Χωρίς τις απαραίτητες αυλακώσεις στο πέλμα, το Cinturato 7 κρατούσε περισσότερο νερό, με αποτέλεσμα να παρουσιάζεται υποστροφή στις αλλαγές πορείας.
4 Φωτογραφίες »

Χωρίς τις απαραίτητες αυλακώσεις στο πέλμα, το Cinturato 7 κρατούσε περισσότερο νερό, με αποτέλεσμα να παρουσιάζεται υποστροφή στις αλλαγές πορείας.

Στο βρεγμένο: Καλύτερο, οριακά, το N`blue Hd Plus

94.067 Επισκέψεις στο άρθρο (26/5/2023)

Αλλαγή σκηνικού στο βρεγμένο τώρα, όπου το Nexen N`blue Hd Plus, με δείκτη πρόσφυσης Α στο βρεγμένο κατάφερε να βρεθεί στο μέσο όρο των επιδόσεων στο Elk Test με 65,3 χλμ./ώρα. Το N`blue HD Plus στα χαρακτηριστικά του αναφέρει την ύπαρξη 4 περιμετρικών αυλακώσεων για την απομάκρυνση του νερού, το οποίο εν μέρει επιβεβαιώθηκε από τη δοκιμασία του Elk Test, όχι όμως και από αυτή του φρεναρίσματος από τα 80 χλμ./ώρα που χρειάστηκε 35,8 μέτρα και δεν έπιασε τα όριά μας, με το ABS να λειτουργεί αναγκαστικά περισσότερο από το επιθυμητό.


Τα ελαστικά της Nexen χρειάστηκαν 35,8 μέτρα για να ακινητοποιήσουν το Puma στο βρεγμένο οδόστρωμα.
4 Φωτογραφίες »

Τα ελαστικά της Nexen χρειάστηκαν 35,8 μέτρα για να ακινητοποιήσουν το Puma στο βρεγμένο οδόστρωμα.


«Έξω από τα νερά του» πάντως ήταν και το Pirelli Cinturato P7 στο νερό. Ναι μεν έχει WET δείκτη Β, ωστόσο υπόσχεται πως η απόδοσή του σε φρενάρισμα και τα περιθώρια πρόσφυσής του είναι ανεξάρτητα από τη θερμοκρασία και τις συνθήκες του δρόμου, λόγω του εμπλουτισμού του με συγκεκριμένες ρητίνες πυριτίου που αλλάζουν τα χαρακτηριστικά του ελαστικού ανάλογα με το τι απαιτεί η κατάσταση. Χωρίς τις απαραίτητες αυλακώσεις ωστόσο, κρατούσε περισσότερο νερό, με αποτέλεσμα να παρουσιάζεται υποστροφή στις αλλαγές πορείας και το ABS να λειτουργεί ακατάπαυστα στο φρενάρισμα. Έτσι μας έδωσε δύο επιδόσεις που δεν πιάνουν τα όριά μας, με elk test 64,6 χλμ./ώρα, αρκετά κάτω από το όριο που έχουμε θέσει και φρένα στα 34,2 μέτρα.

Η γνώμη μας

Τα δύο ελαστικά δεν άφησαν ικανοποιημένους, τους Testers, με την απόδοσή τους, καθώς δεν έπιασαν τα όριά του Autotriti Test Center στις δοκιμασίες. Βέβαια υπάρχει ένα μεγάλο αλλά. Το N`blue Hd Plus της Nexen βρίσκεται στην αγορά ήδη 9 χρόνια (σε σχέση με το πολύ νεότερο της Pirelli) και, το κυριότερο, με τιμή στα 99 ευρώ ανεβαίνει πολύ σε αξιολόγηση στον δείκτη Value for money. Aντιθέτως το Cinturato P7, που δημιουργεί προσδοκίες αφού είναι ένα πιο καινούριο ελαστικό (2020), κοστίζει 150 ευρώ. Μία σημαντική διαφορά (αλμυρή τιμή) που δεν δικαιολογείται από τις οριακά καλύτερες επιδόσεις του, συγκριτικά με τα Nexen.
 

Σελίδα 1Nexen N΄blue Hd Plus Vs Pirelli Cinturato P7: Οριακά καλύτερο το Pirelli - Best Value το Nexen
Σελίδα 2Στο στεγνό: Μικρό προβάδισμα το Cinturato Ρ7
Σελίδα 3Στο βρεγμένο: Καλύτερο, οριακά, το N`blue Hd Plus
test center
SEAT