• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εσύ θα έπαιρνες αμάξι με συνδρομή, όπως δηλαδή κάνεις με το νέο σου κινητό;

Θα αγόραζες αμάξι με συνδρομή, σαν κινητό;

Διαβάστηκε από 3976 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/11/2017

Θα αγόραζες αμάξι με συνδρομή, όπως αγοράζεις κινητό; Να πληρώνεις κάθε μήνα ένα ποσό για να το οδηγείς, χωρίς να είναι δικό σου. Ή μήπως θες το αμάξι που οδηγείς να σου ανήκει;

 
Πόσο σημαντικό είναι το αυτοκίνητο που οδηγείς να σου ανήκει; Και πόσο σημαντικό είναι το αυτοκίνητο που οδηγείς να μην σου κοστίζει τίποτε άλλο εκτός από ένα πάγιο το μήνα; Πόσο σημαντικό είναι να αλλάζεις αυτοκίνητο κάθε δύο χρόνια; Μήπως το αυτοκίνητο με συνδρομή δεν είναι για εσένα;
 
Η χρονομίσθωση φυσικά δεν είναι νέα ιδέα, απλά στην Ελλάδα δεν έχει πιάσει στου ιδιώτες, είτε γιατί δεν προσφέρει φοροαπαλλαγές, είτε γιατί απλά θέλουμε το αυτοκίνητο να είναι δικό μας. Όμως η χρονομίσθωση είναι ο κύριος τρόπος απόκτησης νέου αυτοκινήτου στην Ευρώπη, και φυσικά οι κατασκευαστές δεν το αφήνουν πλέον σε τρίτες εταιρείες να το κανονίζουν.
 
Με την παρουσίαση του νέου XC40, η Volvo ανακοίνωσε και έναν νέο τρόπο απόκτησης του αυτοκινήτου της, με συνδρομή. Αρχικά το πρόγραμμα αυτό θα “τρέξει” σε επιλεγμένες περιοχές και χώρες, και αργότερα θα επεκταθεί.
 
Το πρόγραμμα, Care by Volvo, είναι περίπου σαν αυτό που έχουν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας. Πληρώνεις ένα πάγιο το μήνα για 24 μήνες, και έχεις το XC40 με όλα του πληρωμένα (φόρους, ασφάλειες, σέρβις). Η συνδρομή σου περιλαμβάνει ένα νέο Volvo σε δύο χρόνια αλλά όχι και το δικαίωμα να κρατήσεις το παλιό με πληρωμή. Εξάλλου κάτι τέτοιο δεν απασχολεί τη νεώτερη γενιά που θέλει να πλησιάσει η Volvo, τους millennials. Αυτό που όμως οι νέοι αυτοί αναζητούν, και τους το παρέχει η Volvo, είναι να μπορούν να μοιραστούν το αυτοκίνητό τους με όποιον θέλουν, και έτσι η εφαρμογή που κατεβάζεις στο κινητό, ως μέρος της συμμετοχής σου στο πρόγραμμα, λειτουργεί και ως “κλειδί” για όποιον έχει πρόσβαση στο XC40.
 
Το καλύτερο της υπόθεσης, είναι πως η Volvo σου διαθέτει οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της μάρκας χρειαστείς στους 24 αυτούς μήνες για να κάνεις της δουλειά σου, αν το XC40 σου πέφτει μάλλον λίγο.
 
Πόσο πάει το μαλλί; Στο Λονδίνο όπου προσφέρεται η υπηρεσία, το πάγιο είναι 650 ευρώ το μήνα για την μεσαία έκδοση εξοπλισμού. Στους 24 μήνες 15.600 ευρώ. Ούτε τα μισά από το κόστος αγοράς του αυτοκινήτου, και σε αυτά περιλαμβάνονται όλα εκτός από τα καύσιμα. Πληρώνεις ουσιαστικά την απαξίωση του αυτοκινήτου σε αυτό το διάστημα. Αλλά στο τέλος το αυτοκίνητο δεν είναι δικό σου. Απλά θα αλλάξεις στο επόμενο μοντέλο, με αντίστοιχο πάγιο. Και θα πληρώνεις κάθε μήνα, μια ζωή για αυτοκίνητο, όπως πληρώνεις μια ζωή για κινητό, σταθερό, ΔΕΗ, νοίκι κλπ, χωρίς τις άλλες παροχές που προσφέρει η Volvo.
 
Εσύ θα το έκανες αυτό; Θα έπαιρνες αυτοκίνητο με συνδρομή; Σου ταιριάζει ένα τέτοιο πρόγραμμα; Ή θες το αυτοκίνητο δικό σου;

 
  • Λογικος

    Αν και ειμαι φαν της παλιας σχολης οπου το αυτοκινητο θελω να το κρατησω και να το προσεχω σαν να ειναι το παιδι μου, θα με εβαζε σοβαρα σε σκεψη μια χρονομισθωση με τον τροπο της Volvo.

