Ο 1,2 PureTech των 82 ίππων δεν εντυπωσιάζει με τα νούμερά του, όμως επί του πρακτέου τα καταφέρνει, αφού έχει δύναμη από χαμηλά και είναι οικονομικός σε καύσιμο.

Κινητήρας: Τα καταφέρνει στην πράξη

64.011 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/8/2016

Μπορεί να μην είναι diesel, μπορεί να μην φέρει turbo, όμως στο δια ταύτα ο 1,2 PureTech των 82 ίππων περνάει τη βάση. Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο (κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 12,5 δλ. και το 60-100 σε 12,4 δλ), όμως δεν προβληματίζει στην καθημερινή χρήση έχοντας δύναμη ακόμη και στις χαμηλές στροφές. Στην εθνική, ωστόσο, αποκαλύπτεται ο μικρός κυβισμός και τα μικρά αποθέματα ροπής του (118 Nm στις 2.750 σ.α.λ.). Από την άλλη, αν και 3κύλινδρος δεν ηχεί άσχημα, ούτε έχει ενοχλητικούς κραδασμούς. Τέλος, στο κομμάτι της κατανάλωσης, ως 
Euro6 πια, είναι πιο οικονομικός και φιλικός στο περιβάλλον. Σύμφωνα με την Peugeot η μέση κατανάλωση είναι 4,5 λίτρα, ωστόσο εσείς υπολογίστε κάπου στα 6,6 λτ./100 χλμ., νούμερο και πάλι αρκετά ικανοποιητικό για το αστικό προφίλ του μοντέλου. Με λίγα λόγια; Τα καταφέρνει άκρως ικανοποιητικά στην πράξη.

Tags: PEUGEOT 208