mono-sto-autotriti

Το πιο φθηνό Polo!

Ουδετερότητα στις στροφές και πολύ καλό χειρισμό από το τιμόνι εμφανίζει και αυτό το VW Polo.

Το εσωτερικό παραμένει λιτό αισθητικά, αλλά άκρως ποιοτικό. Η στάνταρ οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα, τονίζει το high-tech χαρακτήρα του Polo.

Αισθητικά, δεν αλλάζει τίποτα στο γνώριμο αμάξωμα του Polo. Στο πίσω μέρος μόνο απουσιάζει το λογότυπο «TSI» ή «TDI» των υπολοίπων εκδόσεων του μοντέλου.

Δοκιμή: VW Polo 1,0 MPI 75 PS

51.252 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/1/2015

Με το νεότερο 3κύλινδρο 1.000άρη βενζινοκινητήρα των 75 ίππων, το VW Polo αποκτά την πιο προσιτή του επιλογή, χωρίς συμβιβασμούς σε ασφάλεια, άνεση, ποιότητα και οικονομία κίνησης.

 

Στα γρήγορα: 
• 1,0 λτ. με 75 ίππους
• 0-100 χλμ./ώρα σε 
• Μέση κατανάλωση 5,1 λτ./100 χλμ.
• Από 11.882 ευρώ (11.493 ευρώ το 3θυρο)

Οδική συμπεριφορά, ποιότητα, χώροι, λειτουργία κινητήρα, τιμή
- Επιδόσεις, απουσία μαλακών πλαστικών στο εσωτερικό

Η ανανεωμένη γενιά του VW Polo εκτός από τη νέα σειρά diesel κινητήρων της στα 1,4 λίτρα, άλλαξε και τη βασική ατμοσφαιρική της επιλογή, προσφέροντας τον γνωστό μας από το VW up!, 1.000άρη 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα των 75 ίππων. Το μοτέρ αυτό αντικατέστησε τον προηγούμενο, 1.200άρη βενζινοκινητήρα των 70 ίππων, παρέχοντας καλύτερες επιδόσεις και μειωμένη κατανάλωση. Σήμερα, το κόστος της επιλογής αυτής του Polo ξεκινά από τα 11.882 ευρώ για το 5θυρο μοντέλο της δοκιμής μας (11.493 ευρώ το 3θυρο), δημιουργώντας έτσι και τη φθηνότερη επιλογή στη γκάμα του μικρού μοντέλου. Στο κομμάτι του εξοπλισμού, η έκδοση αυτή ικανοποιεί πλήρως, προσφέροντας στάνταρ μεταξύ άλλων 6 αερόσακους, air condition, 2 ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, αλλά και ηχοσύστημα με οθόνη αφής. Σχεδιαστικά, το VW Polo 1,0 MPI δεν διαφοροποιείται αισθητικά από τα υπόλοιπα, αφού μόνο η απουσία κάποιου λογότυπου TSI, TDI κ.ο.κ. στο πίσω τμήμα, αποκαλύπτουν το διαφορετικό της επιλογής.