα (και να το διαβιβασετε αυτο σαν autotriti) ειναι πιο φτωχη χωρις την daihatsu...... |
Daihatsu Terios 1500 κυβικά του 2007 |
![]() ![]() ![]() joey (6/12/2015, 04:47) Πήρα ένα TERIOS 1.5 το 2007. Pολύ γερό και καλό αυτοκίνητο. Με υγραέριο ειναι πολύ οικονομικό. Καμιά σχέση με τους σημερινούς κουβάδες που δήθεν ειναι SUV πλέον και δήθεν πηγαίνουν εκτός δρόμου. Το Τεριος τα συνδυάζει και τα 2. Και εκτός κατσίκι και εντός πολιτισμένο. Παρότι το ταλαιπώρησα δεν μου έχει βγάλει τίποτα. Φυσικά στην υπόλοιπη Ευρώπη το service το κάνανε ανά 15.000km και στην Ελλάδα ανά 7500. Κρίμα που την εταιρεία την έφαγαν οι γερμανικές εταιρείες επειδή και καλά δεν έπιανε της προδιαγραφές euro 5 (είδαμε πως τις πιάσανε και οι Γερμανοί). Εύχομαι κάποια στιγμή να επανέλθουν στην ευρωπαϊκή αγορά. Τίμια και σκυλιά. |
Daihatsu Terios 1500 κυβικά του 2007 |
![]() ![]() ![]() Παύλος (4/12/2015, 13:29) Πολυ καλο αξιόπιστο ,τις χωμάτινες διαδρομές και τα εκτός δρόμου αλλα τζιπ ουτε σε dvd δεν τα εχουν δει. Πολύ ακριβο το setvice και τα ανταλλακτικά Λάδια κάθε 7500χλμ 100€ Μικρό σέρβις 200 Μεγάλο σέρβις 300 Ρουλεμαν δεξιού μπροστινού τροχου 350 το skf το μαμισιο 500 Εκανα 85000χλμ χωρίς προβληματα εκτός απο μερικα τριξιματα ,οσπου μια μέρα πάνω σε μια στροφή με πεταξε εκτός ( δεν υπακουε τοτιμονι +καποιο τρανταγμα στο τιμονι) το αυτοκίνητο καταστράφηκε κτυποντας πανο σε τοιχο με 80χλμ μετοπικη..... Μόνο μια μελάνια απο την ζώνη. ...για Ιάπωνας καλά άντεξε. .... πήγε για παλιοσιδερα..... Πολυ καλο αλλα για καλά πορτοφόλια Κριμα που η εταιρεία δεν εχει συνέχεια στην Ελλάδα. |
Daihatsu Sirion 1300 κυβικά του 2008 |
![]() ![]() ![]() ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ (26/11/2015, 09:01) ΕΙΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 18 ΕΤΩΝ ΤΟ 2008 ΑΓΩΡΑΣΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ... ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ ΕΙΧΕ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΑΝ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ... ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ ΑΥΤΗ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΔΩ! |
Daihatsu Sirion 1300 κυβικά του 2007 |
![]() ![]() ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ (25/11/2015, 17:17) Αυτοκίνητο μΕ μηδενικά προβλήματα οικονομικό πολύ φθηνά service. Γνήσιο ιαπωνικό. Δεν έχει βγάλει Κανένα προβλημα. Το κοντέρ μου δείχνει 180.000 χλμ . Σε ευχαριστώ daihatcu |
Daihatsu Sirion 1000 κυβικά του 2009 |
![]() ![]() Γιάννης (13/6/2015, 11:15) Στα 65000 χιλ.χιλιομετρα που τοχω μουκαψε μια λαμπα και μου εβγαλε προβλημα στην κρεμαγιερα η οποια αλλάχτηκε εντος εγγυησης αλλα ο θορυβος εξακολουθει να υπαρχει,έχω την εντυπωση παντως οτι δεν ηταν η κρεμαργιερα τελικα αλλα απο καπου αλλου προερχεται ο θορυβος...παντως η ελληνικες αντιπροσωπειες νομιζω κοροιδεψαν τους ιαπωνες ταχα για ελλατωματικες κρεμαριερες χωρις να υφισταται τετοιο προβλημα,γιατι αν ηταν απο εκει θα επρεπε να σταματησει ο θορυβος αλλα δεν εχει σταματησει.Το θεμα ειναι οτι δεν προκαλει καπου ζημια ουτος ο θορυβος και μονο οταν ειναι χαλασμενο πολυ το οδοστωμα ακουγεται δηλαδη τιποτα το αφησα ετσι και δεν ξαναασχοληθηκα.Αυτο που με εκνευριζει στο αυτοκινητο αυτο ειναι το αθλιο κρατημα που εχει (πριν ειχα γαλλικο), αλλα το συνεφερα καπως χαμηλωνοντας το με eibach και με φαρδυτερα ελαστικα.Εχει καλη ποιοτητα κατασκευης τα φτερα ειναι ελαστικα για μικροεπαφες τρακαρισματα κλπ,γενικα ειμαι ευχαριστημενος απο το αυτοκινητο και θα το ξαναπαιρνα |
