• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Top 4 άνετα B-SUV σε φάρδος και «αέρα» για τα πόδια
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Top 4 άνετα B-SUV σε φάρδος και «αέρα» για τα πόδια

25.891 Επισκέψεις στο άρθρο (6/11/2021)

Θέλεις άνεση και περιπετειώδη χαρακτήρα, χωρίς να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη; Αυτά είναι τα 4 SUV πόλης που συνδυάζουν ευρυχωρία στα πίσω καθίσματα με φάρδος αλλά και «αέρα» για τα πόδια.

PEUGEOT: Δίνει εγγύηση τιμής σε όλα τα μοντέλα της

RENAULT: Αll new Renault Arkana. Hybrid by nature. Από 25.290€

- Hyundai Bayon το φαρδύτερο B-SUV της κατηγορίας


Η ειδική αυτή πτυσσόμενη ράβδος μετράει το ωφέλιμο πλάτος της καμπίνας στα εμπρός και κυρίως στα πίσω καθίσματα.

Η ειδική αυτή πτυσσόμενη ράβδος μετράει το ωφέλιμο πλάτος της καμπίνας στα εμπρός και κυρίως στα πίσω καθίσματα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

- Κορυφαίο σε «αέρα» για τα πόδια το Skoda Kamiq
- Με premium προσανατολισμό και γενναιόδωρη ευρυχωρία το Peugeot 2008
- Highlight στο Renault Captur το συρόμενο πίσω κάθισμα

Υπάρχουν B-SUV και για πενταμελείς οικογένειες! Hyundai Bayon, Skoda Kamiq, Peugeot 2008 και Renault Captur είναι το... χρυσό καρέ των SUV πόλης στο κομμάτι «άνεση επιβατών». Εσύ τι προτιμάς; Μεγάλο πλάτος καμπίνας ή περισσότερο «αέρα» για τα πόδια;

Στην Ελλάδα έχουν την τάση να γίνουν τα οικογενειακά μας αυτοκίνητα και ο λόγος είναι... τριπλός. Τα μικρά crossover, που διαρκώς κερδίζουν μεγαλύτερο αγοραστικό μερίδιο, είναι η πιο αγαπημένη επιλογή όσων αναζητούν 1) ευρυχωρία και 2) off road χαρακτήρα σε 3) μικρότερο κόστος. Όπως γίνεται αντιληπτό, ο όρος άνεση πίσω επιβατών αποκτά σημαίνοντα ρόλο όταν αποφασίζει κανείς να αγοράσει ένα B-SUV. Για να λύσουμε (και) αυτό το πρόβλημα, εμείς στο Test Center του AutoΤρίτη παρουσιάζουμε 4… αρχοντικά SUV πόλης, τα μοντέλα εκείνα που συνδυάζουν ευρυχωρία τόσο στο φάρδος (πλάτος) της πίσω καμπίνας, όσο και στον διαθέσιμο «αέρα» των ποδιών. Γιατί η λέξη «στριμόκωλα» δεν έχει μόνο μία ερμηνεία!

Η διαδικασία μέτρησης στο AutoΤρίτη

Πριν ξεκινήσουμε την ανάλυση, να πούμε ότι για το εσωτερικό πλάτος εμπρός και πίσω, οι μετρήσεις μας στηρίζονται σε μια ειδική πτυσσόμενη ράβδο που μετράει την απόσταση μεταξύ των θυρών στο ύψος του στήθους. Ένας μέσος άνθρωπος (1,75 ύψος, 75 κιλά) θέλει 45 εκατοστά για να κάτσει στο πίσω κάθισμα. Ένα παιδί θέλει κατά μέσο όρο 10 πόντους λιγότερο, δηλαδή 35 εκατοστά. Αν θέλετε λοιπόν 3 κανονικούς ενήλικες στο πίσω κάθισμα, χρειάζεστε 45Χ3, ήτοι τουλάχιστον 135 εκατοστά. Αν θέλετε χώρο για 2 μεγάλους και ένα παιδί, χρειάζεστε 45Χ2 +35, δηλαδή τουλάχιστον 125 εκατοστά. Για έναν πιο «γεμάτο» ενήλικα θα χρειαστούν 5 με 10 εκατοστά περισσότερο. Όσον αφορά τον «αέρα» για τα πόδια των πίσω επιβατών η απάντηση δίνεται από τον «Λυκούργο». Πρόκειται για μία μια συσκευή που προσομοιώνει το πρότυπο ενός μέσου ανθρώπου, έχοντας ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά.
 

Hyundai Bayon: Έχει την πιο φαρδιά καμπίνα

Skoda Kamiq: 1ο στο αέρα για τα γόνατα, καλό σε φάρδος

Peugeot 2008: Ευρύχωρο σε όλες τις διαστάσεις

Renault Captur: Το συρόμενο κάθισμα είναι το ατού του

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »