Έχοντας απέναντί τους έναν Ευρωπαϊκό ανταγωνισμό που μεγαλώνει συνεχώς, οι Ιάπωνες αντεπιτίθενται με νέα μοντέλα που θα δώσουν έμφαση στην οικονομία κίνησης.
21 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Έχοντας απέναντί τους έναν Ευρωπαϊκό ανταγωνισμό που μεγαλώνει συνεχώς, οι Ιάπωνες αντεπιτίθενται με νέα μοντέλα που θα δώσουν έμφαση στην οικονομία κίνησης.

Παρουσιάζουμε 20 μελλοντικά ιαπωνικά μοντέλα

49.556 Επισκέψεις στο άρθρο (26/7/2013)

Έχοντας απέναντί τους έναν ευρωπαϊκό ανταγωνισμό που μεγαλώνει συνεχώς, οι Ιάπωνες αντεπιτίθενται με νέα μοντέλα που θα δώσουν έμφαση στην οικονομία κίνησης, χωρίς βέβαια να στερούνται του παραδοσιακού ιαπωνικού δυναμισμού.


Το νέο Attrage είναι ένα παγκόσμιο σεντάν της Mitsubishi με έντονα οικολογικό χαρακτήρα.

Το νέο Attrage είναι ένα παγκόσμιο σεντάν της Mitsubishi με έντονα οικολογικό χαρακτήρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mitsubishi Space Star: Στην Ελλάδα το Φθινόπωρο

Νέα εποχή για τη Mitsubishi στη μικρή κατηγορία, με το νέο Space Star να αντικαθιστά το Colt ακολουθώντας ωστόσο μια εντελώς διαφορετική φιλοσοφία. Πρωτεύοντα πλέον στοιχεία της υπόστασης του νέου μοντέλου είναι η παροχή όσο το δυνατόν περισσότερης οικονομίας κίνησης και εκπομπών CO2, με το συνολικό του βάρος να περιορίζεται στο λιγότερο δυνατό, ενώ και οι κινητήρες του θα είναι χαμηλού κυβισμού. Ειδικότερα, πρόκειται για 2 τρικύλινδρα ατμοσφαιρικά μοτέρ 1,0 και 1,2 λίτρων, με απόδοση 71 και 80 ίππων αντίστοιχα. Τα κιβώτια και στις δύο περιπτώσεις είναι 5τάχυτα μηχανικά, ενώ η μέση κατανάλωση στο 1.000άρι είναι 4,2 λτ./100 χλμ. (εκπομπές CO2: 96 γρ./χλμ.) και στο 1.200άρι 4,1 λτ./100 χλμ. (εκπομπές CO2: 96 γρ./χλμ.) με στάνταρ σύστημα start/stop του κινητήρα.


Εντελώς νέα σχεδίαση σε αμάξωμα και εσωτερικό
Η Mitsubishi επέλεξε για το Space Star μια εντελώς νέα σχεδίαση, που δεν παραπέμπει σε κάποιο άλλο μοντέλο της. Έχουμε λοιπόν ένα 5θυρο αμάξωμα με πολλές καμπύλες, στρογγυλά φωτιστικά, αλλά και έναν διακριτικό δυναμισμό στο εμπρόσθιο τμήμα. Στο εσωτερικό, η σχεδίαση και εδώ είναι νέα, με την κεντρική κονσόλα να άρχεται του ταμπλό (διαθέτει και διαφορετική επένδυση), ενώ τον πίνακα οργάνων να ενσωματώνει μεγάλες και ιδιαίτερα ευανάγνωστες ενδείξεις.