Daihatsu Sirion 1300 κυβικά του 2008 |
![]() ![]() ![]() ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΙΤΣΑΝΗΣ (5/5/2015, 11:58) ΣΤΑ 18 ΣΑΝ ΝΕΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΜΕ ΕΝΑ ΤΟΥ ΚΟΥΤΙΟΥ SPORTY ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ... ΠΕΡΑΣΑΝ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΩ... ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΟΤΑΝ ΚΑΗΚΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΤΟΥ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ... ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΚΑΛΥΨΕ Η ΠΕΣΚΕΤΖΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΝΩ ΕΙΧΕ ΛΗΞΗ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΛΟΓΩ ΑΣΤΟΧΙΑΣ ΥΛΙΚΟΥ... (ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ AUTO RINA). ΠΑΙΖΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΝΑ ΣΤΕΚΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΝΕ... ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΗ ΕΣΤΕΚΑΝ... ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΦΥΓΕ... |
Daihatsu Sirion 1000 κυβικά του 2011 |
![]() ![]() ΣΑΡΙΓΙΑΝ ΜΑΝΩΛΗΣ (4/5/2015, 19:18) ΑΡΚΕΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ.ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ ΤΟ 2014. |
Daihatsu Terios 1500 κυβικά του 2008 |
![]() ![]() ΣΑΡΙΓΙΑΝ ΜΑΝΩΛΗΣ (30/4/2015, 13:29) ΑΡΚΕΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΑΚΡΙΒΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ. |
Daihatsu Cuore 1000 κυβικά του 2009 |
![]() ![]() ![]() Ζαχαρίας Μουρούτης (20/4/2015, 06:14) 100000χλμ. Άψογο τόσο εντός όσο και εκτός πόλης. Μηδαμινό κόστος συντήρησης, μηδενικές βλάβες. |
Daihatsu Sirion 1300 κυβικά του 2008 |
![]() ![]() ROUSAKIS GRIGORIS (20/4/2015, 10:05) To αυτοκίνητο είναι αρκετά καλό αλλά έχει παρουσιάσει πρόβλημα στην κρεμαγιέρα και κολώνα τιμονιού καθώς και στο σασμάν (δεν μπαίνει εύκολα η πρώτη). Τέλος ξεκόλησε το λάστιχο του μπροστινού παρμπρίζ χωρίς όμως να δημιουργηθεί πρόβλημα στεγανότητας. Το προαναφερθέν πρόβλημα του τιμονιού επιδιορθώθηκε από την αντιπροσωπία στην εγγύηση χωρίς να εξαλειφθούν εντελώς κάποιοι θόρυβοι στην κολώνα του τιμονιού. Μηχανικά το αυτοκίνητο είναι άψογο μετά από 160000 χιλιόμετρα |
Daihatsu Terios 1500 κυβικά του 2007 |
![]() ![]() ΔΑΜΑΣΚΟΣ ΦΑΝΗΣ (19/4/2015, 23:23) ΤΕΛΕΙΟ ΤΕΛΕΙΟ ΤΕΛΕΙΟ!!! ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΕ Κ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΓΕΜΙΣΕΙ ΜΕ TERIOS!!!!! |
Daihatsu Sirion 1300 κυβικά του 2004 |
![]() ![]() κουτρουμπες παναγιωτης (7/4/2015, 14:17) Στα 11 χρόνια σχεδόν που το έχουμε, χάλασε ο διακόπτης στο παράθυρο του οδηγού και η ηλεκτρική ρύθμιση ύψους της δέσμης στο ένα φανάρι. |
Daihatsu Cuore 1000 κυβικά του 2007 |
![]() ![]() ![]() ΝΙΚΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ (4/4/2015, 16:30) ΚΑΤΑΠΡΑΣΙΝΟ . ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΥΤΕ ΛΑΜΠΑ . ΧΛΜ 200.000 . ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ. |
