Ο 3κύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.000άρης ικανοποιεί σε λειτουργία και απόδοση με δεδομένο πάντα τα λίγα κυβικά του. Είναι επίσης, άκρως πολιτισμένος.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο 3κύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.000άρης ικανοποιεί σε λειτουργία και απόδοση με δεδομένο πάντα τα λίγα κυβικά του. Είναι επίσης, άκρως πολιτισμένος.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Επιλογή οικονομίας

55.056 Επισκέψεις στο άρθρο (16/1/2015)

Ο 3κύλινδρος, ατμοσφαιρικός 1,0 MPI βενζινοκινητήρας του VW Polo της δοκιμής μας έρχεται από το VW up! και αποδίδει 75 ίππους ισχύος με μέγιστη ροπή 95 Nm διαθέσιμη στις 3.000 σ.α.λ. Στην πράξη, ο κινητήρας αυτός διακρίνεται για την ποιοτική του λειτουργία και την απουσία του χαρακτηριστικού κροταλίσματος 3 κυλίνδρων, φροντίζοντας παράλληλα να μην ενοχλεί ηχητικά τους επιβάτες του αυτοκινήτου. Η απόκρισή του στο γκάζι είναι καλή και στις χαμηλές στροφές λειτουργίας του ο κινητήρας αυτός δείχνει «ζωντανός», ωστόσο όσο ανεβαίνουν οι στροφές και τα χιλιόμετρα η απόδοσή του μειώνεται αισθητά, αποκαλύπτοντας τον αστικό του προορισμό. Το 5άρι μηχανικό κιβώτιο από την πλευρά του έχει κοντή κλιμάκωση για να μην «πνίξει» τον κινητήρα, με μόνο την 5η σχέση να είναι μακριά προς όφελος της κατανάλωσης στο ταξίδι. Ωστόσο, με μέση εργοστασιακή τιμή 5,1 λτ./100 χλμ., το Polo αυτό δεν είναι το πιο οικονομικό βενζινοκίνητο στη γκάμα (4,7 λτ./100 χλμ. έχει το 1,2 TSI).


Το κιβώτιο έχει κοντή κλιμάκωση για να βοηθήσει τις επιδόσεις του μικρού το δέμας κινητήρα.

Το κιβώτιο έχει κοντή κλιμάκωση για να βοηθήσει τις επιδόσεις του μικρού το δέμας κινητήρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green