• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μπορείς σήμερα να πάρεις SUV με κάτω από 14 χιλιάρικα;

Υπάρχουν πραγματικά φθηνές μάρκες;

Διαβάστηκε από 27296 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/2/2018

Αν ψάχνεις μικρό με κάτω από 10 χιλιάρικα ή SUV με κάτω από 14 και δεν βρίσκεις, μάλλον δεν ψάχνεις καλά. Ποιές είναι οι πραγματικά φθηνές αλλά σοβαρές μάρκες; Γιατί τις σνομπάρουμε;

 
Τι μικρό αγοράζεις κάτω από δέκα χιλιάρικα και τι SUV κάτω από δεκατέσσερα; Αν ακόμη δεν βρίσκεις μοντέλο είναι γιατί μάλλον σε αυτές τις τιμές δεν γίνεται να βρεις μικρό ή SUV. Ή μήπως όχι; 

Βλέπεις ακόμη και στις μάρκες όπου το value for money είναι η βασική φιλοσοφία, τέτοιες τιμές είναι μάλλον δύσκολο να επιτευχθούν. Στις 10.000 ευρώ σήμερα δυσκολεύεσαι να βρεις μίνι μοντέλο, πόσο μάλλον ένα αρκετά μεγαλύτερο μικρό, ενώ ακόμη και τα μικρότερα SUV, όπως το Peugeot 2008 ξεκινούν σχεδόν ένα χιλιάρικο πάνω από τις 14.000.
 
Και όμως. Υπάρχουν μοντέλα με πολύ χαμηλές τιμές. Αρκεί να ψάξεις τις μάρκες που ειδικεύονται σε αυτά, ή ακόμη και μοντέλα σε άλλες μάρκες που έχουν ακριβώς αυτόν τον στόχο. Να πιάσουν μια τιμή που κανείς άλλος δεν πετυχαίνει.
 
Και η Dacia είναι ο απόλυτος ειδικός αυτή τη στιγμή. Μπορεί στα αυτιά του μέσου Έλληνα αγοραστή, η Dacia να ακούγεται περίπου όπως η Skoda πριν από 25 χρόνια. Όπως και η Skoda όμως, η σημερινή Dacia δεν έχει καμία σχέση με το ανατολικό της παρελθόν, αφού ανήκει σε ένα τεράστιο όμιλο, της Renault-Nissan και έτσι τα μοντέλα της χρησιμοποιούν πλατφόρμες, κινητήρες και τεχνολογίες κοινές με αυτές που χρησιμοποιούν και τα μοντέλα της γκάμας της Renault και της Nissan.
 
Η διαφορά με την Skoda όμως, είναι πως η Dacia δεν βούτηξε στην mainstream κατηγορία για να χτυπήσει τις “αδελφές” εταιρείες, όπως έκανε η Skoda και ζόρισε τη Seat. Αντίθετα βρήκε μία τεράστια τρύπα στην αγορά και την έκλεισε σχεδόν αποκλειστικά. Αυτή τη στιγμή στην Ευρωπαική αγορά η Dacia απολαμβάνει πωλήσεις που έχουν τις μονάδες παραγωγής της σε συνεχείς βάρδιες με συνεχείς επεκτάσεις και νέα εργοστάσια.
 
Βλέπεις σε άλλες αγορές, το να μπορείς να αγοράσεις ένα Duster με 13.850 ευρώ κάνει το SUV της Dacia ιδιαίτερα δημοφιλές. Με τέτοιες τιμές δεν είναι περίεργο που τα μοντέλα της μάρκας φιγουράρουν παντού και τελευταία δίπλα και σε πανάκριβα αυτοκίνητα, αφού, έχουμε πει, η έξυπνη αγορά είναι πλέον περισσότερο “μούρη” από την ακριβή.
 
Στην Ελλάδα όμως τι κάνουμε; Πόσο έχετε σκεφτεί να αγοράσετε ένα Dacia; Αφού υπάρχουν φθηνά αυτοκίνητα καινούργια, μήπως να τα κοιτάξετε πριν τα μεταχειρισμένα; Και τελικά υπάρχει κάποιος λόγος να μην τα προτιμήσετε;

 
  • Tasos

    Παιδιά δυστυχώς στο Ελλαντα ακόμα νομίζουμε ότι άμα κυκλοφορούμε με μουρατο και χλιδατο αυτοκίνητο θα τους γ.........ε όλους και ότι θα μακρυνουν τα. ........άκρα μας αφήστε το καλύτερα. Εδώ βλέπεις την μαντάμ που οδηγεί το suv και πάει στο σούπερ μάρκετ και έχει ένα ύφος κι ένα στυλ σαν την δούκισσα της Πλακεντίας. Ευτυχώς θα μπορούσα να πω ότι τα νέα παιδιά δεν έχουν όσο αφορά τ αυτοκίνητα τέτοια κόμπλεξ. Από εκεί και πέρα υπάρχουν πλέον πολύ ανταγωνιστικα μοντέλα τα οποία πλέον υπερκαλυπτουν τις ανάγκες του οδηγού και πολλές λειτουργίες είναι και άχρηστες ακόμα για τα δεδομένα της χώρας μας. Οδηγών περί τα 35 χρόνια πέρασαν από την κατοχή μου διάφορες μάρκες και premium και άλλες συμπέρασμα ειδικά τώρα σκέψου ακριβώς τι σε καλύπτει και πόσα διαθέτεις κατ άλλα σίδερα στο δρόμο είναι που κάθε χρόνο χάνουν την αξία τους, αν τώρα οι φίλοι σου και οι δικοί σου σε αξιολογούν με το τι αμάξι κυκλοφορείς ε τότε πρέπει να το κοιτάξεις.

      22
  • Alalos21

    Εάν η Dacia είναι σαν τη Skoda στο ξεκίνημα της μήπως να περιμένουμε λίγο; Γιατί ήταν άλλα αυτοκίνητα τα favorit και Felicia σαν πρώτα μοντέλα του γκρουπ vw και εντελώς διαφορετικό το fabia. Πάντως νομίζω πως και η Dacia βρίσκεται στο σωστό δρόμο.

      7
  • Ψωνιος

    Τωρα να δώσεις 14000 να παρεις ντατσια ή να δώσεις να παρεις clκ του 2007. Ιδού η απορία

      3

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα