i30 N: Το «βρωμόγκαζο» Hyundai έχει τα μυστικά του
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

i30 N: Το «βρωμόγκαζο» Hyundai έχει τα μυστικά του

35.639 Επισκέψεις στο άρθρο

Η Hyundai τόλμησε να κατασκευάσει το δικό της hot hatch. Και δικαιώθηκε. Ώρα να μάθουμε τη «συνταγή» της επιτυχίας του.

Οι τεχνολογίες του Hyundai i30 N

Η Hyundai το τόλμησε και, όπως αποδείχθηκε, δικαιώθηκε πανηγυρικά: Έφερε με μεταγραφή από την M GmbH, τον Άλμερτ Μπίερμαν, τον έβαλε επικεφαλής στο project «i30 Ν» και κατάφερε να προσφέρει στο αγοραστικό κοινό ένα hot αυτοκίνητο που κέρδισε τις καλύτερες κριτικές και χαρακτηρίστηκε ως το απόλυτο «value for γκάζι» αυτοκίνητο λόγω της προσιτής τιμής και του σπορ χαρακτήρα του.

Τίποτα φυσικά δεν είναι τυχαίο. Το i30 N πρόσφερε από την αρχή μοναδικές τεχνολογίες και αγωνιστικά κόλπα. Σήμερα η ανανεωμένη εκδοχή του μοντέλου, εκτός από ένα φρεσκάρισμα στην εμφάνιση, προσφέρει ακόμα περισσότερα συστήματα και τεχνολογίες. Έτσι το Hyundai i30 N μπορεί να έχει ανέβει σε τιμή, έχει αυξήσει όμως και τις μετοχές του σπορ του χαρακτήρα. Ώρα να μάθουμε τη «συνταγή» της επιτυχίας του!


Τόσο το μπλοκ, όσο και η κυλινδροκεφαλή, του Flat Power 2.0 TGD-I είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Χάρη και στον ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (E-CVVT), η έκδοση Performance έχει ανέβει στα 280 άλογα (+5) κυρίως όμως έχει κερδίσει σε ποσότητα, αλλά και ποιότητα καμπύλης, ροπής με 392 Nm σταθερά από τις 2.100-4.700 σ.α.λ..

Τόσο το μπλοκ, όσο και η κυλινδροκεφαλή, του Flat Power 2.0 TGD-I είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Χάρη και στον ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (E-CVVT), η έκδοση Performance έχει ανέβει στα 280 άλογα (+5) κυρίως όμως έχει κερδίσει σε ποσότητα, αλλά και ποιότητα καμπύλης, ροπής με 392 Nm σταθερά από τις 2.100-4.700 σ.α.λ..

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>
SPRING SEAT
NISSAN