Λιτό σε σχεδίαση, αλλά στιβαρό, εργονομικό και ευρύχωρο το εσωτερικό της Skoda Fabia.
Eσωτερικό: Λιτό, αλλά γεροδεμένο & ευρύχωρο
31.000 Επισκέψεις στο άρθρο (8/1/2017)
Στο εσωτερικό κυριαρχεί η λιτή εικόνα και η παρουσία σκληρών πλαστικών, ωστόσο το χάπι χρυσώνεται από την καλή συναρμογή, το άκρως ικανοποιητικό φινίρισμα και την απροβλημάτιστη εργονομία. Την μουντάδα του διακόσμου «σπάει» η φάσα με look αλουμινίου, καθώς και η έγχρωμη οθόνη αφής του συστήματος infotainment, με πολλές λειτουργίες και αυξημένες δυνατότητες συνδεσιμότητας με κινητά. Ένα ακόμη στοιχείο που αποτιμάται θετικά είναι η πολύ καλή θέση οδήγησης. Ακόμη, από τα βασικά ατού της Fabia είναι η ευρυχωρία για επιβάτες και αποσκευές (330 λτ. χωρίς ρεζέρβα, 315 λτ. με ρεζέρβα ανάγκης). Το άνοιγμα του χώρου αποσκευών εκτείνεται στα 1.098 χλστ., με τη διαδικασία φορτοεκφόρτωσης να διευκολύνεται περαιτέρω από το χαμηλό του κατώφλι. Σε ό,τι αφορά στην πρακτικότητα– ευχρηστία, το εσωτερικό της νέας Skoda Fabia διαθέτει έως και 17 εφαρμογές αυτού που η εταιρεία αποκαλεί «Simply Clever», που περιλαμβάνουν από μια ξύστρα πάγου που βρίσκεται στο άνοιγμα του ρεζερβουάρ, μέχρι εταζέρα που τοποθετείται σε 2 ύψη, ένα μικρό κάδο απορριμμάτων, διάφορα σημεία συγκράτησης στην καμπίνα και δίχτυ στο χώρο αποσκευών.
Πλήρης πίνακας οργάνων με ψηφιακή οθόνη ανάμεσα στα αναλογικά στοιχεία.
Γιατι πρεπει και καλα για να παρεις diesel πρεπει να κανεις χιλιομετρα ετησιως πολλα?νομιζετε οτι αυτοι που τα πηραν το σκεφτηκαν με αυτο το κριτηριο?οχι για την οικονομια?οχι για την μακροζωια?το Diesel ειναι αχρηστο για αυτους που δεν εχουν ιδεα στο πως να διαχειριζονται αυτον τον κινητηρα, ζεσταμα ,παγωμα κινητηρα,ομαλες στροφες , συντηρηση στην ωρα καθαρισμος μπεκ οχι φτηνο πετρελαιο ,προσοχη στην τρομπα πετρελαιου,και αλκα πολλα.
Μας λέτε ότι οι ντίζελ κινητήρες πεθάνανε σε άρθρο που είχατε γράψει πρίν 1-2 μήνες περίπου ειδικά απο τα 2000 cc και κάτω και να τα πουλήσουμε όσο προφταίνουμε,και τώρα μας σερβίρεται το skoda diesel με 1400 cc και χωρίς το σύστημα καθαρόττας καυσαερίων γιατί λέτε κοστίζει 2000-3000 χιλιάδες ευρώ παραπάνω,τώρα τι κάνει ο υποψήφιος αγοραστής το αγοράζει ή όχι;ή πέφτει εντολή από ψηλά.Ετσι για να μην δουλευόμαστε.
Το λογισμικό παραποίησης ρύπων περιλαμβάνεται στάνταρ σε αυτή την έκδοση ή πρέπει να πληρώσεις extra;
Χιλιομετροφαγος ειναι ο γερανος που το κουβαλαει! χαχαχα
Γιατι πρεπει και καλα για να παρεις diesel πρεπει να κανεις χιλιομετρα ετησιως πολλα?νομιζετε οτι αυτοι που τα πηραν το σκεφτηκαν με αυτο το κριτηριο?οχι για την οικονομια?οχι για την μακροζωια?το Diesel ειναι αχρηστο για αυτους που δεν εχουν ιδεα στο πως να διαχειριζονται αυτον τον κινητηρα, ζεσταμα ,παγωμα κινητηρα,ομαλες στροφες , συντηρηση στην ωρα καθαρισμος μπεκ οχι φτηνο πετρελαιο ,προσοχη στην τρομπα πετρελαιου,και αλκα πολλα.
Μας λέτε ότι οι ντίζελ κινητήρες πεθάνανε σε άρθρο που είχατε γράψει πρίν 1-2 μήνες περίπου ειδικά απο τα 2000 cc και κάτω και να τα πουλήσουμε όσο προφταίνουμε,και τώρα μας σερβίρεται το skoda diesel με 1400 cc και χωρίς το σύστημα καθαρόττας καυσαερίων γιατί λέτε κοστίζει 2000-3000 χιλιάδες ευρώ παραπάνω,τώρα τι κάνει ο υποψήφιος αγοραστής το αγοράζει ή όχι;ή πέφτει εντολή από ψηλά.Ετσι για να μην δουλευόμαστε.
το diesel πεθανε αλλα ας διαφημισουμε τους κινητηρες της VW που διακρινονται για τα παρανομα λογισμικα τους!!!