Honda μικρό SUV: Στην παραγωγή το 2014

Η Honda τολμά και αυτή στην κατηγορία των μικρών SUV, με το πρωτότυπο Urban SUV Concept του Ντιτρόιτ τον Ιανουάριο, να μας δίνει την πρώτη γεύση για το νέο μοντέλο του είδους που ετοιμάζει η μάρκα. Στην παραγωγή, το μοντέλο αυτό θα μπει πρώτα στην Ιαπωνία στα τέλη του 2013 και μετέπειτα για τις υπόλοιπες αγορές το 2014. Το μοντέλο παραγωγής δεν αναμένεται να διαφοροποιηθεί σημαντικά σε σχέση με το πρωτότυπο και έτσι, αναμένεται να διατηρηθεί το καμπυλόγραμμο αμάξωμα, με τις μικρές σε μέγεθος γυάλινες επιφάνειες και τις έντονες νευρώσεις στα πλαϊνά. Στο εμπρόσθιο τμήμα, η νέα μάσκα σε σχήμα «V» των μοντέλων της Honda και ειδικά του νέου CR-V θα έλθει και στο μικρότερο SUV, ενώ στο πίσω μέρος το τζάμι έχει μικρές διαστάσεις, τονίζοντας τον Crossover χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Τεχνικά, το πρωτότυπο βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το Honda Jazz, έχοντας μήκος 4,3 μέτρων. Προς το παρόν, δεν έχει γίνει γνωστή η γκάμα των κινητήρων του, όπως και εάν αυτό θα λάβει τον diesel 1,6 i-DTEC κινητήρα της μάρκας.


Honda Civic Wagon: Στην παραγωγή το 2014

Από τη νέα γενιά του Civic δεν θα λείψει η στέισον έκδοση, η οποία θυμίζουμε ότι δεν υπήρξε στο προηγούμενο μοντέλο. Το αυτοκίνητο, θα βασιστεί εν πολλοίς στο πρωτότυπο Civic Wagon Concept που μας έδειξε η Honda στην Έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, χωρίς να διαφοροποιήσει τις γραμμές του έναντι αυτού. Θα παραμείνει λοιπόν, όπως άλλωστε και το 5θυρο, ένα από τα πιο ξεχωριστά μικρομεσαία στέισον, με έντονο δυναμισμό. Αυτό πάντως που θα το χαρακτηρίζει αναμένεται να είναι η ακόμη μεγαλύτερη πρακτικότητα και το πιο ευρύχωρο πορτ-μπαγκάζ. Στους κινητήρες, είναι σίγουρη η παρουσία του νέου 1,6 i-DTEC diesel με 120 ίππους, όπως και η υπόλοιπη γκάμα του Honda Civic. Η παραγωγή του νέου Civic Wagon αναμένεται να ξεκινήσει το 2014 στο εργοστάσιο του Σουίντον στη Μεγάλη Βρετανία.


Mitsubishi Attrage: Στην Ευρώπη την επόμενη χρονιά

To Mitsubishi Attrage είναι ένα μικρό σεντάν, το οποίο διατηρεί και αρκετές σχεδιαστικές ομοιότητες με το νέο μικρό της μάρκας, το Space Star. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην αεροδυναμική με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να μειώνεται στο 0,29, ενώ με μήκος 4.095 χλστ. το Attrage, στοχεύει στον καλύτερο δυνατό συνδυασμό πρακτικότητας και οικονομίας. Ο κινητήρας του είναι ο νέος ατμοσφαιρικός 3κύλινδρος των 1,2 λίτρων και 80 ίππων που θα δούμε και στο Space Start, με κατανάλωση που υπολογίζεται στα 4,5 λτ./100 χλμ./ Το Attrage πληροί τις νέες οικολογικές προδιαγραφές του Eco-car Project της Κυβέρνησης της Ταϋλάνδης, ενώ θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Mitsubishi στη χώρα της Ανατολικής Ασίας.


Νέο Mazda3: Στην Ελλάδα το 2014

Το νέο, τρίτης γενιάς Mazda3 αποκαλύφθηκε και πλέον, το αυτοκίνητο αποκτά ένα καλαίσθητο αμάξωμα που βασίζεται στη νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας, προβάλλοντας παράλληλα έναν αισθητό δυναμισμό. Πολλές εκπλήξεις συναντούμε στο κομμάτι των μηχανικών συνόλων και ειδικά στους βενζινοκινητήρες, εκεί όπου μεταξύ των τριών που συνθέτουν τη γκάμα, ξεχωρίζει η νέα αρχική επιλογή του 1,5 λτ. SYACTIV-G μοτέρ. Ο κινητήρας αυτός είναι ολοκαίνουργιος, φέρει άμεσο ψεκασμό και αποδίδει 100 ίππους ισχύος και 150 Nm ροπής. Αμέσως μετά από το μοτέρ αυτό, ακολουθεί ο 2λίτρος SKYACTIV-G σε δύο εκδόσεις ισχύος με 120 και 165 ίππους. Τη γκάμα ολοκληρώνει ο diesel 2,2 λτ. SΚYACTIV-D κινητήρας, με 150 άλογα ισχύος και 380 Nm ροπής. Στα χαρακτηριστικά του νέου Mazda3 και το ελαφρώς μεγαλύτερο, αλλά πιο ελαφρύ αμάξωμα από το παρελθόν (μήκος: 4.465 χλστ., βάρος: 1.190 κιλά). Μάλιστα, το μεταξόνιο των 2.700 χλστ.. φανερώνει ότι οι χώροι για τους επιβάτες είναι παραπάνω από ικανοποιητικοί, ενώ το πορτ-μπαγκάζ αυξάνεται στα 350 λίτρα (10 λίτρα επιπλέον).