Daihatsu Terios 1500 κυβικά του 2006 |
![]() ![]() ![]() Παναγιώτης Ανδρεάδης (3/4/2015, 14:51) Κανένα απολύτως πρόβλημα στα 120.000χλμ |
Daihatsu Terios 1500 κυβικά του 2007 |
![]() ![]() ![]() ΝΙΚΟΣ (28/3/2015, 20:32) Αξιόπιστο εργαλείο με υπερβολικές, άφταστες δυνατότητες για το μέσο χρήστη. Δεν σπάει δεν χαλάει προς το παρόν. Εύκολα, λογικά service. Αρνητικά: τριγμοί στο ταμπλό και πιθανόν στους μηχανισμούς των παραθύρων. Απαιτεί ακριβή ζυγοστάθμιση και διαστάσεις ελαστικών μέχρι 215. |
Daihatsu Terios 1500 κυβικά του 2009 |
![]() ![]() ![]() ΚΟΥΤΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ (22/3/2015, 17:51) |
Daihatsu Terios 1300 κυβικά του 2005 |
![]() ![]() ![]() Asos (21/3/2015, 00:48) Απλά απροβλημάτιστο,δε σπάει δε χαλάει.Το πήρα καινούριο και το έδωσα με 76.000 χλμ δεν είχε κάψει ούτε λάμπα. |
Daihatsu Terios 1500 κυβικά του 2007 |
![]() ![]() ![]() ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΗΣ ΦΩΤΙΟΣ (17/3/2015, 22:04) ΚΟΡΥΦΗ-ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ.230000ΧΛΜ ΚΑΙ ΠΑΜΕ... |
Daihatsu Terios 1500 κυβικά του 2007 |
![]() ![]() Kanellos N (14/3/2015, 20:22) 110.000.. αυτοματο. Εχω αλλαξει 2 φορες τακακια, τα λαδακια του και μπουζι στις 100.000.Το μονο που εχει χαλασει ειναι το λαστιχο στο παραθυρο του οδηγου. 10 αλογακια παραπανω και λιγο πιο χαμηλη καταναλωση και τιποτε αλλο.Ειναι λιγο "σκληρο" στην οδηγηση και στην εθνικη μετα τα 120χλμ ειναι κουραστικο.Αλλα... δε σπαει, δε χαλαει και αυτο το εκτιμω πολυ με το περασμα του χρονου. |
Daihatsu Sirion 1300 κυβικά του 2009 |
![]() ![]() ![]() ΠΑΠΑΓΙΩΤΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ (13/3/2015, 23:36) ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ Κ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ!ΤΩΡΑ ΣΤΑ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΟΤΕ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΟΥΤΕ ΒΛΑΒΕΣ!!!78.000ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ Κ ΟΛΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΡΟΛΟΙ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΑΛΑΣΕ ΤΟ CD ΣΧΕΔΟΝ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΕΛΗΞΕ Η ΕΓΓΥΗΣΗ (3ΧΡΟΝΙΑ)Κ ΕΝΩ ΠΡΟΚΕΤΕ ΓΙΑ ΑΠΛΟ CD K OXI MP3 ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΕΙΧΕ 3.500 ΚΟΝΤΑ!!!!ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ(ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ ΕΝΙΑΙΟ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΕΡ Κ 92 ΑΛΟΓΑ)Κ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΤΟΥ;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΟΠΩΣ Κ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΠΕΣΚΕΤΖΗΣ ΕΔΩ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΨΟΓΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΥΝΟΛΙΚΑ Κ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΕΣΤΩ Κ ΑΝ ΕΛΗΞΕ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΛΛΑ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΑΡΝΗΘΗΚΕ Κ ΟΧΙ Η DAIHATSU Κ ΠΟΥ ΜΟΥ ΒΡΗΚΑΝ ΛΥΣΗ ΜΕ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΜΕ 170ΕΥΡΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!!! |
Όλες οι αναφορές/επιβραβεύσεις ελέγχονται.