Ανάλογα το οδηγικό πρόγραμμα (Normal, ECO, Sport, Slippery και Trail), αλλάζει είτε η απόκριση του κινητήρα και οι στροφές που αλλάζει η σχέση για τα ECO και Sport, είτε η λειτουργία του ESP για τα Sl
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ανάλογα το οδηγικό πρόγραμμα (Normal, ECO, Sport, Slippery και Trail), αλλάζει είτε η απόκριση του κινητήρα και οι στροφές που αλλάζει η σχέση για τα ECO και Sport, είτε η λειτουργία του ESP για τα Slippery και Trail.

Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Ford Puma και Opel Mokka

84.419 Επισκέψεις στο άρθρο (24/1/2023)

Ford Puma Vs Opel Mokka: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.

Κινητήρες: «Καις» 1 λίτρο λιγότερο με το Puma, στα ίδια οι επιδόσεις

Η παρουσία ήπια υβριδικής κάνει την διαφορά για το Ford Puma ως προς την κατανάλωσή του. Χάρη στη μίζα-γεννήτρια 48V και το bonus των 50 Nm που δίνουν έξτρα boost στις χαμηλές στροφές, ο 1.000άρης EcoBoost των 125 ίππων έχει συγκρατημένη, για αυτόματο μοντέλο, κατανάλωση η οποία κυμαίνεται λίγο πάνω από τα 7 λτ./100 χλμ.. Συγκριτικά με το Mokka (1,2 PureTech 130 PS) η κατανάλωση είναι χαμηλότερη κατά 1 λτ., εξοικονομείς δηλαδή ετησίως περίπου 300€ αν κάνεις 15.000 χλμ. (μέση τιμή βενζίνης 2 ευρώ/λτ.). Από εκεί και πέρα, οι επιδόσεις των δύο B-SUV είναι πάνω-κάτω ίδιες. Σε μία προσπέραση με ταχύτητα 60 χλμ./ώρα θα χρειαστείτε 5,4 δλ., με το αυτόματο κιβώτιο (7 σχέσεων στο Puma, 8-τάχυτο στο Mokka) να κάνει άμεσο kickdown.
 

Χώροι: Μπαγκάζια στο Puma, επιβάτες στο Mokka

Με χώρο αποσκευών που ανταγωνίζεται και μεγαλύτερες κατηγορίες, το Ford Puma εξυπηρετεί μία μέση οικογένεια που στα ταξίδια παίρνει αρκετές βαλίτσες. Το σύνολο χωρητικότητας του πορτ-μπαγκάζ ορίζεται στα 536 λτ., με «κλειδί» για το συγκεκριμένο νούμερο το MegaBox που προσθέτει 80 επιπλέον λίτρα αποθηκευτικού χώρου κάτω από το δάπεδο. Όσον αφορά τους χώρους της καμπίνας, το Opel Mokka έχει περισσότερο «αέρα» για τα πόδια (155 εκ.), ενώ με 132,5 εκ. φάρδους πίσω καμπίνας 2 ενήλικοι επιβάτες θα καθίσουν με περισσότερη άνεση.


Ελλείψει ήπια υβριδικής τεχνολογίας, ο 1.200άρης PureTech του Opel Mokka είναι κατά τι πιο θορυβώδης από τον EcoBoost του Puma, σε χαμηλές και υψηλές ταχύτητες.

Ελλείψει ήπια υβριδικής τεχνολογίας, ο 1.200άρης PureTech του Opel Mokka είναι κατά τι πιο θορυβώδης από τον EcoBoost του Puma, σε χαμηλές και υψηλές ταχύτητες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>
PEIRAIOS LEASING
test center