Νέο Mazda2: Αποκάλυψη την επόμενη χρονιά


Το επόμενο Mazda2 θα παρουσιαστεί το 2014, αφού φαίνεται ότι η Mazda, σε συνεργασία με την Toyota, βρήκε τα χρήματα για να κάνει πραγματικότητα τη νέα γενιά του μικρού της μοντέλου. Ειδικότερα, το νέο Mazda2 θα κατασκευάζεται από κοινού με ένα νέο μικρό Toyota στο καινούργιο εργοστάσιο της Mazda στη Σαλαμάνκα του Μεξικό. Με τον τρόπο αυτό η Mazda, θα μειώσει τα έξοδα εξέλιξης του νέου της μοντέλου, ενώ η Toyota θα καταφέρει να μειώσει το κόστος διάθεσης του επόμενου μικρού της στην Αμερική. Σε ό,τι αφορά στη σχεδίαση του επόμενου Mazda2, οι κατάσκοποί μας αποκαλύπτουν ότι το μικρότερο Mazda θα εκμοντερνιστεί περαιτέρω, επηρεαζόμενο στο εμπρόσθιο τμήμα του από τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας.


Mazda CX-3: Παρουσίαση το 2014

Το 2014 θα δούμε στην Ευρώπη το νέο Mazda CX-3, ένα εντελώς νέο 5θυρο μικρό SUV, το οποίο θα έρθει για να προστεθεί στη γκάμα των «CX» μοντέλων της εταιρείας. Σχεδιαστικά, οι πρώτες, ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες του αυτοκινήτου μας αποκαλύπτουν μια στρογγυλεμένη και άκρως μοντέρνα σχεδίαση, με έναν ιδιαίτερο δυναμισμό στο εμπρόσθιο τμήμα. Στο κομμάτι των κινητήρων θα δούμε τη νεότερη εκδοχή των SKYACTIV κινητήρων της εταιρείας, οι οποίοι θα συνδυάσουν τη χαμηλή κατανάλωση με τις πολύ καλές επιδόσεις. Ανάμεσά τους αναμένεται να συμπεριληφθεί ένας εντελώς νέος diesel κινητήρας 1,6 λίτρων, με εκπομπές ρύπων ακόμη και κάτω από τα 100 γρ./χλμ. Θα πρέπει να σημειωθεί επίσης ότι στο γενικότερο οικολογικό πλαίσιο του αυτοκινήτου, δεν αναμένεται το νέο CX-3 να έχει και τετρακίνητη επιλογή, αλλά να είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητο.


Νέο Mazda MX-5: Παρουσίαση το 2015

Η ολοκλήρωση της συμφωνίας μεταξύ Mazda και Fiat για «δανεισμό» του επόμενου MX-5 στην Alfa Romeo (πάτωμα και κινητήρα) ώστε να δημιουργηθεί η νέα Spider, βάζει μπρος το project του Ιαπωνικού ρόουντστερ που έχει καθυστερήσει για οικονομικούς λόγους. Έτσι λοιπόν το νέο MX-5 θα παρουσιαστεί επίσημα το 2015, παραμένοντας πισωκίνητο και με τον κινητήρα μπροστά, ενώ θα είναι και πιο ελαφρύ από το τωρινό. Στο σχεδιαστικό κομμάτι, η κατασκοπευτική, ηλεκτρικά επεξεργασμένη μας φωτογραφία αποκαλύπτει ένα πολύ δυναμικό ρόουντστερ, που θα αλλάξει σημαντικά σε σχέση με το παρελθόν του MX-5.


