Έξι επιλογές υπάρχουν σε κινητήρες, 4 diesel και 2 βενζίνης, με τα πετρελαιοκίνητα σύνολα να είναι όλα δίλιτρα. Highlight αποτελεί το νέο TDCi Bi-turbo μοτέρ των 210 ίππων και των 450 Nm.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Έξι επιλογές υπάρχουν σε κινητήρες, 4 diesel και 2 βενζίνης, με τα πετρελαιοκίνητα σύνολα να είναι όλα δίλιτρα. Highlight αποτελεί το νέο TDCi Bi-turbo μοτέρ των 210 ίππων και των 450 Nm.

Το νέο 7θέσιο Ford Galaxy

9.975 Επισκέψεις στο άρθρο (3/4/2015)

Με 7 θέσεις για «κανονικούς» ανθρώπους, βελτιωμένα οδικά χαρακτηριστικά και 6 επιλογές σε κινητήρες –ανάμεσά τους και ο 1.5 EcoBoost των 160 ίππων, αλλά και ο νέος 2λιτρος Bi-turbo diesel των 210 ίππων- παρουσιάζεται το νέο μεγάλο πολυμορφικό της Ford, το Galaxy.

Αφού ανανέωσε το C-MAX και παρουσίασε το νέας γενιάς S-MAX, η Ford συνεχίζει την «αναγέννηση» της πολυμορφικής γκάμας της, λανσάροντας στην έκθεση της Νέας Υόρκης τη νέα εκδοχή της MPV ναυαρχίδας της, το 7θέσιο Galaxy.Το νέο Galaxy μοιράζεται την πλατφόρμα του με το S-MAX, ενώ και οι αισθητικοί δεσμοί των δύο μοντέλων είναι εμφανείς, με την περισσότερο τετράγωνη σχεδίαση του Galaxy να υποδηλώνει και την πιο πρακτική – λειτουργική φύση του. Βλέπετε, διαθέτει 7 «κανονικές» θέσεις, ενώ για πρώτη φορά στην κλάση, αυτές της τρίτης σειράς «αναδύονται» με το πάτημα ενός κουμπιού. Επιπλέον και τα καθίσματα της 2ης σειράς μπορούν να αναδιπλωθούν μέσω διακόπτη στο πορτμπαγκάζ, δημιουργώντας μια επίπεδη επιφάνεια φόρτωσης μεγάλων αντικειμένων. Σύμφωνα με τη Ford, οι πίσω επιβάτες του Galaxy έχουν 10 χλστ. περισσότερο αέρα για τα κεφάλια τους σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, ενώ αυτοί που κάθονται στην 3η σειρά έχουν –σε σχέση με τον ανταγωνισμό- 40 χλστ. μεγαλύτερο χώρο σε ύψος, ενώ χαίρουν ανέσεων όπως ποτηροθήκες και υποβραχιόνια.Βελτιωμένο αναμένεται το νέο Galaxy και στο δρόμο, καθώς η σχεδίαση της πίσω ανάρτησης integral link περιλαμβάνει αλουμινένιους κάτω βραχίονες ελέγχου που μειώνουν το βάρος κατά 2 κιλά. Τα αμορτισέρ και τα ελατήρια είναι ρυθμισμένα ειδικά για το Galaxy, ενώ παραμένει το σύστημα Continuous Control Damping με τις τρεις επιλογές «comfort», «normal» και «sport». Το παρόν δίνει και το νέας τεχνολογίας σύστημα διεύθυνσης Electronic Power Assisted Steering (EPAS).Έξι επιλογές υπάρχουν σε κινητήρες, 4 diesel και 2 βενζίνης, με τα πετρελαιοκίνητα σύνολα να είναι όλα δίλιτρα. Highlight αποτελεί το νέο TDCi Bi-turbo μοτέρ των 210 ίππων και των 450 Nm, ενώ στις μονής υπετροφοδότησης εκδοχές έχουμε 120, 150 και 180 ίππους. Βασική έκδοση βενζίνης είναι αυτή με τον νέο 1.5 EcoBoost κινητήρα των 160 ίππων, ενώ παραπάνω συναντάμε τον 2.0 EcoBoost που έχει ισχύ 240 αλόγων. Όλα τα σύνολα είναι προδιαγραφών Euro 6 και διαθέτουν σύστημα ανάκτησης ενέργειας (Smart Regenerative Charging), τεχνολογία Auto-Start-Stop και ενεργές γρίλιες της μάσκας (Active Grille Shutter).Στη μακρά λίστα του εξοπλισμού ασφάλειας του νέου Ford Galaxy περιλαμβάνονται τεχνολογίες όπως Curve Control, Roll Stability Control, Intelligent Speed Limiter, Pre-Collision Assist με Pedestrian Detection, Glare-Free Highbeam, Ford Adaptive Steering κ.ά. Το νέο γερμανικό MPV αποκτά τέλος και το νέο σύστημα infotainment Sync 2 με Voice Control.

Βελτιωμένο αναμένεται το νέο Galaxy και στο δρόμο, καθώς η σχεδίαση της πίσω ανάρτησης integral link περιλαμβάνει αλουμινένιους κάτω βραχίονες ελέγχου.

Βελτιωμένο αναμένεται το νέο Galaxy και στο δρόμο, καθώς η σχεδίαση της πίσω ανάρτησης integral link περιλαμβάνει αλουμινένιους κάτω βραχίονες ελέγχου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
skoda