Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/8/2011
Παρουσίαση
Alfa Romeo Giulietta
Σκεπτόμενη καρδιά…
Διαβάστηκε από 1792 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/8/2011
Η «αγωνιστική καρδιά» (Cuore Sportivo) της Alfa χτυπά δυνατά, το όνομα «Giulietta» εξασφαλίζει
το συνεκτικό δεσμό με το παρελθόν και η εμφάνιση είναι, ως οφείλει, άκρως ξεχωριστή. Όμως, η Giulietta
δε μένει μόνο εκεί, αφού η βελτιωμένη ποιότητα, η πολύ καλή ποιότητα κύλισης από τη νέα πλατφόρμα και
η «δυνατή» παθητική ασφάλεια μας αποκαλύπτουν την πιο ώριμη Alfa της σύγχρονης εποχής…
Η «αγωνιστική καρδιά» (Cuore Sportivo) της Alfa χτυπά δυνατά, το όνομα «Giulietta» εξασφαλίζει το συνεκτικό δεσμό με το παρελθόν και η εμφάνιση είναι, ως οφείλει, άκρως ξεχωριστή. Όμως, η Giulietta δε μένει μόνο εκεί, αφού η βελτιωμένη ποιότητα, η πολύ καλή ποιότητα κύλισης από τη νέα πλατφόρμα και η «δυνατή» παθητική ασφάλεια μας αποκαλύπτουν την πιο ώριμη Alfa της σύγχρονης εποχής…
H Giulietta αποτελεί μία από τις καλύτερες σύγχρονες Alfa Romeo που έχουν ποτέ υπάρξει, αφού διατηρεί όλα τα παραδοσιακά στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα μοντέλα της ιταλικής φίρμας, συν κορυφαία επίδοση στις δοκιμές του Euro NCAP, νέα πλατφόρμα με αυξημένη ακαμψία, πολύ καλή ποιότητα κύλισης και «δεμένη» κατασκευή. Παράλληλα, χτυπάει την κορυφή σε οδική συμπεριφορά, οδηγική αίσθηση και επιδόσεις, ενώ τα σχόλια περί εμφάνισης είναι άκρως κολακευτικά.
Bella Machina…
Η παράδοση της Alfa Romeo στην κατασκευή τετράτροχων με ξεχωριστή εμφάνιση, βρίσκει εφαρμογή και στη Giulietta, σε ένα τελικό αποτέλεσμα που συνδυάζει το μοντέρνο με το ρετρό. Στο εμπρόσθιο τμήμα, διακρίνεται ο κλασικός θυρεός της Alfa Romeo που έχει αποκτήσει πλέον μια σχεδόν τρισδιάστατη εμφάνιση, ώστε να προσδώσει ακόμη περισσότερο κύρος. Ο προφυλακτήρας ενσωματώνεται απόλυτα στο υπόλοιπο αμάξωμα και διαθέτει στο κάτω τμήμα του δυναμικές εισαγωγές, ενώ τα φωτιστικά, από την πλευρά τους, έχουν οβάλ σχήμα και περιλαμβάνουν όμορφα κάθετα φώτα ημέρας. Ένα ακόμη πολύ ξεχωριστό κομμάτι της «υπόστασης» της Giulietta αποτελούν τα πίσω φώτα που ενσωματώνουν λαμπτήρες τύπου LED σε διάταξη "σαλιγκαριού" και εντυπωσιάζουν τη νύχτα.
Διαθέσιμοι κινητήρες
- 1,4 ΤΒ 120 PS: 1.368 κ.εκ., μέση κατανάλωση 6,4 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 149 γρ./χλμ.
- 1,4 MultiAir 170 PS: 1.368 κ.εκ., μέση κατανάλωση 5,8 λτ./100 χλμ. (5,2 λτ. με κιβώτιο TCT), εκπομπές CO2 134 γρ./χλμ. (121 γρ./χλμ. με κιβώτιο TCT)
- 1,75 TBi 235 PS: 1.742 κ.εκ., μέση κατανάλωση 7,6 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 177 γρ./χλμ.
- 1,6 JTDM 105 PS: 1.598 κ.εκ., μέση κατανάλωση 4,4 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 114 γρ./χλμ.
- 2,0 JTDM 170 PS: 1.956 κ.εκ., μέση κατανάλωση 4,7 λτ./100 χλμ. (4,5 λτ. με κιβώτιο TCT), εκπομπές CO2 124 γρ./χλμ. (119 γρ./χλμ. με κιβώτιο TCT)
Τιμές
1,4 TB 120: από 20.750 ευρώ
1,4 MultiAir: από 22.650 ευρώ
1,75 TBi: από 31.200 ευρώ
1,6 JTDM: από 23.300 ευρώ
2,0 JTDM: από 28.600 ευρώ
Στο δρόμο
Ξεχωρίζει σε πρόσφυση, οδηγική αίσθηση και ποιότητα κύλισης
Η «αγωνιστική καρδιά» (Cuore Sportivo) της Alfa χτυπά δυνατά, το όνομα «Giulietta» εξασφαλίζει
το συνεκτικό δεσμό με το παρελθόν και η εμφάνιση είναι, ως οφείλει, άκρως ξεχωριστή. Όμως, η Giulietta
δε μένει μόνο εκεί, αφού η βελτιωμένη ποιότητα, η πολύ καλή ποιότητα κύλισης από τη νέα πλατφόρμα και
η «δυνατή» παθητική ασφάλεια μας αποκαλύπτουν την πιο ώριμη Alfa της σύγχρονης εποχής…
Στις στροφές, ακόμη και υπό πίεση, η Giulietta διατηρεί στο ακέραιο την τροχιά της και μόνο σε πολύ οριακές περιπτώσεις θα κάνει την εμφάνισή της η υποστροφή.
Η Giulietta βασίζεται σε ένα νέο δάπεδο που είναι πιο άκαμπτο και με το ίδιο βάρος –αν και μεγαλύτε- ρο– από το παρελθόν περιλαμβάνοντας επίσης και μια εντελώς νέα ανάρτηση. Στο εμπρόσθιο τμήμα λοιπόν, η κλασική στην κατηγορία λύση των Γονάτων ΜακΦέρσον βρίσκει πλέον εφαρμογή και σε μια μικρομεσαία Alfa, αντί των διπλών ψαλιδιών του παρελθόντος. Στο πίσω τμήμα συναντούμε μια νέου τύπου ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, που ονομάζεται «bi-link» και εκτός των άλλων, βελτιώνει την απορροφητικότητα των κραδασμών κατά το πέρασμα από ανωμαλίες. Σε συνδυασμό με το πιο άκαμπτο δάπεδο, η νέα αυτή ανάρτηση προσφέρει εξαιρετική ποιότητα κύλισης, πολύ καλό πάτημα, αλλά και επιπλέον καλύτερη άνεση σε σχέση με το παρελθόν. Όμως, το πιο σημαντικό είναι ότι όλα αυτά συμβαίνουν χωρίς να χάνεται η σπορτίφ οδηγική αίσθηση και η οδική συμπεριφορά που οφείλει να έχει κάθε Alfa.
Εσωτερικό: Έχει… άποψη!
Η ιταλική φινέτσα και οι σπορ καταβολές της Alfa Romeo έχουν επηρεάσει την εικόνα στο εσωτερικό της Giulietta, που σίγουρα αποτελεί ένα από τα πιο ενδιαφέροντα και ελκυστικά στη μικρομεσαία κατηγορία. Ουσιαστικά, το πρώτο πράγμα που προσέχουν οι πιο μυημένοι είναι ότι, η σχεδίαση αυτή δε θυμίζει σε τίποτε αντίστοιχο τμήμα άλλου υπάρχοντος μοντέλου της Alfa και ίσως τελικά μας προϊδεάζει για το τι θα δούμε από εδώ και πέρα στα μελλοντικά αυτοκίνητα της φίρμας. Δε λείπουν πάντως και κάποιες αναφορές στο παρελθόν και ειδικά στην πρώτη γενιά της Giulietta, όπως είναι το χαρακτηριστικό οριζόντιο μεταλλικό φιλέτο που χωρίζει σε τρία τμήματα το ταμπλό και ουσιαστικά καταργεί την έννοια της κεντρικής κονσόλας. Στον ποιοτικό τομέα, το γενικότερο επίπεδο είναι πολύ καλό, ενώ η κατασκευή είναι στιβαρή και συμπαγής.
