Προσιτό N`blue Hd Plus Nexen VS premium Cinturato P7 Pirelli.
2 Φωτογραφίες »

Προσιτό N`blue Hd Plus Nexen VS premium Cinturato P7 Pirelli.

Nexen N΄blue Hd Plus Vs Pirelli Cinturato P7: Οριακά καλύτερο το Pirelli - Best Value το Nexen

94.024 Επισκέψεις στο άρθρο (26/5/2023)

Τα N`blue Hd Plus λάστιχα της Nexen κοντράρονται με τα Cinturato P7 της Pirelli. Οριακά καλύτερα τα Pirelli, πιο Value For Money τα Nexen. Kαι τα δύο δεν έπιασαν τα όριά μας σε 3 από τις 4 δοκιμασίες.

Προσιτό N`blue Hd Plus Nexen VS premium Cinturato P7 Pirelli

Συγκρίνουμε τα Pirelli Cinturato P7 με τα Nexen N`blue Hd Plus, δύο θερινά ελαστικά σε διάσταση 215/55 R17, την πιο δημοφιλή διάσταση που θα συναντήσουμε σε SUV μοντέλα. Όπως και στα προηγούμενα test ελαστικών που πραγματοποιήσαμε, οι δοκιμασίες όλες έγιναν με αυτοκίνητο αναφοράς το Ford Puma 1,0 Εcoboost 125 PS, κάτοχο και του ρεκόρ στο Elk Test για τα B-SUV στις ευρωπαϊκών προδιαγραφών εγκαταστάσεις της Σχολής Ασφαλούς Οδήγησης Driving Academy στο Μαρκόπουλο Αττικής.

Τα δύο ελαστικά έχουν παραπλήσιες ετικέτες, με "C" στην κατανάλωση και ικανότητα φορτίου μέχρι και 2.680 κιλά. Από εκεί και πέρα η διαφορά τους είναι στο WET όπου το Nexen N`blue Hd Plus έχει ένδειξη “Α” και το Pirelli Cinturato 7 “Β” και στο θόρυβο (69 και 71 dB, αντίστοιχα).

41% ακριβότερη μία τετράδα Pirelli (+165 ευρώ από τα Nexen)

Εκτός της ετικέτας WET, σημαντική διαφορά υπάρχει στην τιμή των 2 ελαστικών. Το N`blue Hd Plus, είναι ένα από τα πιο προσιτά της αγοράς με 99 ευρώ (κυκλοφορεί στην αγορά από το 2014). Από την άλλη το Cinturato P7 (παρουσίαση γενιάς το 2009) κοστίζει 140 ευρώ το τεμάχιο και επειδή κανείς δεν βάζει μόνο ένα αλλά τετράδα, στο σύνολο τα κόστη διαμορφώνονται σε 396 (Nexen) και 560 (Pirelli) ευρώ αντίστοιχα, χωρίς την τοποθέτηση. Δηλαδή μια διαφορά 165 ευρώ που σίγουρα δεν τη λες αμελητέα και το κυριότερο δε δικαιολογείται από την διαφορά σε επιδόσεις μεταξύ των δύο ελαστικών στο Test μας.

Σε κάθε περίπτωση, αν ψάχνεις εμπορίες ελαστικών & προσφορές τους, δες με 1 κλικ εδώ.


Οι δοκιμασίες όλες έγιναν με αυτοκίνητο αναφοράς το Ford Puma 1,0 Εcoboost 125 PS, κάτοχο και του ρεκόρ στο Elk Test για τα B-SUV.
2 Φωτογραφίες »

Οι δοκιμασίες όλες έγιναν με αυτοκίνητο αναφοράς το Ford Puma 1,0 Εcoboost 125 PS, κάτοχο και του ρεκόρ στο Elk Test για τα B-SUV.

Μάρκα/Μοντέλο Pirelli Cinturato P7 Nexen N`blue HD Plus
Όχημα Επιβατικό Επιβατικό
Θερινό, 4 εποχών ή χειμερινό Εποχή
Θερινό Θερινό
Διαστάσεις ελαστικού: Το 1ο νούμερο είναι το πλάτος του πέλματος σε χλστ., το 2ο το προφίλ (ύψος) του ελαστικού και το 3ο το μέγεθος της ζάντας σε ίντσες. Προφίλ κάτω από 45 θεωρείται μικρό, δηλαδή για σπορτίφ μοντέλα και πάνω από 60 μεγάλο, δηλαδή ενισχύεται η άνεση. Διάσταση
215/55 R17 215/55 R17
Τιμή μαζί με την τοποθέτηση, ανά λάστιχοΤιμή μονάδας (?)
   
 
Στοιχεία κατασκευαστή
Οικονομία καυσίμου. Α σημαίνει χαμηλότερη αντίσταση κύλισης και χαμηλότερη κατανάλωση (μέχρι 6%). C: 3% k.o.k.Fuel (A έως Ε)
C C
Κρατημα στο βρεγμένο. Α το καλύτερο.Wet (Α έως Ε)
B A
Είναι ο εξωτερικός θόρυβος που παράγει ένα ελαστικό κατά την οδήγηση. Υπάρχουν 3 βαθμίδες. Βαθμός Α συνεπάγεται και ποιοτική κύλιση. Ο θόρυβος κύλισης του ελαστικού μετριέται σε ντεσιμπέλ (dB)Noise (Α έως C)
71 69
Δείκτης φορτίου είναι το μέγιστο φορτίο στο οποίο τα λάστιχα λειτουργούν σωστά. Το 94 αντιστοιχεί σε 670 κιλά ανά ελαστικό, το 96 αντιστοιχεί σε 710 κιλά ανά ελαστικό. Δείκτης ταχύτητας είναι η μέγιστη ταχύτητα που λειτουργεί χωρίς πρόβλημα το ελαστικό. Π.χ. το V αντιστοιχεί στα 240 χιλιόμετρα/ώραΔείκτης φορτίου - ταχύτητας
94W 94V
Το μέγιστο βάρος αυτοκινήτου, για τα συγκεκριμένα λάστιχα, σε κιλάΜέγιστο φορτίου (kg)
2680 2680
Η μέγιστη ταχύτητα για το συγκεκριμένο λάστιχοΜέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)
270 240
Η χρονιά που παρουσιάστηκε το ελαστικόModel Year
2009 2014
 
Επιδόσεις - Μετρήσεις AutoΤρίτη Test Center
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα στεγνό από 80 χλμ./ώρα (μ.)
26,8 Μέτρα    27,6 Μέτρα   
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα βρεγμένο από 80 χλμ./ώρα (μ.)
34,2 Μέτρα    35,8 Μέτρα   
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου.Επίδοση Elk Test στεγνό (χλμ./ώρα)
77,9 Χλμ/ώρα 76,1 Χλμ/ώρα
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου σε βρεγμένο δρόμο.Επίδοση Elk Test βρεγμένο (χλμ./ώρα)
64,6 Χλμ/ώρα 65,3 Χλμ/ώρα
 
Βαθμολογία AutoΤρίτη (%)
Σε φρεναρισμα και κράτημα στο στεγνόΑπόδοση στο στεγνό
62% 51%
Σε φρεναρισμα και κράτημα στο βρεγμένοΑπόδοση στο βρεγμένο
52% 50%
Φρεναρισμα σε στεγνό και βρεγμένοΑπόδοση στο φρενάρισμα
54% 45%
Κρατημα σε στεγνό και βρεγμένοΚράτημα
60% 55%
Η πιο συμφέρουσα επιλογή, με βάση την τελική βαθμολογία και την τιμή του.Value for money (%)
51% 66%
Τελική βαθμολογία (%) 57% 50%

Tips - Χρήσιμες συμβουλές για τα ελαστικά που θα αγοράσεις

Τα λάστιχα που φοράμε όλο το χρόνο στην Ελλάδα, λέγονται διεθνώς «θερινά», καθώς η Βόρεια Ευρώπη έχει πολύ χιόνι και χρειάζεται άλλου είδους ελαστικά (4 εποχών ή ακόμα και χειμερινά σε αρκετές περιοχές ή και λάστιχα με καρφιά για πάγο).
 
Τα θερινά έχουν πολύ καλύτερο φρενάρισμα και κράτημα σε στεγνό και βρεγμένο ( ο όρος 4 εποχών μπερδεύει και κάποιοι πιστεύουν ότι είναι καλύτερα και για την βροχή, κάτι που δεν ισχύει. Είναι χειρότερα στην βροχή).

Σελίδα 2Στο στεγνό: Μικρό προβάδισμα το Cinturato Ρ7
Σελίδα 3Στο βρεγμένο: Καλύτερο, οριακά, το N`blue Hd Plus
BRIDGESTONE TURANZA 6
test center