• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εσύ θα έπαιρνες αμάξι με συνδρομή, όπως δηλαδή κάνεις με το νέο σου κινητό;

Θα αγόραζες αμάξι με συνδρομή, σαν κινητό;

Διαβάστηκε από 7944 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/9/2018
 

Θα αγόραζες αμάξι με συνδρομή, όπως αγοράζεις κινητό; Να πληρώνεις κάθε μήνα ένα ποσό για να το οδηγείς, χωρίς να είναι δικό σου. Ή μήπως θες το αμάξι που οδηγείς να σου ανήκει;

Πόσο σημαντικό είναι το αυτοκίνητο που οδηγείς να σου ανήκει; Και πόσο σημαντικό είναι το αυτοκίνητο που οδηγείς να μην σου κοστίζει τίποτε άλλο εκτός από ένα πάγιο το μήνα; Πόσο σημαντικό είναι να αλλάζεις αυτοκίνητο κάθε δύο χρόνια; Μήπως το αυτοκίνητο με συνδρομή δεν είναι για εσένα;
 
Η χρονομίσθωση φυσικά δεν είναι νέα ιδέα, απλά στην Ελλάδα δεν έχει πιάσει στου ιδιώτες, είτε γιατί δεν προσφέρει φοροαπαλλαγές, είτε γιατί απλά θέλουμε το αυτοκίνητο να είναι δικό μας. Όμως η χρονομίσθωση είναι ο κύριος τρόπος απόκτησης νέου αυτοκινήτου στην Ευρώπη, και φυσικά οι κατασκευαστές δεν το αφήνουν πλέον σε τρίτες εταιρείες να το κανονίζουν.
 
Με την παρουσίαση του νέου XC40, η Volvo ανακοίνωσε και έναν νέο τρόπο απόκτησης του αυτοκινήτου της, με συνδρομή. Αρχικά το πρόγραμμα αυτό θα “τρέξει” σε επιλεγμένες περιοχές και χώρες, και αργότερα θα επεκταθεί.
 
Το πρόγραμμα, Care by Volvo, είναι περίπου σαν αυτό που έχουν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας. Πληρώνεις ένα πάγιο το μήνα για 24 μήνες, και έχεις το XC40 με όλα του πληρωμένα (φόρους, ασφάλειες, σέρβις). Η συνδρομή σου περιλαμβάνει ένα νέο Volvo σε δύο χρόνια αλλά όχι και το δικαίωμα να κρατήσεις το παλιό με πληρωμή. Εξάλλου κάτι τέτοιο δεν απασχολεί τη νεώτερη γενιά που θέλει να πλησιάσει η Volvo, τους millennials. Αυτό που όμως οι νέοι αυτοί αναζητούν, και τους το παρέχει η Volvo, είναι να μπορούν να μοιραστούν το αυτοκίνητό τους με όποιον θέλουν, και έτσι η εφαρμογή που κατεβάζεις στο κινητό, ως μέρος της συμμετοχής σου στο πρόγραμμα, λειτουργεί και ως “κλειδί” για όποιον έχει πρόσβαση στο XC40.
 
Το καλύτερο της υπόθεσης, είναι πως η Volvo σου διαθέτει οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της μάρκας χρειαστείς στους 24 αυτούς μήνες για να κάνεις της δουλειά σου, αν το XC40 σου πέφτει μάλλον λίγο.
 
Πόσο πάει το μαλλί; Στο Λονδίνο όπου προσφέρεται η υπηρεσία, το πάγιο είναι 650 ευρώ το μήνα για την μεσαία έκδοση εξοπλισμού. Στους 24 μήνες 15.600 ευρώ. Ούτε τα μισά από το κόστος αγοράς του αυτοκινήτου, και σε αυτά περιλαμβάνονται όλα εκτός από τα καύσιμα. Πληρώνεις ουσιαστικά την απαξίωση του αυτοκινήτου σε αυτό το διάστημα. Αλλά στο τέλος το αυτοκίνητο δεν είναι δικό σου. Απλά θα αλλάξεις στο επόμενο μοντέλο, με αντίστοιχο πάγιο. Και θα πληρώνεις κάθε μήνα, μια ζωή για αυτοκίνητο, όπως πληρώνεις μια ζωή για κινητό, σταθερό, ΔΕΗ, νοίκι κλπ, χωρίς τις άλλες παροχές που προσφέρει η Volvo.
 
Εσύ θα το έκανες αυτό; Θα έπαιρνες αυτοκίνητο με συνδρομή; Σου ταιριάζει ένα τέτοιο πρόγραμμα; Ή θες το αυτοκίνητο δικό σου;

 

NONPAPER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Kostis

    Εννοείται ότι θα έπαιρνα... αν είχα εταιρεία! Τη δαπάνη της μίσθωσης μάλιστα θα την "πέρναγα" στα έξοδά μου! Καλή φάση. Σαν ιδιώτης εννοείται πως όχι, δεν θα είχα κανένα ουσιαστικό όφελος.

      7
  • Gianni

    Πως θα βγαλει λεφτα το ελληνικο μπο...κρατος;;; για αλλες χωρες μπορει να γινει, εδω θα εχει φορο κινησης, φορο στο φορο της κινησης, φορο παρκαρισματος ξενου οχηματος, και οτι μπορει να φανταστει ενας ψυχασθενης νομονους

      4
  • ΖΑΒΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

    ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΕΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΛΙΓΟΤΕΡΑ. ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΝΤΡΕΥΕΣΑΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΚΑΘΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΣ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΣΦΑΛΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΠΟΥ ΣΕ ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ.

     
  • APK

    Δεν συμφέρει διότι αν το αυτοκίνητο μαζί με το κόστος χρήσης σου κοστίσει 40.000 ευρώ σε 4 χρόνια αν το ενοικιάσεις θα πληρώσεις 33.000 ευρώ σε 4 χρόνια (συν καύσιμο). Αρα όντας ιδιοκτήτης και όχι ενοικιαστής κερδίζεις διότι ακόμα και αν το πουλήσεις 15.000 ευρώ μετά από 4 χρόνια το πραγματικό σου κόστος θα είναι 25.000 ευρώ και όχι 33.000. Επομένως μάλλον η ιδιοκτησία συμφέρει.

     
  • loukia

    ...καλό κ.τ.λ. ήταν όπως κάποιες χώρες του εξωτερικού το σύνολο των πολιτών να μπορεί να αλλάζει κάθε 3 χρόνια όχημα για την ασφάλεια όλων μας... όμως σαν χώρα τα οικονομικά των περισσοτέρων δεν τους αφήνουν για τέτοια...