H Giulietta στη συγκεκριμένη έκδοση συνδυάζει αρμονικά την ισχύ του κινητήρα με την πρακτικότητα του κιβωτίου TCT.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

H Giulietta στη συγκεκριμένη έκδοση συνδυάζει αρμονικά την ισχύ του κινητήρα με την πρακτικότητα του κιβωτίου TCT.

Alfa Romeo Giulietta 1,4 170 PS TCT: Λύνει τα χέρια…

12.074 Επισκέψεις στο άρθρο (30/10/2012)

Η Alfa Romeo Giulietta των 170 ίππων με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη TCT, συνδυάζει ιδανικά την άνεση, τις επιδόσεις και την οικονομία, με τα σπορ γονίδια των δημιουργημάτων της μάρκας.

Στη γκάμα της Alfa Romeo Giulietta, η έκδοση 1,4 MultiAir των 170 ίππων με το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού  συμπλέκτη, είναι μια από τις πλέον ενδιαφέρουσες και πιο «προκλητικές» για τον αγοραστή. Και αυτό γιατί, εκτός των γνώριμων πλεονεκτημάτων των υπολοίπων εκδόσεων του αυτοκινήτου (υψηλή ποιότητα κατασκευής, σπορτίφ οδικά χαρακτηριστικά, ξεχωριστή σχεδίαση), το κιβώτιο Alfa TCT προσφέρει επιπλέον άνεση κατά την κίνηση στην πόλη ή το ταξίδι, γρήγορες επιδόσεις και πολύ καλή οικονομία κίνησης. Από πλευράς τιμής, σήμερα και με την έκπτωση των 2.200 ευρώ σε ισχύ, η Giulietta TCT 170 PS κοστίζει χαμηλότερα από ποτέ (23.350 ευρώ) και μάλιστα στην έκδοση Distinctive, με πλουσιότατο εξοπλισμό.
Λειτουργικό πλεονέκτημα
Η Giulietta TCT διατηρεί τα κορυφαία χαρακτηριστικά των υπόλοιπων εκδόσεων του μοντέλου της Alfa Romeo, ανταποκρινόμενη πλήρως, είτε στις καθημερινές, ήπιες διαθέσεις του οδηγού της είτε σε πιο σπορτίφ και απολαυστικά περάσματα. Το κιβώτιο Alfa TCT όμως, λύνει τα χέρια του οδηγού μαζί ένα πολύ σημαντικό στοιχείο λειτουργίας, την αλληλεπίδρασή του με το σύστημα Αlfa D.N.A. 
Ανάλογα λοιπόν με τη ρύθμιση που θα επιλέξει ο οδηγός στο τελευταίο (Dynamic, Normal ή All Weather), το κιβώτιο διαθέτει διαφορετικό σετάρισμα, ώστε να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του οδηγού. Στη χειροκίνητη λειτουργία, το Alfa TCT ικανοποιεί πολύ περισσότερο, αφού οι αλλαγές των σχέσεων (μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι ή του επιλογέα στη βάση της κονσόλας) είναι από τις γρηγορότερες σε κιβώτιο του είδους. 
Παράλληλα, προσόν του κιβωτίου είναι ότι, σε αυτή την περίπτωση, διατηρεί την επιλεγμένη σχέση μέχρι σχεδόν τον κόφτη. Και επιπλέον του κιβωτίου, ο 1,4 λτ. MultiAir κινητήρας της Giulietta TCT με 170 ονομαστικούς ίππους είναι ένα από τα ισχυρότερα μηχανικά σύνολα του είδους. Στη σύμπραξή του με το αυτόματο κιβώτιο Alfa TCT, το μοτέρ αυτό προσφέρει γρήγορες επιδόσεις, χωρίς να επιβαρύνεται η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 (5,2 λτ/100 χλμ., 121 γρ.CO2/χλμ.).
Εσωτερικό – Χώροι
Η ύπαρξη του επιλογέα του μοντέρνου κιβωτίου TCT κάνει τη διαφορά στο εντυπωσιακό εσωτερικό, που φυσικά παραμένει ενδιαφέρον σχεδιαστικά και συνδυάζει μοντέρνα με ρετρό στοιχεία. Στο πέρασμα του χρόνου, δεν παρουσιάζονται τριγμοί ή αστοχίες συναρμογής, με τα ποιοτικά πλαστικά να παραμένουν στερεωμένα γερά στη θέση τους.  Οι προσφερόμενοι χώροι ικανοποιούν τις μεταφορικές ανάγκες 4 ενήλικων επιβατών.
Tο κιβώτιο Alfa TCT
Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη TCT (Twin Clutch Transmission) 6 σχέσεων της Alfa Romeo, εξελίχθηκε και κατασκευάζεται από την FPT (Fiat Powertrain Technologies) και διακρίνεται για τις συμπαγείς διαστάσεις του, ενώ είναι σχεδιασμένο να αντέχει μέχρι 350 Nm ροπής. Η λειτουργία του βασίζεται σε δύο παράλληλα τοποθετημένους δίσκους που ο καθένας τους διαθέτει το δικό του συμπλέκτη. Ο ένας αναλαμβάνει τις μονές σχέσεις (1η, 3η και 5η) και ο άλλος τις ζυγές (2η, 4η και 6η). Πρόκειται για ξηρού τύπου κιβώτιο, κάτι που ωφελεί, τόσο στο συνολικό βάρος, όσο και σε απώλειες σε σχέση με ένα κιβώτιο υγρού τύπου, με απώτερο αντίκτυπο στη μείωση της κατανάλωσης και στο κόστος των επισκευών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
OPEL