• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εσείς τι κάνετε με το καινούργιο σας αυτοκίνητο; Το «στρώνετε» ή το θεωρείτε περιττό;

Θέλουν τα καινούργια αυτοκίνητα στρώσιμο;

Διαβάστηκε από 41552 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/7/2018
 

Πόσα χιλιόμετρα κάνατε με το καινούργιο αυτοκίνητο πριν πατήσετε το γκάζι τέρμα; Περιμένατε να «στρώσει», αλλάξατε τα πρώτα λάδια, και μετά; Τι άποψη έχετε για το στρώσιμο;

Αν διαβάσετε το βιβλιαράκι οδηγιών στα καινούργια αυτοκίνητα, εκεί που λέει για τα πρώτα χιλιόμετρα αρκούνται συνήθως να πουν πως για 1.000 χλμ καλό είναι οι στροφές να αυξάνονται προοδευτικά μέχρι να χρησιμοποιηθεί όλο το φάσμα.

Ο καθένας από αυτό καταλαβαίνει ότι θέλει, αυτό που θέλει να πει ο κατασκευαστής όμως είναι πως πρέπει να αποφεύγεται το «φορτίο». Δηλαδή είτε το ψηλό στροφάρισμα, είτε το χαμηλό σε ανηφόρα ή με κόσμο μέσα. Το μεν πρώτο είναι αυτό που κάνουν οι περισσότεροι, το δεύτερο όμως συνήθως διαφεύγει, αλλά είναι εξίσου σημαντικό.

Πολλοί βέβαια θα πουν πως τα καινούργια αυτοκίνητα δεν χρειάζονται καθόλου «ροντάρισμα» ή στρώσιμο όπως το λέμε στα ελληνικά. Οι κινητήρες σήμερα τοποθετούνται δουλεμένοι, και μάλιστα πολλές μάρκες, αν όχι όλες, τους δουλεύουν σε υψηλές στροφές για κάποιο χρονικό διάστημα, ώστε να καθαρίσουν, ή να «ανοίξουν», να λειτουργήσουν δηλαδή στο όριο των ανοχών τους. Αδειάζουν το λάδι της πρώτης αυτής χρήσης και τοποθετούν άλλο. Όμως οι κατασκευαστές δεν αποκαλύπτουν όλοι τη διαδικασία αυτή, και έτσι η διαδικασία του στρωσίματος μπορεί να έχει ή μπορεί και να μην έχει κάποια σκοπιμότητα. Κυρίως σε ότι έχει να κάνει με το «πρώτο» λάδι και το κόστος που συνεπάγεται μια άσκοπη αλλαγή.

Αλλοι πάλι λένε πως αφού δεν είσαι σίγουρος, και επειδή στα πρώτα χιλιόμετρα δεν είναι μόνο ο κινητήρας που «στρώνει» αλλά όλα τα κινούμενα μέρη του αυτοκινήτου, καλό είναι να ακολουθηθεί η διαδικασία. Καλό θα κάνει, κακό δεν θα κάνει. Να πατήσουν τα λάστιχα, να πατήσουν τα τακάκια στους δίσκους, να κυλήσουν τα υδραυλικά υγρά στα κυκλώματα κα.

Μπορεί να έχουν και δίκιο, όμως τίποτε από αυτά δεν αναφέρεται στο βιβλιαράκι, ενώ η πρώτη αλλαγή λαδιών στα 1.500 χλμ. έχει αφαιρεθεί από πολλές μάρκες σαν απαραίτητη για να ισχύει η εγγύηση.

Εσείς όμως τι κάνετε; Ποιας «σχολής» είστε; Του ξεπερασμένου ρονταρίσματος ή του «ήσυχου» κεφαλιού με κόστος την αλλαγή λαδιού νωρίς και μερικά χιλιόμετρα σε νωχελικούς ρυθμούς; Τι λέτε; 

 
Σχολιάστε την είδηση 3 σχόλια

Ψηφιακό κλειδί μέσω smartphone από την Hyundai

Νέο Opel Corsa: Όλα όσα ξέρουμε πριν την αποκάλυψη

Nέα Toyota Corolla VS Hyundai i30 VS Opel Astra

Δοκιμή: Hyundai i30 Fastback N

Η κίνηση στους δρόμους

Νέο Micra με 117 άλογα vs ανταγωνισμός

Βriatore: «H Ferrari είναι το ίδιο αργή 8 χρόνια»

Παλικάρι τα βάζει με δύο κλέφτες!

Γαλαζοπράσινες στιγμές στο Ιόνιο

Εκεί που θα νιώσεις «σαν καινούριος»

Η «κρυμμένη» ομορφιά των Δωδεκανήσων

Δέκα ιδέες για ανοιξιάτικες και αποδράσεις στην Ελλάδα

Πανηγύρι σαν Ικαριώτικο! Πότε και πού

Εκεί που η ιστορία σμίγει με το Θείο Δράμα

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »