5 φωτογραφίες »

Το νέο plug-in υβριδικό Defender ονομάζεται Defender P400e.

Το Land Rover Defender και plug-in υβριδικό

2.504 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2020)

Στην ενημέρωση του Defender προχώρησε η Land Rover, η οποία προσφέρει τώρα το μοντέλο της και με ένα ολοκαίνουργιο plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, αλλά και ένα νέο ντίζελ μοτέρ.

Το νέο plug-in υβριδικό Defender ονομάζεται Defender P400e και συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα για απόδοση 404 ίππων και 640 Nm ροπής. Ο συνδυασμός αυτός του δίνει τη δυνατότητα να κάνει το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 5,6 δευτερόλεπτα, αλλά και να κινηθεί για 43 χιλιόμετρα καταναλώνοντας αποκλειστικά ρεύμα. Η τελική ταχύτητα σύμφωνα με τη μάρκα ορίζεται στα 209 χλμ./ώρα.
 
Το υβριδικό Land Rover Defender P400e στην ευρωπαϊκή αγορά θα διατίθεται ως στάνταρ με ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, το σύστημα αερανάρτησης Electronic Air Suspension, ενώ φυσικά είναι επιπλέον εξοπλισμένο και με τη θύρα φόρτισης που βρίσκεται στην πίσω αριστερή πλευρά του οχήματος. Να σημειωθεί πως διατίθεται με διάταξη πέντε και έξι θέσεων.
 
Από κει και πέρα μια ακόμα σημαντική αλλαγή που συνέβη είναι η αντικατάσταση του τετρακύλινδρου πετρελαιοκινητήρα, στη θέση του οποίου πέρασε ένας νέος εξακύλινδρος ντίζελ Ingenium που συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 48 βολτ. Το εν λόγω μοτέρ προσφέρει στο Defender D300, 300 ίππους και 650 Nm ροπής με το 0-100 χλμ./ώρα να γίνεται σε 6,7 δευτερόλεπτα.
 
Αξίζει να σημειωθεί πως στην Ευρώπη παρούσες θα είναι και οι εκδόσεις D200 και D250. Αμφότερες θα κάνουν χρήση του ιδίου μοτέρ με την έκδοση D300, με την ιδιαιτερότητα πως στην πρώτη προσφέρει 200 ίππους και 500 Nm ροπής, ενώ στη δεύτερη 249 ίππους και 570 Nm ροπής.
 
Τέλος, όλες οι αγορές θα έχουν διαθέσιμη μία εξοπλιστική έκδοση Χ-Dynamic που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου σε σκούρο φινίρισμα και μαύρα καπάκια καθρεπτών, ενώ στο εσωτερικό τα καθίσματα είναι ντυμένα από το ανθεκτικό υλικό Robustec.     

PEIRAIOS LEASING
OPEL