Η Lancia Delta S4 Stradale του 1985, έχει ελάχιστα κοινά με το hatchback μοντέλο που οδηγούσαν τότε οι κοινοί θνητοί…

Η Delta S4 αποτελούσε ένα αυτοκίνητο ράλι κατηγορίας Group B, που είχε περισσότερα κοινά με την Lancia 037. Διαθέτει ένα σωληνωτό χωροδικτύωμα για σασί, στη μέση του οποίου υπάρχει ένα διπλά υπερτροφοδοτούμενο σύνολο 1,8 λίτρων, το οποίο έδινε την κίνηση και στους 4 τροχούς.

Μιας και οι κανονισμοί ομολογοποίησης του Group B ήταν αρκετά χαλαροί, η Lancia μπόρεσε να φτιάξει 1-2 εκατοντάδες εκδόσεις δρόμου του οχήματος, η οποίες τότε κόστιζαν πέντε φορές περισσότερο από την Delta HF Turbo.

Η εικονιζόμενη Lancia Delta S4 Stradale έχει χρησιμοποιηθεί ελάχιστα, με το οδόμετρό της να γράφει σήμερα μόλις 784 χλμ. Βρίσκεται προς πώληση αντί του ποσού των 500.000 ευρώ. Μισό εκατομμύριο που λέμε…

Lancia με 500.000 ευρώ

3.359 Επισκέψεις στο άρθρο (27/11/2017)

H Lancia Delta S4 Stradale είχε ελάχιστα κοινά σημεία με το «κανονικό» μοντέλο, καθώς αποτελούσε την έκδοση δρόμου του αυτοκινήτου ράλι κατηγορίας Group B. Όταν μάλιστα έχει οδηγηθεί ελάχιστα, σήμερα αξίζει μια (καθόλου μικρή) περιουσία…

Οι σημερινοί πιτσιρικάδες που μυούνται στα της αυτοκίνησης, ίσως να μην έχουν καν ακουστά την Lancia, καθώς η εταιρεία πλέον φτιάχνει μόνο την Ypsilon και αυτή αποκλειστικά για την Ιταλία. Όμως η φίρμα κάποτε είχε φανατικούς φίλους και κυριαρχούσε τα ράλι με μοντέλα όπως το Stratos και η Delta.
 
Σήμερα θα ασχοληθούμε με μία Delta, η οποία όμως κάθε άλλο παρά «κανονική» είναι. Πρόκειται για μία Lancia Delta S4 Stradale του 1985, η οποία έχει ελάχιστα κοινά με το hatchback μοντέλο που οδηγούσαν τότε οι κοινοί θνητοί…
 
Η Delta S4 αποτελούσε ένα αυτοκίνητο ράλι κατηγορίας Group B, που είχε περισσότερα κοινά με την Lancia 037. Διαθέτει ένα σωληνωτό χωροδικτύωμα για σασί, στη μέση του οποίου υπάρχει ένα διπλά υπερτροφοδοτούμενο σύνολο 1,8 λίτρων, το οποίο έδινε την κίνηση και στους 4 τροχούς.
   
Μιας και οι κανονισμοί ομολογοποίησης του Group B ήταν αρκετά χαλαροί, η Lancia μπόρεσε να φτιάξει 1-2 εκατοντάδες εκδόσεις δρόμου του οχήματος, η οποίες τότε κόστιζαν πέντε φορές περισσότερο από την Delta HF Turbo. Αντί για τους 500 ίππους του αγωνιστικού μοντέλου, το «κανονικό» έβγαζε λιγότερους από 250, οι οποίοι στέλνονταν στο δρόμο μέσω τριών διαφορικών. Η επίδοση στο 0-100 ήταν κοντά στα 6 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα έφτανε στα 225 χλμ./ώρα.
 
Μία από αυτές της Lancia Delta S4 Stradale έχει χρησιμοποιηθεί ελάχιστα, με το οδόμετρό της να γράφει σήμερα μόλις 784 χλμ. Βρίσκεται προς πώληση στο JamesEdition της Jean Lain Vintage, αντί του ποσού των 500.000 ευρώ. Μισό εκατομμύριο που λέμε…

PEIRAIOS LEASING
OPEL