Η εικόνα που δημοσίευσε η VW.

To νέο Golf χωρίς καμουφλάζ.

To νέο Golf χωρίς καμουφλάζ.

Στο τελικό στάδιο δοκιμών το νέο VW Golf

21.487 Επισκέψεις στο άρθρο (28/8/2019)

Η γερμανική φίρμα δημοσίευσε μια νέα εικόνα του μικρομεσαίου της αναφέροντας πως μπαίνει στο τελευταίο στάδιο δοκιμών του. Διαβάστε όλα τα νεότερα για τον ερχομό του best-seller της VW.


Στο τελευταίο στάδιο των δοκιμών του μπήκε το Volkswagen Golf όπως ανακοίνωσε η ίδια η εταιρεία σε ανακοίνωσή της που συνοδεύτηκε με μια νέα εικόνα του αυτοκινήτου κάτω από βαρύ καμουφλάζ, αν και το προηγούμενο διάστημα είχαν διαρρεύσει πολλές κατασκοπευτικές φωτογραφίες που έχουν αποκαλύψει πλήρως την σχεδίαση του δημοφιλούς μικρομεσαίου.

Η VW κάνει λόγο πως το νέο Golf «θα μπει σε μια νέα εποχή με ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα, πλούσιο τεχνολογικό εξοπλισμό με υψηλά επίπεδα συνδεσιμότητας ενώ παράλληλα θα έχει πολλά συστήματα υποβοήθησης οδήγησης». Αν και είναι ξεκάθαρο πως η σχεδιαστική ταυτότητα της νέας γενιάς δεν θα έχει μεγάλες αλλαγές σε σχέση με το τρέχον, ο αρχισχεδιαστής της φίρμας Klaus Bischoff δεν δίστασε να ισχυριστεί πως το νέο Golf θα «μαγνητίζει το βλέμμα» όταν αποκαλυφθεί το φθινόπωρο.

Το νέο Golf θα έχει σίγουρα μεγαλύτερο μεταξόνιο, ένα σημαντικό ατού που μεταφράζεται σε μεγαλύτερη ευρυχωρία για τους επιβάτες εμπρός και πίσω, αλλά και περισσότερο χώρο στο διαμέρισμα των αποσκευών.

Περνώντας στους κινητήρες και στο τεχνικό κομμάτι αυτών, σύμφωνα πάντα με τις πληροφορίες μας, η VW θα ασχοληθεί πάρα πολύ με τη δομική σύσταση κάθε μονάδας. Ξεκινούμε με τις βενζίνες: θα έχουν υβριδική ηλεκτροδότηση σε ένα πλατύτερο μέτωπο ενώ ένα ηλεκτρικό δίκτυο 48 Βολτ θα μειώνει την κατανάλωση κατά 10% περίπου. Η δυσκολία της άσκησης είναι ότι ταυτόχρονα δε θα πρέπει να υπονομευτεί η διασκέδαση της οδήγησης. Έτσι, με την πρώτη ευκαιρία ο κινητήρας θα σβήνει προκειμένου να σώσει καύσιμο, ενώ αντίστοιχα θα υπάρχει ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο θα δίνει έξτρα βοήθειες στην επιτάχυνση. Τα υβριδικά με το 48βολτο δίκτυο δε θα μπορούν να φορτίζουν από πρίζα καθώς αυτό θα παραμένει προνόμιο της έκδοσης GTE. Eπί τη ευκαιρία να πούμε ότι εδώ η ισχύς θα είναι της τάξης των 220 ίππων. Πιο ψηλά στη γκάμα θα βρίσκονται το GTI αλλά και το Golf R που θα δεχτούν νέα, έξτρα «ηλεκτροδότηση» με αποτέλεσμα να έχουν απόδοση από 250 έως 400 ίππους.

Οι δε κινητήρες ντίζελ εμφανίζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον διότι και εκείνοι θα ωφεληθούν από την ηλεκτροδότηση, αλλά, θα εξελιχτούν και με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν και από τα μοντέλα της Audi (μέχρι το επίπεδο του Α4 και του Α6 παρακαλώ!) αλλά και από τα SUV των δύο εταιρειών. Και αυτό είναι κάτι που θα συμβεί για πρώτη φορά. Με μια μίζα-δυναμό στα 12 Βολτ, οι σταθερά δίλιτροι ντίζελ του μέλλοντος θα αποδίδουν από 136 έως 204 ίππους. Την ίδια ώρα, η κατανάλωση και οι ρύποι θα πέφτουν τουλάχιστον κατά 10%.

Η επίσημη παρουσίαση του θα γίνει τον Οκτώβριο με το εμπορικό λανσάρισμα να υπολογίζεται πως θα γίνει μέσα στο 2019 για τις περισσότερες χώρες της Ευρώπης.
 

CORAL GAS PASXA
skoda