Ο νέος 1,2 turbo κινητήρας του Auris αποδίδει 116 άλογα και 185 Nm ροπής από τις 1.500 έως τις 4.000 σ.α.λ. Είναι 4κύλινδρος, άμεσου ψεκασμού και χαρακτηρίζεται από το Σύστημα Variable Valve Timing-intelligent Wide (VVT-iW). Όπου VVT-i βάλτε μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής. Το W φανερώνει πως η Toyota ενσωμάτωσε την μεταβολή χρονισμού με υστέρηση στο κλείσιμο των βαλβίδων εισαγωγής σε έναν τυπικό κινητήρα κύκλου Otto. Έτσι ο κινητήρας λειτουργεί σε χαμηλά φορτίά με κύκλο Atkinson και σε κανονικά/υψηλά φορτία με κύκλο Otto. Η Toyota έχει πείρα από τον κύκλο λειτουργίας Atkinson μιας και τον χρησιμοποιεί στους 1,8 λτ. κινητήρες των υβριδικών της μοντέλων. Το αποτέλεσμα στην πράξη είναι η πολύ καλή απόκριση σε όλο το φάσμα των στροφών με εξαιρετικά πολιτισμένη, ήσυχη και μεταξένια λειτουργία, χωρίς ξεσπάσματα και χωρίς να φανερώνει την παρουσία turbo. Μόνο στις πολύ χαμηλές στροφές δείχνει κάπως ράθυμος, αλλά μετά τις 1.500 σ.α.λ. έχει δύναμη μέχρι και τον κόφτη. Οι μακριές σχέσεις του 6τάχυτου κιβωτίου με τον γλυκό και απόλυτα θετικό επιλογέα δεν κολακεύουν ιδιαίτερα τις ρεπρίζ, που πάντως είναι μακράν καλύτερες του ατμοσφαιρικού Auris 1,33. Ενδεικτικά τα 60-100 χλμ./ώρα με 4η έρχονται σε 9,0 έναντι 11,9 δλ. και τα 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 13,4 έναντι 17,0 δλ. Το 0-100 είναι από τα καλύτερα της κατηγορίας (9,7 δλ. τώρα και 11,7 στο 1,33). Η Toyota για τις εκδόσεις με τροχούς 16 ιντσών υπόσχεται μέση κατανάλωση 4,8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 112 γρ./χλμ. Η μέση κατανάλωση της δοκιμής μας ήταν στα 6,8 λτ./100 χλμ., που κρίνεται απόλυτα ικανοποιητική για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Ισως το πιο ασχημο εσωτερικο αυτοκινητου που υπαρχει παγκοσμιως! κριμα στην toyota... ακομα και η kia εχει πιο ωραιο εσωτερικο και καλυτερη ποιοτητα πλαστικων.σταματηστε να μασατε την καραμελα των ποιοτικων εσωτερικων μιλαμε για ενα κακογουστο ταμπλο με σκληρα πλαστικα... ποσο πιο παλο γινεται?
Πραγματικά το εσωτερικό του auris είναι χάλια και αυτός είναι ο λόγος που τελικά δεν το πήρα.
ΤΟ ταμπλό πάει πολύ ψηλά σε σχέση με το κάθισμα που είναι κάτω.Αυτό σε συνδυασμό με το μικρό παρμπρίζ σου δίνει την αίσθηση ότι οδηγείς αεροπλάνο και όχι αυτοκίνητο.Πολύ κακή ορατότητα.Από χώρους άστα.Οι μπροστά οκ αλλά πίσω για να βολευτεί ενήλικας δύσκολο.
Tο turbo έλειπε για όσους ήθελαν μεν επιδόσεις αλλά δεν ήθελαν να πανε στον Dual VVT 1.6 αλλά η σχεδίαση μέσα κι έξω είναι το μεγάλο στοίχημα που πρέπει να την χωνέψεις καλά να βριστείς λίγο με τη γυναίκα που θα προτιμήσει ακόμα και Bravo αντί Corolla και φυσικά την ειρωνεία του φίλου που θα σου πει ότι ακόμα και το i30 ήταν τελικά πολύ ομορφότερο
Εχω παψει να ασχολουμε με την Toyota με 1.2Τ σε τετοιο αμαξωμα δεν πας πουθενα. Ακομη πιο ασχημο ακομη πιο αβολο. Με τις χιλιαδες ανακλισεις κατι δεν παει καλα. 3 χρονια εγγυηση αυτα τα +3 ψαξτε να δειτε τι ακριβως ειναι. Οπως η Opel 2+4 παλι 6 μας κανει συνολο. Τα πρωτα 2 ειναι ολοκληρωτικη καλυψη τα υπολοιπα ... μην σου κατσει η στραβη!
υπαρχουν ακομα αγοραστες auris?δε βλεπεται το οχημα!και επειδη εχω μπει και εχω συνοδηγησει....κοπαναει σαν κουδουνιστρα....αν καποιος το αγοραζει για τη μηχανη του,τοτε ανηκει στους ανιδεους που δεν κοιτουν το αμαξι συνολικα αλλα μερικα....ανακλησεις δεν εχει η toyota?
Απο το πλάϊ πίσω θυμίζει ford aglia του 1960... κακάσχημο. Μέσα ο τάφος του Ινδού...Δεν βλέπεις πίσω- πλάϊ τίποτα. Δεν συγκρίνεται με ένα focus με τίποτα . Άλλη κλάση το focus.
εσωτερικο ομορφο δεν εχει αλλα στον μηχανικο πας μονο για καφε
Ισως το πιο ασχημο εσωτερικο αυτοκινητου που υπαρχει παγκοσμιως! κριμα στην toyota... ακομα και η kia εχει πιο ωραιο εσωτερικο και καλυτερη ποιοτητα πλαστικων.σταματηστε να μασατε την καραμελα των ποιοτικων εσωτερικων μιλαμε για ενα κακογουστο ταμπλο με σκληρα πλαστικα... ποσο πιο παλο γινεται?
Πραγματικά το εσωτερικό του auris είναι χάλια και αυτός είναι ο λόγος που τελικά δεν το πήρα. ΤΟ ταμπλό πάει πολύ ψηλά σε σχέση με το κάθισμα που είναι κάτω.Αυτό σε συνδυασμό με το μικρό παρμπρίζ σου δίνει την αίσθηση ότι οδηγείς αεροπλάνο και όχι αυτοκίνητο.Πολύ κακή ορατότητα.Από χώρους άστα.Οι μπροστά οκ αλλά πίσω για να βολευτεί ενήλικας δύσκολο.
Tο turbo έλειπε για όσους ήθελαν μεν επιδόσεις αλλά δεν ήθελαν να πανε στον Dual VVT 1.6 αλλά η σχεδίαση μέσα κι έξω είναι το μεγάλο στοίχημα που πρέπει να την χωνέψεις καλά να βριστείς λίγο με τη γυναίκα που θα προτιμήσει ακόμα και Bravo αντί Corolla και φυσικά την ειρωνεία του φίλου που θα σου πει ότι ακόμα και το i30 ήταν τελικά πολύ ομορφότερο
Εχω παψει να ασχολουμε με την Toyota με 1.2Τ σε τετοιο αμαξωμα δεν πας πουθενα. Ακομη πιο ασχημο ακομη πιο αβολο. Με τις χιλιαδες ανακλισεις κατι δεν παει καλα. 3 χρονια εγγυηση αυτα τα +3 ψαξτε να δειτε τι ακριβως ειναι. Οπως η Opel 2+4 παλι 6 μας κανει συνολο. Τα πρωτα 2 ειναι ολοκληρωτικη καλυψη τα υπολοιπα ... μην σου κατσει η στραβη!
υπαρχουν ακομα αγοραστες auris?δε βλεπεται το οχημα!και επειδη εχω μπει και εχω συνοδηγησει....κοπαναει σαν κουδουνιστρα....αν καποιος το αγοραζει για τη μηχανη του,τοτε ανηκει στους ανιδεους που δεν κοιτουν το αμαξι συνολικα αλλα μερικα....ανακλησεις δεν εχει η toyota?
Ωραιο φρεσκάρισμα του κάναν, ξαφνικά μοιάζει να έχει πρεσβυωπία
το ενα ελεος διαδεχτηκε το αλλο
Απο το πλάϊ πίσω θυμίζει ford aglia του 1960... κακάσχημο. Μέσα ο τάφος του Ινδού...Δεν βλέπεις πίσω- πλάϊ τίποτα. Δεν συγκρίνεται με ένα focus με τίποτα . Άλλη κλάση το focus.