      7
  • panos

    Μιλώντας για ιδιώτες και μόνο: Μόνο με μολύβι και χαρτί μπορείς να υπολογίσεις τι πραγματικά συμφέρει τον καθένα. Μία σημαντική παράμετρος που δεν πρέπει να αγνοηθεί είναι επίσης και τα ετησίως διανυόμενα Km, διότι αν δεν κάνω λάθος το όριο που θέτουν οι χρονομισθώσεις είναι τα 20.000Km/έτος, ενώ αν τα υπερβείς σου πάει ο κούκος αηδόΝι. Μετά μη ξεχνάμε και την προκαταβολή που απαιτείται από τις leasing (συνήθως 2-3 χιλιάρικα πλέον ΦΠΑ) Τέλος, στην περίπτωση αγοράς, ότι και να πάρεις, έχεις κάτι στα χέρια σου, μια αξία. Στην άλλη περίπτωση, μετά το πέρας της 4 ετίας συνήθως, δε σου μένει τίποτα. Έτσι και αλλιώς όλα είναι τόσο καλά σχεδιασμένα να σου τα παίρνουν που όλα όσα παρουσιάζονται σαν ευκαιρία είναι απλά ένα τρικ, ένα παιχνίδι του μυαλού. Στο τέλος πάντα πληρώνεις και ο χαμένος τα χάνει όλα.

      5
  • Στάθης

    Σε καμιά περίπτωση δεν θα ήθελα αυτοκίνητο, που να μην είναι δικό μου. Εγώ το αυτοκίνητο δεν το βλέπω σαν εργαλείο, όπως οι περισσότεροι. Το βλέπω σαν τρόπο ζωής, είναι ένα επιπλέον μέλος της οικογένειας μου, του κάνω μετατροπές και βελτιώσεις και το χαίρομαι κάθε φορά που αλλάζω κάτι. Είναι μια αρρώστια που θα έλεγε κάποιος. Δεν το αποχωρίζομαι εύκολα. Μπορώ να το κρατήσω για πάντα. Έχω μια άλλη σχέση με αυτό.

      4
  • kernel

    Όπως και να το υπολογίσω αδυνατώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν να συμφέρει το leasing τη στιγμή που έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να πέσει όλο το depreciation σε αυτόν που το αγοράζει. Δηλαδή, σε 5 χρόνια θα έχεις πληρώσει σχεδόν το αμάξι χωρίς να έχεις αμάξι. Σε αυτή τη λογική βλέπω 2 περιπτώσεις που μπορεί να βολεύει. Είτε έχεις μια επιχείριση που πρέπει να αγοράσεις 50 φορτηγάκια και δεν έχεις το κεφάλαιο αλλά δε θέλεις να ασχοληθείς και με τη συντήρησή τους κτλ, αλλά οκ.. θέλεις να κάνεις τη δουλειά σου... Είτε είσαι από τους φελλούς ξεβράκωτους Έλληνες που με κουτσό χιλιάρικο μισθό θέλουν να οδηγούν αμάξι με σήμα no matter what...

      2
  • AΠΚ

    Αυτό το σύστημα ακούγεται ελκυστικό όταν θες να έχεις συνέχεια ένα νέο αυτοκίνητο και δεν θες να απασχολείσαι με το κόστος συντήρησης του. Βέβαια στο τέλος της ημέρας σου κοστίζει παραπάνω διότι μέσα στα χρήματα που πληρώνεις ως μίσθωμα συνυπολογίζεται φυσικά και το κέρδος του παρέχοντος το όχημα. Άσε που στο Ελλάντα της αστάθειας πάντα μπαινει όρος περί αναπροσαρμογής του μισθώματος αν υπάρξει μεταβολή των συνθηκών πχ αν ανέβουν τα τέλη κυκλοφορίας ή αν μπει κανας φορος πολυτελείας κλπ.

      1
  • spyros

    Αν υπήρχε και κάποιο φορολογικό κίνητρο (δύσκολο βέβαια στο Ελλαδιστάν) νομίχω ότι θα ήταν ότι καλύτερο

      1
  • George

    και βέβαια θα προτιμούσα κάτι τέτοιο!!! Αν κάποιος επιθυμεί να έχει παντα ένα καινούργιο αυτοκίνητο ανα περιόδους, 2 έως 4 ετών, χωρίς να έχει άλλες έγνοιες ....

      1
  • Κωνσταντίνος

    Στην Ελλάδα όχι μόνο δεν υπάρχει φοροαπαλλαγή για να κάνει κάποιος κάτι τετοιο αλλά άκουσα πως για το ποσό που κάποιος δαπανά κάθε μήνα για leasing φορολογείται extra για αυτό!