Ο νεότερος diesel 1,6 λτ. κινητήρας ξεχωρίζει για τη δύναμη και τη ροπή του, προσφέροντας γρήγορες επιδόσεις στην πετρελαιοκίνητη 
Alfa Romeo Giulietta.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο νεότερος diesel 1,6 λτ. κινητήρας ξεχωρίζει για τη δύναμη και τη ροπή του, προσφέροντας γρήγορες επιδόσεις στην πετρελαιοκίνητη Alfa Romeo Giulietta.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Και diesel, και σπορ

30.807 Επισκέψεις στο άρθρο (6/7/2016)

Κάτω από το καπό της ανανεωμένης Giulietta της δοκιμής υπάρχει ο νεότερος Euro 6 πετρελαιοκινητήρας 1,6 λίτρων της Alfa Romeo, με turbo μεταβλητής γεωμετρίας. 
Η ονομαστική του ισχύς είναι 120 άλογα και η ροπή του 320 Nm, νούμερα ικανά να κινήσουν με άνεση τη Giulietta. Ο συνδυασμός του με ένα σχετικά σφιχτής κλιμάκωσης 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, αλλά και με την παρουσία του set-up Dynamic στο Alfa D.N.A. (μεταξύ άλλων παραμετροποιεί την απόκριση του κινητήρα), ο diesel αποκτά και μια σπορτίφ χροιά, προσφέροντας τις γρηγορότερες εν κινήσει επιδόσεις της κατηγορίας.
Από πλευράς λειτουργίας, το μοτέρ είναι αρκετά πολιτισμένο και χωρίς κραδασμούς. Στο πεδίο της οικονομίας, η Giulietta τα καταφέρνει καλά, με μια μέση τιμή 5,8 λτ./100 χλμ. να είναι αρκετά εφικτή στην πράξη. Στη εθνική, η Giulietta καίει 5,0 λτ./100 χλμ. στα μέτρια 127 χλμ./ώρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
skoda