4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Στον αυτοκινητόδρομο η Superb είναι στο φυσικό της περιβάλλον διαθέτοντας στιβαρή και εξαιρετική ποιότητα κύλισης.
Στο δρόμο: Aνεση & σιγουριά από τη Superb
28.982 Επισκέψεις στο άρθρο (6/7/2017)
Τα τρία μοντέλα του θέματός μας εστιάζουν στην άνεση κυρίως και ειδικά στον αυτοκινητόδρομο, καθώς προσφέρουν πολύ καλή ποιότητα κύλισης και σταθερότητα, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες.
Οι κλίσεις στις στροφές δεν είναι αμελητέες και η υποστροφή έρχεται σχετικά νωρίς, αλλά οι αντιδράσεις του XLV είναι πάντα προοδευτικές και ελεγχόμενες.
Αναλυτικότερα η Superb μέσω της ρύθμισης της ανάρτησής της, προβάλλει εξαιρετική απόσβεση των ανωμαλιών και χαμηλά επίπεδα θορύβου κύλισης, καθιστώντας την -σε συνδυασμό με τις ανέσεις του εσωτερικού- ένα χαρισματικό για την διάνυση μεγάλων ταξιδιών, αυτοκίνητο. Παράλληλα η νέα πλατφόρμα MQB του τσέχικου σεντάν και η γεωμετρία της ανάρτησης (γόνατα ΜακΦέρσον και άξονας πολλαπλών συνδέσμων πίσω), σε συνδυασμό με το μακρύ μεταξόνιο, εξασφαλίζουν ιδιαίτερα στιβαρό πάτημα της Superb και ασφαλή οδική συμπεριφορά.
Στην ίδια πλατφόρμα στηρίζεται και το Touran, η οποία έχει ωφελήσει συνολικά την οδική συμπεριφορά του μοντέλου, το οποίο εμφανίζεται ουδέτερο και ασφαλές στο δρόμο, με την ανάρτηση να απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να είναι μαλακή. Εξαιρετική επίσης είναι η επίδοση των φρένων. Από εκεί και πέρα, τώρα, ο οδηγός θα εκτιμήσει την ψηλή θέση οδήγησης η οποία εξασφαλίζει καλή περιφερειακή ορατότητα.
Από την άλλη το ατού του SsangYong XLV συγκριτικά με τα άλλα δύο μοντέλα είναι η ικανότητά του να πατάει και σε χώμα, έστω και για πιο light καταστάσεις. Από εκεί και πέρα η μαλακή ρύθμιση και οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης βοηθούν την άνεση των επιβατών και στην απορρόφηση των περισσότερων ανωμαλιών. Ωστόσο τα ιδιαίτερα Mud+Snow ελαστικά της έκδοσης που οδηγήσαμε (215/45 R18) συντελούν ώστε εγκάρσιες ανωμαλίες να γίνονται αισθητές και τα φρένα να γράψουν μεγάλο νούμερο. Ο οδηγός κάθεται ψηλά και έχει πανοραμική ορατότητα, προς τα εμπρός, όμως πίσω και πλάγια η ορατότητα δεν είναι και η καλύτερη λόγω των φαρδιών κολώνων. Τέλος, το τιμόνι με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση έχει τη δυνατότητα επιλογής του ποσοστού υποβοήθησης σε τρία set-up (comfort, normal, sport), είναι καλό σε πληροφόρηση και αντάξιο των προσδοκιών.
Συγκριτικό τουρλουμπούκι. Όχημα τριών όγκων εναντίον οχήματος πολυχρηστικού εναντίον οχήματος σπορ χρήσης. Εδώ όμως το autotriti δίνει ρεσιτάλ. Δυο σήματα του γκρουπ εναντίον κορεάτικης αυτοκινητοβιομηχανίας που ανήκει σε Ινδούς. Αν δεν δούμε τα χειρότερα πως θα εκτιμήσουμε τα καλύτερα!!
Το σκοντα...τεραστιο χωρο αποσκευων....λες και ειναι σπηλια!