Ο κινητήρας πέρα από δυνατός είναι και ελαστικός, αλλά αποδεικνύεται ελαφρώς απαιτητικός σε καύσιμο.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο κινητήρας πέρα από δυνατός είναι και ελαστικός, αλλά αποδεικνύεται ελαφρώς απαιτητικός σε καύσιμο.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Υπέροχος συνδυασμός

73.924 Επισκέψεις στο άρθρο (25/9/2015)

Στο νέο Ford Focus, η τεχνολογία EcoBoost βρίσκεται στα καλύτερα της. Downsized κυβισμός, σε συνδυασμό με υψηλή απόδοση και εξαιρετική λειτουργία. 


Ο
1.500άρης βενζινοκινητήρας αποδίδει 182 ίππους (υπήρχε αντίστοιχη έκδοση και στην προηγούμενη γενιά Focus, αλλά με κυβισμό 1,6 λτ.) και 240 Nm ροπής. Η λειτουργία του είναι πολύ γραμμική, χωρίς ξεσπάσματα δύναμης, με την επιτάχυνση να είναι συνεχόμενη, από το χαμηλό φάσμα στροφών, χωρίς να εμφανίζει χαρακτηριστική πτώση ισχύος κοντά στο όριο περιστροφής του. Τα πρώτα 100 χλμ/ώρα έρχονται σε 8,1 δλ. με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 224 χλμ./ώρα.

Οι αρετές του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα, σε συνδυασμό με το καλά κλιμακούμενο κιβώτιο ταχυτήτων φαίνονται στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις, οι οποίες είναι πολύ καλές, αποδεικνύοντας παράλληλα την ελαστικότητα του κινητήρα. Έτσι, για τα 60-100 χλμ/ώρα με 4η απαιτούνται 6,7 δλ, ενώ τα 80/120 με 5η έρχονται σε 9,4 δλ. 

Η Ford ανακοινώνει μέση κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ, ένα νούμερο που υπό πίεση ανεβαίνει κατά 2,1 λτ./100 χλμ. 

Το 6ταχυτο χειροκίνητο κιβώτιο έχει σαφές κούμπωμα και μικρές διαδρομές.

Το 6ταχυτο χειροκίνητο κιβώτιο έχει σαφές κούμπωμα και μικρές διαδρομές.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
NISSAN