Η «αγωνιστική καρδιά» (Cuore Sportivo) της Alfa χτυπά δυνατά, το όνομα «Giulietta» εξασφαλίζει
το συνεκτικό δεσμό με το παρελθόν και η εμφάνιση είναι, ως οφείλει, άκρως ξεχωριστή. Όμως, η Giulietta
δε μένει μόνο εκεί, αφού η βελτιωμένη ποιότητα, η πολύ καλή ποιότητα κύλισης από τη νέα πλατφόρμα και
η «δυνατή» παθητική ασφάλεια μας αποκαλύπτουν την πιο ώριμη Alfa της σύγχρονης εποχής… Πλήρως ξεχωριστή και καθολικά όμορφη σχεδίαση στο εσωτερικό της Giulietta. Η ποιότητα είναι πολύ καλή, ωστόσο δε λείπουν κάποια μικρά ατοπήματα φινιρίσματος.
Η «αγωνιστική καρδιά» (Cuore Sportivo) της Alfa χτυπά δυνατά, το όνομα «Giulietta» εξασφαλίζει
το συνεκτικό δεσμό με το παρελθόν και η εμφάνιση είναι, ως οφείλει, άκρως ξεχωριστή. Όμως, η Giulietta
δε μένει μόνο εκεί, αφού η βελτιωμένη ποιότητα, η πολύ καλή ποιότητα κύλισης από τη νέα πλατφόρμα και
η «δυνατή» παθητική ασφάλεια μας αποκαλύπτουν την πιο ώριμη Alfa της σύγχρονης εποχής… Ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνω- στος και πλήρως ενημερωτικός. Φυσικά, η αναγραφή των ενδείξεων στα ιταλικά και οι θόλοι για το ταχύμετρο και το στροφόμετρο είναι μια επιλογή εκ των ουκ άνευ για μια Alfa.
Η «αγωνιστική καρδιά» (Cuore Sportivo) της Alfa χτυπά δυνατά, το όνομα «Giulietta» εξασφαλίζει
το συνεκτικό δεσμό με το παρελθόν και η εμφάνιση είναι, ως οφείλει, άκρως ξεχωριστή. Όμως, η Giulietta
δε μένει μόνο εκεί, αφού η βελτιωμένη ποιότητα, η πολύ καλή ποιότητα κύλισης από τη νέα πλατφόρμα και
η «δυνατή» παθητική ασφάλεια μας αποκαλύπτουν την πιο ώριμη Alfa της σύγχρονης εποχής… Οι πέντε οριζόντιοι διακόπτες στη μέση της κεντρικής κονσόλας εντυπω- σιάζουν, θυμίζοντας παράλ- ληλα τους αντίστοιχους διακό- πτες στην κεντρική κονσόλα της κορυφαίας Alfa 8C Competizione.
Η «αγωνιστική καρδιά» (Cuore Sportivo) της Alfa χτυπά δυνατά, το όνομα «Giulietta» εξασφαλίζει
το συνεκτικό δεσμό με το παρελθόν και η εμφάνιση είναι, ως οφείλει, άκρως ξεχωριστή. Όμως, η Giulietta
δε μένει μόνο εκεί, αφού η βελτιωμένη ποιότητα, η πολύ καλή ποιότητα κύλισης από τη νέα πλατφόρμα και
η «δυνατή» παθητική ασφάλεια μας αποκαλύπτουν την πιο ώριμη Alfa της σύγχρονης εποχής… Στο πίσω κάθισμα, η καμπύλη της οροφής κλέβει χώρο από το διαθέσιμο «αέρα» για τα κεφάλια των επιβατών. Το διαθέσιμο πλάτος είναι επαρκές επίσης μόνο για 2 ενήλικες.
Η «αγωνιστική καρδιά» (Cuore Sportivo) της Alfa χτυπά δυνατά, το όνομα «Giulietta» εξασφαλίζει
το συνεκτικό δεσμό με το παρελθόν και η εμφάνιση είναι, ως οφείλει, άκρως ξεχωριστή. Όμως, η Giulietta
δε μένει μόνο εκεί, αφού η βελτιωμένη ποιότητα, η πολύ καλή ποιότητα κύλισης από τη νέα πλατφόρμα και
η «δυνατή» παθητική ασφάλεια μας αποκαλύπτουν την πιο ώριμη Alfa της σύγχρονης εποχής… Με εκμεταλλεύσιμο σχήμα αλλά υψηλό κατώφλι, ο χώρος αποσκευών έχει αρκετά καλή χωρητικότητα 350 λίτρων.