«Ακούγεται», αλλά ο 3κύλινδρος 1,4 TDI είναι ελαστικός και οικονομικός σε λειτουργία.
Κινητήρας: Ικανοποιεί σε επιδόσεις & κατανάλωση
30.994 Επισκέψεις στο άρθρο (8/1/2017)
Ο 1,4 λτ., 3κύλινδρος turbodiesel αποδίδει 90 ίππους με ροπή 230 Nm (1.750 – 2.500 σ.α.λ.). Στην πράξη ακούγεται, αλλά είναι ελαστικός, τραβάει από χαμηλά και δεν σβήνει με τίποτα στις χαμηλές στροφές. Οι επιδόσεις είναι απόλυτα ικανοποιητικές (ειδικά οι ρεπρίζ), αλλά ένα 6άρι πιο πυκνά κλιμακωμένο κιβώτιο θα ταίριαζε καλύτερα από το 5άρι με τον καθόλα θετικό επιλογέα. Στον τομέα της οικονομίας, η Fabia 1,4 TDI δείχνει φειδωλή με την μέση κατανάλωση δοκιμής να είναι στα 5,4 λτ./100 χλμ. (3,6 λτ./100 χλμ. υπόσχεται η Skoda με τα ελαστικά του μοντέλου της δοκιμής). Στο ταξίδι και με 5,0 λτ./100 χλμ. η Fabia καταφέρνει 133 χλμ./ώρα.
Γιατι πρεπει και καλα για να παρεις diesel πρεπει να κανεις χιλιομετρα ετησιως πολλα?νομιζετε οτι αυτοι που τα πηραν το σκεφτηκαν με αυτο το κριτηριο?οχι για την οικονομια?οχι για την μακροζωια?το Diesel ειναι αχρηστο για αυτους που δεν εχουν ιδεα στο πως να διαχειριζονται αυτον τον κινητηρα, ζεσταμα ,παγωμα κινητηρα,ομαλες στροφες , συντηρηση στην ωρα καθαρισμος μπεκ οχι φτηνο πετρελαιο ,προσοχη στην τρομπα πετρελαιου,και αλκα πολλα.
Μας λέτε ότι οι ντίζελ κινητήρες πεθάνανε σε άρθρο που είχατε γράψει πρίν 1-2 μήνες περίπου ειδικά απο τα 2000 cc και κάτω και να τα πουλήσουμε όσο προφταίνουμε,και τώρα μας σερβίρεται το skoda diesel με 1400 cc και χωρίς το σύστημα καθαρόττας καυσαερίων γιατί λέτε κοστίζει 2000-3000 χιλιάδες ευρώ παραπάνω,τώρα τι κάνει ο υποψήφιος αγοραστής το αγοράζει ή όχι;ή πέφτει εντολή από ψηλά.Ετσι για να μην δουλευόμαστε.
Το λογισμικό παραποίησης ρύπων περιλαμβάνεται στάνταρ σε αυτή την έκδοση ή πρέπει να πληρώσεις extra;
Χιλιομετροφαγος ειναι ο γερανος που το κουβαλαει! χαχαχα
Γιατι πρεπει και καλα για να παρεις diesel πρεπει να κανεις χιλιομετρα ετησιως πολλα?νομιζετε οτι αυτοι που τα πηραν το σκεφτηκαν με αυτο το κριτηριο?οχι για την οικονομια?οχι για την μακροζωια?το Diesel ειναι αχρηστο για αυτους που δεν εχουν ιδεα στο πως να διαχειριζονται αυτον τον κινητηρα, ζεσταμα ,παγωμα κινητηρα,ομαλες στροφες , συντηρηση στην ωρα καθαρισμος μπεκ οχι φτηνο πετρελαιο ,προσοχη στην τρομπα πετρελαιου,και αλκα πολλα.
Μας λέτε ότι οι ντίζελ κινητήρες πεθάνανε σε άρθρο που είχατε γράψει πρίν 1-2 μήνες περίπου ειδικά απο τα 2000 cc και κάτω και να τα πουλήσουμε όσο προφταίνουμε,και τώρα μας σερβίρεται το skoda diesel με 1400 cc και χωρίς το σύστημα καθαρόττας καυσαερίων γιατί λέτε κοστίζει 2000-3000 χιλιάδες ευρώ παραπάνω,τώρα τι κάνει ο υποψήφιος αγοραστής το αγοράζει ή όχι;ή πέφτει εντολή από ψηλά.Ετσι για να μην δουλευόμαστε.
το diesel πεθανε αλλα ας διαφημισουμε τους κινητηρες της VW που διακρινονται για τα παρανομα λογισμικα τους!!!