ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

To plug-in DS 7 με τα 360 άλογα είναι το καλύτερο οικογενειακό SUV

 Σχολιάστε 
21.774 Επισκέψεις στο άρθρο (18/9/2024)
To plug-in DS 7 με τα 360 άλογα είναι το καλύτερο οικογενειακό SUV
4 Φωτογραφίες »

- Βγαίνει 1ο στην αξιολόγηση ανάμεσα σε 95 οικογενειακά SUV
- Έχει εξαιρετικά φρένα, σταματάει από τα 100 χλμ./ώρα σε 35,1 μ., 6 μέτρα λιγότερο από τον τελευταίο
- Προσπερνάει σαν αγωνιστικό και έχει κατανάλωση σαν αυτοκίνητο πόλης (5,0 λτ./100 χλμ.)
- Plug-in hybrid με 360 άλογα και τετρακίνηση. Το ισχυρότερο μικρομεσαίο SUV της αγοράς

Βγαίνει 1ο στην αξιολόγηση ανάμεσα σε 95 οικογενειακά SUV

Ασφάλεια – Χώροι – Κατανάλωση, αυτοί είναι οι τρεις βασικοί άξονες του Τμήματος Μετρήσεων του AutoΤρίτη. Κάθε μοντέλο δηλαδή που υποβάλλεται σε Τest περνάει έναν εξαντλητικό κύκλο δοκιμών και στη συνέχεια τα αποτελέσματα των μετρήσεων αυτών καταχωρούνται και αξιολογούνται ώστε να προκύψει η λίστα κατάταξης.

Ανάμεσα σε 95 λοιπόν οικογενειακά SUV που έχουμε δοκιμάσει (βενζίνης, diesel, ηλεκτρικά κτλ.),  την υψηλότερη συνολική βαθμολογία μέχρι στιγμής έχει σημειώσεις το DS 7 E-Tense στην έκδοση E-Tense 4Χ4 360 PS (διαβάστε τη δοκιμή του).

Plug-in hybrid με 360 άλογα και τετρακίνηση. Το ισχυρότερο μικρομεσαίο SUV της αγοράς

Όπως ίσως κάποιοι καταλάβατε από την ονομασία E-Tense πρόκειται για ένα plug-in hybrid μοντέλο (υβριδικό που μπαίνει στη πρίζα δηλαδή). Βάση του συστήματος είναι ένας turbo 1.600άρης βενζινοκινητήρας 200 ίππων και 300 Nm ροπής που συνδυάζεται με 2 ηλεκτροκινητήρες. Τον εμπρός των 110 ίππων που βρίσκεται μέσα στο 8τάχυτο κιβώτιο, και τον πίσω ηλεκτροκινητήρα των 113 ίππων που κινεί τους αντίστοιχους τροχούς έχοντας συνολική ισχύ 360 ίππων και 520 Nm ροπής. Ο ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα είναι αυτός που προσφέρει την τετρακίνηση με την κατανομή της ροπής να γίνεται από την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου. 
 


Το ισχυρό κινητήριο σύνολο του plug-in DS 7 είναι και ο λόγος που οι επιδόσεις του είναι… καυτές: 0-100 σε 5,9 δλ., 60-100 σε 2,8 δλ., 80-120 σε 3,4 δλ., με τελική ταχύτητα 235 χλμ./ώρα, δηλαδή πρόκειται για νούμερα που παραπέμπουν σε ισχυρά GΤi μοντέλα
4 Φωτογραφίες »

Το ισχυρό κινητήριο σύνολο του plug-in DS 7 είναι και ο λόγος που οι επιδόσεις του είναι… καυτές: 0-100 σε 5,9 δλ., 60-100 σε 2,8 δλ., 80-120 σε 3,4 δλ., με τελική ταχύτητα 235 χλμ./ώρα, δηλαδή πρόκειται για νούμερα που παραπέμπουν σε ισχυρά GΤi μοντέλα

Προσπερνάει σαν αγωνιστικό και έχει κατανάλωση σαν αυτοκίνητο πόλης (5,0 λτ./100 χλμ.)

Το ισχυρό κινητήριο σύνολο του plug-in DS 7 είναι και ο λόγος που οι επιδόσεις του είναι… καυτές: 0-100 σε 5,9 δλ., 60-100 σε 2,8 δλ., 80-120 σε 3,4 δλ., με τελική ταχύτητα 235 χλμ./ώρα, δηλαδή πρόκειται για νούμερα που παραπέμπουν σε ισχυρά GΤi μοντέλα και κάνουν το προσπέρασμα παιχνιδάκι.

Το ευχάριστο είναι πως το ακριβώς αντίθετο ισχύει με την κατανάλωση. Παρά το μέγεθος και την ισχύ του, χάρη στο συνδυασμό των δύο πηγών ενέργειας (ρεύμα, βενζίνη), το DS 7 «καίει» γύρω στα 5,0 λτ./100 χλμ., δηλαδή λιγότερο και από ένα μοντέλο της μικρής κατηγορίας. Προϋπόθεση βέβαια να υπάρχει ρεύμα στην μπαταρία

Φρενάρει σαν GTi, 6 μέτρα (1,5 αυτοκίνητο) λιγότερο από τον τελευταίο στο 100-0 χλμ./ώρα

Οι καυτές επιδόσεις συνδυάζονται ιδανικά και με τα κορυφαία φρένα στο DS 7 E-Tense.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Έχει εσωτερικό χλιδάτο και πολύ ευρύχωρο
Hyundai
skoda