Το «πάτημα» της  
Octavia είναι στιβαρό και παρά τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα οι όποιες αντιδράσεις στο όριο είναι «ήπιες», λόγω του μεγάλου μεταξονίου και της πολύ καλής πλατφόρμας MQB που βασίζεται.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το «πάτημα» της Octavia είναι στιβαρό και παρά τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα οι όποιες αντιδράσεις στο όριο είναι «ήπιες», λόγω του μεγάλου μεταξονίου και της πολύ καλής πλατφόρμας MQB που βασίζεται.

Οδική συμπεριφορά: Ακρως οικογενειακόν

38.930 Επισκέψεις στο άρθρο (22/1/2017)

Η οδική συμπεριφορά της Octavia είναι ξεκάθαρα εστιασμένη στην άνεση και την κάλυψη των αναγκών του οικογενειάρχη. Έτσι, η ανάρτηση προσφέρει πολύ καλή απορροφητικότητα χωρίς να είναι και ιδιαίτερα μαλακά ρυθμισμένη, ενώ η ποιότητα κύλισης είναι καλή παρά την μέτρια ηχομόνωση της καμπίνας προς όφελος του βάρους. Η Octavia παράλληλα είναι σταθερή σε αυξημένες ταχύτητες και ο οδηγός λαμβάνει καλή αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης, ενώ σε δρόμο με στροφές είναι ουδέτερη και οι κλίσεις είναι περιορισμένες. Τα φρένα είναι αποτελεσματικά και η αίσθηση του μεσαίου πεντάλ είναι καλή χωρίς ωστόσο η Octavia να ξεχωρίζει σε κανέναν από τους δυο τομείς.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
4green