Σημασία δεν έχουν μόνο τα αυτοκίνητα, αλλά και η συμπεριφορά όσων τα πουλάνε.

Σημασία δεν έχουν μόνο τα αυτοκίνητα, αλλά και η συμπεριφορά όσων τα πουλάνε.

Σημασία δεν έχουν μόνο τα αυτοκίνητα, αλλά και η συμπεριφορά όσων τα πουλάνε. Τι πρέπει να προσέχετε.

365.490 Επισκέψεις στο άρθρο (4/3/2015)

Είκοσι χρόνια πριν, όταν ξεκίναγε το Auto Τρίτη, τα αυτοκίνητα μιας μάρκας έσκιζαν. Το ένα καλύτερο από το άλλο. Κανένας όμως δεν τα αγόραζε. Ήταν πλέον κοινό μυστικό, ότι έτσι και χρειαστείς κάποιο ανταλλακτικό, θα κάνουν 8 μήνες να στο φέρουν και θα το πληρώσεις μια περιουσία.
Προσωπικά πιστεύω ότι η συμπεριφορά των ανθρώπων που πουλάνε αυτοκίνητα, το πόσο ενδιαφέρονται για το “customer care”, το να είναι δηλαδή ευχαριστημένοι οι πελάτες τους, είναι πολύ σημαντικός παράγοντας.
Το εκτιμάει ο Έλληνας και το επιβραβεύει.

Πριν αρκετά χρόνια έμαθα ένα περιστατικό που έγινε σε ανερχόμενη εταιρεία.
Έγινε μια μεγάλη βλάβη, που δεν καλυπτόταν από την εγγύηση. Η απόφαση που πάρθηκε ήταν ότι έπρεπε να καλυφτεί από την αντιπροσωπεία, γιατί παρόλο που δεν καλυπτόταν από την εγγύηση, ο πελάτης είχε δίκιο.
Και την κάλυψαν. 100%.
Τα επόμενα χρόνια, όταν με ρωτούσαν γνωστοί μου, τι αυτοκίνητο να πάρουν, τους έλεγα την ιστορία αυτή. Νομίζω ότι η συγκεκριμένη εταιρεία πούλησε τόσα αυτοκίνητα σε γνωστούς μου, που βγάλανε 30 φορές εκείνη την μεγάλη βλάβη.

Και βέβαια οι τελευταίοι που φταίνε για το πρόβλημα αυτό είναι οι dealers της VW. Εισπράττουν τη δυσαρέσκεια σας χωρίς να φταίνε σε τίποτα. Έχω ελπίδες ότι η λύση στο πρόβλημα θα έρθει από τους dealers. Μιλήστε μαζί τους. Και αυτοί ευχαριστημένους πελάτες θέλουν.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
skoda