Νέο Lexus SC: Στην παραγωγή στα τέλη του 2014

To πολυτελές κάμπριο Lexus SC επιστρέφει στην τρίτη του γενιά και βασίζεται πάνω στο πρωτότυπο LF-LC, χωρίς πάντως να έχει ξεκαθαριστεί ακόμη εάν θα ονομάζεται και πάλι «SC» ή «LC». Το πρωτότυπο, που πρωτοπαρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ τον Ιανουάριο του 2012, κέρδισε τις εντυπώσεις με τις χυτές και έντονα δυναμικές του γραμμές. Αυτές θα διατηρηθούν σε μεγάλο βαθμό και στο μοντέλο παραγωγής, το οποίο θα διατηρήσει μεγάλες διαστάσεις (π.χ. μήκος στα 4,71 μέτρα). Στο κομμάτι των κινητήρων, η Lexus επιλέγει φυσικά δυναμικά μοτέρ αλλά και υβριδικό Σύστημα κίνησης με 350 ίππους (βενζινοκινητήρας και ηλεκτροκινητήρας). Για την κορυφαία επιλογή θα υπάρξει ένας V8 4,6 λίτρων κοντά στους 500 ίππους.


Νέο Nissan Note: Λανσάρισμα τον Οκτώβριο

Η δεύτερη γενιά του Nissan Note θα λανσαριστεί το Φθινόπωρο στις Ευρωπαϊκές αγορές, μεταξύ των οποίων και η Ελληνική. Το αυτοκίνητο, διατηρεί τις κύριες γραμμές του ομώνυμου πρωτότυπου της περσινής Γενεύης, διαθέτοντας μια πιο μοντέρνα και «αιχμηρή» παρουσία σε σχέση με το σημερινό Note. Βέβαια, το αμάξωμά του παραμένει πιστό στον MPV χαρακτήρα του προκατόχου του, ενώ και στο εσωτερικό του αναμένεται το νέο Note να προσφέρει περισσότερη πρακτικότητα και ευρυχωρία από τα παραδοσιακά μικρά 5θυρα μοντέλα. Η γκάμα των κινητήρων του νέου Note ενισχύεται και θα περιλαμβάνει τον καινούργιο, με άμεσο ψεκασμό και κομπρέσσορα, βενζινοκινητήρα των 1,2 λίτρων με 98 ίππους και 145 Nm. Εδώ, το μοτέρ αυτό προσφέρει εκπομπές CO2 μόλις 99 γρ./χλμ. (119 γρ./χλμ. με κιβώτιο CVT), ενώ μειώνει την κατανάλωση στα 4,3 λτ./100 χλμ. Εκτός τώρα αυτού του κινητήρα, το νέο Note θα έλθει και με το γνώριμο 1,5 diesel κινητήρα της Renault-Nissan, ενώ αρχική επιλογήθα είναι ο ατμοσφαιρικός 1.200άρης βενζινοκινητήρας του Micra.




Ανανεωμένο Nissan Micra: Στην Ελλάδα το Σεπτέμβριο

Ανανέωση και για το Nissan Micra, με ένα ανασχεδιασμένο εμπρόσθιο τμήμα, που ξεχωρίζει η νέα μάσκα, ο πιο δυναμικός προφυλακτήρας, αλλά και τα νέα φωτιστικά σώματα με μαύρο κάτοπτρο. Στο πίσω μέρος διαφορετικός είναι ο προφυλακτήρας, ενώ τα φωτιστικά εξοπλίζονται με LED. Νέα είναι και τα σχέδια στις αλουμινένιες ζάντες. Στο εσωτερικό η κεντρική κονσόλα είναι ανασχεδιασμένη, με νέους αεραγωγούς, καθώς και διαφοροποιημένα χειριστήρια για τον κλιματισμό και το ηχοσύστημα, αλλά και νέα γραφικά στο tip computer. Από την πλευρά του, παραμένει ο 1.200άρης βενζινοκινητήρας των 80 ίππων με πολύ καλή οικονομία.


Νέο Nissan Qashqai: Αποκάλυψη το Νοέμβριο

Η Nissan ετοιμάζει την επόμενη γενιά του Qashqai, η οποία θα διατηρήσει τα χαρακτηριστικά που το κατέστησαν δημοφιλές ανά την υφήλιο, αλλά παράλληλα θα εστιάσει περισσότερο στο στιλ και στην ποιότητα. Σε ό,τι αφορά στη σχεδίαση, η έμπνευση για το σχεδιασμό του νέου Qashqai προέρχεται από το πρωτότυπο Hi-Cross της φετινής Γενεύης και σίγουρα, θα είναι περισσότερο δυναμική από αυτή του τωρινού μοντέλου. Η γκάμα των κινητήρων θα στοχεύσει στην οικονομία κίνησης, ενώ αναμένεται να δούμε για πρώτη φορά και μικρούς turbo βενζινοκινητήρες. Στα χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου και η αποκλειστική του διάθεση ως 5θεσιο, αφού όπως ανακοίνωσε και επίσημα η Nissan, η έκδοση Qashqai +2 των 7 καθισμάτων, δεν θα συνεχιστεί στη δεύτερη γενιά του Qashqai.


Subaru XV: Λανσάρισμα το Σεπτέμβριο

To XV της Subaru βασίζεται πάνω στη νέα γενιά του Impreza και έρχεται για να αποτελέσει την πρόταση των Ιαπώνων στην κατηγορία των μικρομεσαίων Crossover. Σχεδιαστικά, το αυτοκίνητο ξεχωρίζει με το υπερυψωμένο του αμάξωμα και τα πλαϊνά πλαστικά προστατευτικά που του δίνουν έναν off road χαρακτήρα. Φυσικά, η παρουσία της μόνιμης τετρακίνησης Symmetrical AWD αναμένεται να προσδώσει περαιτέρω σιγουριά και ασφάλεια στις εκτός δρόμου διαδρομές. Στο κομμάτι των κινητήρων, η γκάμα αποτελείται από έναν νέο 1.600άρη βενζινοκινητήρα 114 ίππων και έναν 2λιτρο με 150 άλογα. Επίσης, υπάρχει και ο 2λιτρος diesel των 147 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και μειώνει τη μέση κατανάλωση μόνο στα 5,6 λτ./100 χλμ.


Νέο Subaru Forester: Στην Ελλάδα το Σεπτέμβριο


Η τέταρτη γενιά του Forester έρχεται με πιο δυναμική εμφάνιση, ένα βελτιωμένο σε σχεδίαση αλλά και απτή ποιότητα εσωτερικό, καθώς και νέους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Στην τελευταία περίπτωση, ξεχωρίζει η παρουσία του 2λιτρου boxer diesel των 147 ίππων, ο οποίος φυσικά και στέλνει τη δύναμή του και στους 4 τροχούς μέσω της τετρακίνησης Symmetrical AWD, απαιτώντας παράλληλα μόνο 5,7 λτ. πετρελαίου ανά 100 χλμ. Στη γκάμα υπάρχουν επίσης 2 βενζινοκινητήρες 2,0 λίτρων, ένας ατμοσφαιρικός με 150 άλογα και η turbo έκδοσή του με 240 ίππους. Η τελευταία έκδοση θα έλθει αποκλειστικά με αυτόματο, CVT κιβώτιο (προαιρετικό στην ατμοσφαιρική έκδοση), ενώ συνδυάζεται με μια αναβαθμισμένη εκδοχή της τετρακίνησης, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων Hill Descent Control, για περαιτέρω πρόσφυση σε επικλινές εκτός δρόμου έδαφος.


Subaru BRZ: Λανσάρισμα μέχρι τα τέλη του 2013

Μετά το λανσάρισμα του «αδελφού» Toyota GT 86 το 2012 στη χώρα μας, φθάνει η στιγμή να δούμε στην Ελλάδα και το Subaru BRZ. Το πισωκίνητο αυτό κουπέ, θυμίζουμε ότι έχει εξελιχθεί από κοινού με τον μοντέλο της Toyota, όντας σε θέση να προσφέρει τις ίδιες, μοναδικές οδηγικές συγκινήσεις. Στα χαρακτηριστικά του ξεχωρίζουμε την παρουσία του 2λιτρου boxer ατμοσφαιρικού κινητήρα με 200 ίππους, ο οποίος συνδυάζεται με το χαμηλό κέντρο βάρους του αυτοκινήτου και τη διαφορετική ρύθμιση της ανάρτησης (πιο μαλακή μπροστά και πιο σφιχτή πίσω), με προφανή στόχο τη χαρά του οδηγού κατά την οδήγης. Στο ίδιο μήκος κύματος και το «πολεμικό» εσωτερικό, με το μικρό σε διάμετρο τιμόνι, την αγωνιστική θέση οδήγησης και την απλή γενικότερη εργονομία.


Νέο Suzuki SX-4: Στην Ελλάδα το Φθινόπωρο


Το νέο Suzuki SX4 αποκτά μια πιο εμφατική παρουσία, με το αμάξωμά του να αυξάνει τις διαστάσεις του, ενώ παράλληλα ενσωματώνει σαφώς πιο μοντέρνες γραμμές σε σχέση με το παρελθόν. Παράλληλα, αυξάνει όλες τις διαστάσεις του (π.χ. μήκος 4,3 μέτρα και μεταξόνιο 2.600 χλστ.), προσφέροντας καλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές (πορτ-μπαγκάζ 430 λτ. από 270 λτ.). Στους κινητήρες, το SX4 λαμβάνει έναν κινητήρα βενζίνης και έναν πετρελαίου, αμφότεροι στα 1,6 λίτρα, με 120 «άλογα» για κάθε ένα εξ αυτών και εντυπωσιακή ροπή 320 Nm για το diesel. Αναβάθμιση έχουμε και στο εσωτερικό, με πιο σύγχρονη σχεδίαση από πριν, ενώ υπάρχει και ένα νέο Σύστημα αυτόματης τετρακίνησης με τον ονομασία «ALLGRIP» και 4 επιλογές μετάδοσης.


Νέο Suzuki Jimny: Λανσάρισμα το 2015


Εντελώς διαφορετικό από αυτό που γνωρίζουμε θα είναι το επόμενο Suzuki Jimny, το οποίο βέβαια ενδέχεται να αλλάξει την ονομασία του, ενώ για πρώτη φορά στην ιστορία θα είναι 5θυρο. Αισθητικά, το νέο Jimny θα βασιστεί στο πρωτότυπο ΧΑ Alpha που μας έδειξε η Suzuki στην Έκθεση του Νέου Δελχί τον Ιανουάριο του 2012 και, όπως μας αποκαλύπτουν οι κατάσκοποί μας, δεν θα διαφοροποιηθεί σημαντικά από αυτό. Ανάμεσα στα στοιχεία που θα το διακρίνουν, θα είναι το πολύ δυναμικό εμπρόσθιο τμήμα, τα μικρότερα σε ύψος πλαϊνά παράθυρα, αλλά και το εντελώς κάθετο πίσω σχήμα. Εκτός τώρα της σχεδίασης, το νέο Ιαπωνικό μοντέλο θα λάβει τέτοιες ρυθμίσεις στην ανάρτησή του, ώστε να αποκτήσει πιο «ασφάλτινα» οδικά χαρακτηριστικά. Εξ ου και η επικείμενη διάθεσή του τόσο σε δικίνητη, όσο και σε τετρακίνητη εκδοχή.


Toyota Auris Touring Sports: Πιθανότατα στην Ελλάδα μέχρι τα τέλη του έτους

Το 25% των πωλήσεις της μικρομεσαίας κατηγορίας στην Ευρώπη αφορά στις εκδόσεις στέισον και με αυτό το στοιχείο κατά νου, η Toyota παρουσιάζει για πρώτη φορά στην ιστορία τέτοιου τύπου έκδοση στο Auris. Το νέο Toyota Auris Touring Sports ακολουθεί τις κύριες σχεδιαστικές φόρμες της νεότερης γενιάς του Auris, σε ένα αισθητικό αποτέλεσμα που δείχνει αρκετά δυναμικό και παράλληλα, ωφελεί την αεροδυναμική του αυτοκινήτου. Στο κομμάτι των διαστάσεων, το Auris Touring Sports έρχεται μακρύτερο κατά 285 χλστ. από το 5θυρο, με την αύξηση αυτή να αφορά αποκλειστικά και μόνο το πίσω τμήμα. Στο εσωτερικό, το αυτοκίνητο δεν διαφοροποιείται αισθητικά και ποιοτικά από αυτό του 5θυρου μοντέλου, στους χώρους ωστόσο, ξεχωρίζει το μεγάλο πορτ-μπαγκάζ των 530 λίτρων (360 λτ. στο 5θυρο), αλλά και το μεγάλο άνοιγμα της πίσω πόρτας, με το χαμηλότερο κατά 100 χλστ. κατώφλι φόρτωσης.

Το πρώτο υβριδικό μικρομεσαίο στέισον!

Η γκάμα των κινητήρων του νέου Auris Touring Sports δανείζεται απευθείας από αυτή του χάτσμπακ Toyota Auris, περιλαμβάνοντας μοτέρ βενζίνης 1,33 και 1,6 λίτρων (99 και 132 PS), αλλά και τους diesel των 1,4 και 2,0 λίτρων (90 και 124 PS). Στη γκάμα επίσης θα έχουμε και υβριδική έκδοση, με το Σύστημα Hybrid Synergy Drive της Toyota, το οποίο χρησιμοποιεί έναν κινητήρα βενζίνης 1,8 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα. Όπως και στα υπόλοιπα Auris, η συνδυαστική ισχύς του Συστήματος παραμένει στους 136 ίππους, ενώ η τελική ταχύτητα φθάνει τα 180 χλμ./ώρα και το 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 10,9 δλ. Φυσικά, οι εκπομπές CO2 πέφτουν στα 85 γρ./χλμ., ενώ η μέση κατανάλωση μειώνεται στα 3,7 λτ./100 χλμ.



Toyota Prius Plug-in: Λανσάρεται το Β Εξάμηνο του έτους


Για πρώτη φορά στην ιστορία το υβριδικό Toyota Prius μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία του και από εξωτερική πηγή ρεύματος (πρίζα), κερδίζοντας σε ηλεκτρική αυτονομία κίνησης. Έτσι, το υβριδικό Σύστημα του αυτοκινήτου παραμένει το γνωστό Toyota Hybrid Synergy Drive με ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,8 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα συνδυαστικής απόδοσης 136 ίππων, ωστόσο η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι μεγαλύτερης χωρητικότητας από αυτήν του γνωστού μας Prius. Με τον τρόπο αυτό, η μπαταρία μπορεί να δεχθεί περισσότερο ρεύμα από την εξωτερική πηγή και να αυξήσει την ηλεκτρική του αυτονομία σε απόσταση έως και 25 χλμ. Φυσικά με τη βοήθεια του βενζινοκινητήρα, η αυτονομία μπορεί να εκτοξευτεί στα 1.200 χλμ. Όσον αφορά για το χρόνο φόρτισης, η Toyota υπόσχεται μόλις 1,5 ώρα επαναφόρτισης της μπαταρίας από μια πρίζα του κοινού ηλεκτρικού δικτύου. Και επιπλέον αυτού, η μέση κατανάλωση του Prius Plug-in περιορίζεται στα 2,1 λτ./100 χλμ.


Νέα Toyota Corolla: Στην Ελλάδα στα τέλη Αυγούστου

Το ιαπωνικό μοντέλο, όπως ακριβώς συνέβη από την προηγούμενη γενιά του, παραμένει αποκλειστικά με σεντάν αμάξωμα, ωστόσο πλέον έρχεται πιο κοντά από ποτέ με το Auris σε αισθητικό επίπεδο. Αυτό σημαίνει ότι, εκτός των ίδιων κινητήρων, η νέα Corolla αποκτά πολλές σχεδιαστικές ομοιότητες στο αμάξωμά της, αλλά και το ίδιο εσωτερικό (κατα ένα μεγάλο μέρος) με το χάτσμπακ «αδελφό» της. Στα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και οι καλύτεροι χώροι που έρχονται ως αποτέλεσμα των μεγαλύτερων διαστάσεων του αμαξώματός του (π.χ. το μεταξόνιο αυξάνεται στα 2.700 χλστ. +100 χλστ. από του Auris, αλλά και από της Corolla προηγούμενης γενιάς). Στην Ελλάδα θα είναι διαθέσιμο το μοντέλο από τις αρχές Αυγούστου, σε τιμές που ξεκινούν από τα 15.000 ευρώ.




test center
SEAT