Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/3/2009
Πρώτη επαφή
Νέο Suzuki Alto
Διαβάστηκε από 8546 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/3/2009
Σταθερό και ασφαλές είναι το νέο Alto κάτω από όλες τις συνθήκες, παρά τον καθαρά αστικό του χαρακτήρα.
Στοχεύοντας στο να ικανοποιήσει όσους αναζητούν ένα πρακτικό, οικονομικό, οικολογικό και ευέλικτο αυτοκίνητο πόλης, η Suzuki ξεκινά και στην Ευρώπη τη διάθεση της 7ης γενιάς του Alto.
30 χρόνια ιστορίας...
Tο 2009 η Suzuki γιορτάζει παράλληλα και τα 30 χρόνια ζωής του Alto. Το πρώτο Alto κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία το 1979 και στην Ευρώπη το 1981. Έκτοτε θεωρείται ένα από καλοπουλημένα μίνι αυτοκίνητα σε Ευρώπη και Ασία, προτάσσοντας πλεονεκτήματα όπως κορυφαία αξιοπιστία και οικονομικό κόστος χρήσης. Στα ίδια, value for money, πρότυπα κινείται και η νέα 7η γενιά του μίνι μοντέλου, που ενσωματώνει όλη την τεχνογνωσία της ιαπωνικής φίρμας στα κόμπακτ αυτοκίνητα.
"Γλυκούλι" σχεδιαστικά...
Γνωρίζοντας ότι απευθύνονται κατά βάση σε νεανικό κοινό (κυρίως ηλικίες περίπου από 18 έως και 29 ετών), οι άνθρωποι της Suzuki δημιούργησαν ένα αρκετά ενδιαφέρον σχεδιαστικά σύνολο, με νεανικό και παιχνιδιάρικο προφίλ. Από την αισθητική του νέου Alto ξεχωρίζουν τα εμπρός φωτιστικά σώματα με σχήμα "σταγόνας" και η ωοειδής κυψελωτή μάσκα. Στο πλάι διακρίνονται αμέσως οι καθαρές γραμμές, που οδηγούν στο φιλικό και επίσης αρκετά νεανικό πίσω άκρο με τα τραπεζοειδή φωτιστικά σώματα.
Kινητήρας - Έμφαση στην οικολογία
Ένα από τα "δυνατά" σημεία του νέου Alto είναι ο κινητήρας του. Πρόκειται για ένα 3κύλινδρο σύνολο 1,0 λίτρου, που αποδίδει 68 ίππους και 90 Nm ροπής στις 3.400 σ.α.λ. και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων. Σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία, χρειάζεται μόλις 4,4 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ. σε μεικτό κύκλο, εκπέμπει 103 γρ./χλμ. CO2, νούμερο που καθιστά το Alto το δεύτερο πιο οικολογικό μοντέλο μίνι παραγωγής με βενζινοκινητήρα μετά το Toyota iQ, ενώ παράλληλα οι συνολικές εκπομπές ρύπων πληρούν τις προδιαγραφές της ευρωπαϊκής οδηγίας Euro 5. Στην πράξη, ο εν λόγω κινητήρας κινεί αρκετά σβέλτα το μίνι μοντέλο της Suzuki, αν και ως 3κύλινδρος αποδεικνύεται θορυβώδης και τραχύς.
Με κόμπακτ διαστάσεις
Προκειμένου να αποκτήσουμε μια σαφέστερη εικόνα για τις διαστάσεις του Alto, αξίζει να προσθέσουμε ότι είναι κατά 195 χλστ. πιο κοντό σε σχέση με το Swift, έχει κατά 90 χλστ. μικρότερο πλάτος και κατά 20 χλστ. μικρότερο μεταξόνιο από το Swift. Tέλος, το βάρος του, σύμφωνα με τη Suzuki, είναι μόλις 855 κιλά, ενσωματώνοντας αρκετά μέρη από αλουμίνιο (σε κινητήρα και αμάξωμα), προκειμένου να μην επιβαρύνεται η κατανάλωση καυσίμου.
Διαστάσεις (σε χλστ.)
Μήκος: 3.500
Πλάτος: 1.600
Ύψος: 1.470
Μεταξόνιο: 2.360
«... Στοχεύουμε στο ιδανικό value for money»
Oι Ιάπωνες, στελέχη της Suzuki, μίλησαν για το νέο Alto στο συντάκτη του Auto Τρίτη Δημήτρη Αξιώτη
Σε πλαίσιο της πανευρωπαϊκής παρουσίασης του νέου Αlto στη Ρώμη, είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με τα εξής στελέχη της Suzuki: Shigeki Suzuki (Τεχνικός Διευθυντής), Sumio Ono (Επικεφαλής Τομέα Ανάπτυξης Προϊόντων) και Τοmohiro Kimoto (Επικεφαλής Τμήματος Σχεδιασμού Πλαισίων). Μεταξύ άλλων μας εξήγησαν, ότι έχουν επενδύσει αρκετά και στον τομέα της παθητικής ασφάλειας για τους επιβάτες του νέου Alto, σχεδιάζοντας ειδικές ζώνες απορρόφησης συγκρούσεων, αλλά και τοποθετώντας σε επιλεγμένα σημεία του πλαισίου προσθήκες ατσαλιού. Τόνισαν επίσης, ότι δε στοχεύουν να τοποθετήσουν μεγαλύτερο από τον 1,0 λίτρου κινητήρα στο νέο Alto, αφού έριξαν αρκετό βάρος στην εξέλιξή του, προκειμένου να είναι ταυτόχρονα αποδοτικός και οικολογικός. Εν τω μεταξύ, ερωτηθέντες από εμάς για το αν το εσωτερικό του θα μπορούσε να έχει περισσότερο ευχάριστους χρωματισμούς, υποστήριξαν πως έχουν ελέγξει προσεκτικά τις απαιτήσεις που θα έχει το κοινό του Alto και κρίνουν την εικόνα του αυτοκινήτου στο εσωτερικό ιδανική. Τέλος, δεν έκρυψαν και την ικανοποίησή τους για το γεγονός, ότι το 4θυρο οικογενειακό Kizashi θα είναι έτοιμο να λανσαριστεί στα τέλη του 2009 ή στις αρχές του 2010.

 
 Νέο Suzuki Alto
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική συμπεριφορά