Θέτουμε αντιμέτωπα το νέο Nissan Juke με το απερχόμενο. Δείτε τι αλλαγές φέρνει.

Θέτουμε αντιμέτωπα το νέο Nissan Juke με το απερχόμενο. Δείτε τι αλλαγές φέρνει.

Ριζική αλλαγή στην καμπίνα του νέου Juke με μαλακά υλικά στο άνω μέρος του ταμπλό και μια «αιωρούμενη» οθόνη αφής 8 ιντσών σε πρώτο πλάνο.

Το εσωτερικό του απερχόμενου Nissan Juke.

Κάνουμε πιο εύκολη τη σύγκριση του παλιού (κάτω) και του νέου (πάνω) Nissan Juke.

Nissan Juke: Old Vs New

64.335 Επισκέψεις στο άρθρο (6/9/2019)

Νέα, δεύτερη γενιά για το Nissan Juke που, αν και αλλάζει αισθητά, διατηρεί στο ακέραιο τον εκκεντρικό του χαρακτήρα. Παράλληλα, μεγαλώνει σε διαστάσεις ενώ «κατεβαίνει» σε κινητήρα 1,0 λτ.. Δείτε τι άλλο φέρνει το καινούργιο Juke.


Ξεκινάμε μια μίνι σύγκριση μεταξύ του παλιού και του νέου Nissan Juke, ενός αυτοκινήτου που, είτε το λατρεύεις, είτε δε σου γεμίζει το μάτι, οφείλεις να παραδεχτείς ότι έχει το κάτι διαφορετικό που τραβάει την προσοχή. Το μικρό SUV της ιαπωνικής φίρμας δέχτηκε σωστή «ανατροφή» και στη δεύτερη του γενιά μετρά πλέον, πέραν των 8 ετών εμπορικής επιτυχίας της πρώτης, συνολικό μήκος 4.210 χλστ., ήτοι 75 χλστ. παραπάνω, πλάτος 1.800 χλστ. (+35 χλστ.) και ύψος 1.595 χλστ. (+30 χλστ.). Παρά την αύξηση των διαστάσεων προς κάθε κατεύθυνση, οι μηχανικοί της Nissan κατάφεραν να μειώσουν το βάρος του Juke κατά 23 κιλά (ζυγίζει από 1.192 κιλά ανάλογα πάντα με την εξοπλιστική έκδοση).

Σημαντική αύξηση παρατηρείται και στο μεταξόνιο το οποίο έχει «σκαρφαλώσει» στα 2.636 χλστ., 106 χλστ. περισσότερα από το απερχόμενο Juke, κάτι που μεταφράζεται σε μεγαλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Όσον αφορά στους πίσω επιβάτες η Nissan υπόσχεται επιπλέον χώρο για τα γόνατα κατά 5,8 εκατοστά και για το κεφάλι 1,1 εκ.. Αντίστοιχη κατάσταση επικρατεί και στο διαμέρισμα των αποσκευών το οποίο είναι 20% μεγαλύτερο από πριν με τον τελικό όγκο να ορίζεται στα 422 λτ..

Περνώντας στους κινητήρες, η πιο πρόσφατη γενιά του Juke λανσάρεται για αρχή αποκλειστικά με τον ολοκαίνουργιο 1.000άρη 3κύλινδρο DIG-T κινητήρα χωρητικότητας 1,0 λτ. της Nissan ισχύος 117 ίππων, που μεταξύ άλλων έχει τεχνολογίες από το GT-R, και συνδυάζεται είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή με 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη με paddles στο τιμόνι για τις αλλαγές. Από εκεί και πέρα δεν υπάρχουν σαφείς πληροφορίες προς το παρόν για την υπόλοιπη γκάμα που θα ακολουθήσει ωστόσο, δεν αποκλείεται να δούμε κάτι σε diesel αν και επικρατέστερο σενάριο είναι η προσθήκη μιας εξηλεκτρισμένης έκδοσης εφοδιασμένης με την τεχνολογία e-Power (σ.σ. το ηλεκτροκίνητο σύστημα μετάδοσης παρέχει 100% ηλεκτρική κίνηση με τον βενζινοκινητήρα να παίζει το ρόλο range extender για έξτρα αυτονομία). Στον αντίποδα τώρα, η πρώτη γενιά του μοντέλου είχε στο παλμαρέ της ατμοσφαιρικούς και turbo τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και diesel χωρητικότητας από 1,2 έως και 1,6 λτ. με απόδοση από 94 έως και 190 άλογα (σ.σ. υπήρχε και η κορυφαία έκδοση Juke NISMO RS των 218 ίππων).

Αισθητικά τώρα, το νέο Juke έχει αρκετές διαφορές σε σχέση με το προηγούμενο, αν και ενσωματώνει πλήθος μοντέρνων και τολμηρών στοιχείων, όπως ακριβώς και η πρώτη γενιά. Πιο συγκεκριμένα το νέο Juke διαθέτει μεγαλύτερη μάσκα V-Motion, ανασχεδιασμένους κυκλικούς προβολείς με τη νέα υπογραφή σχήματος Y τεχνολογίας LED, νέα φώτα πίσω που θυμίζουν εκείνα του Micra, πιο αθλητικές γραμμές και έντονες νευρώσεις περιμετρικά και ζάντες έως και 19 ίντσες, ενώ προαιρετικά υπάρχει και ένα ολοκαίνουργιο πακέτο αναβάθμισης N-Design με πολλούς συνδυασμούς χρωμάτων για το αμάξωμα, την οροφή και τον εσωτερικό χώρο, προσαρμόσιμους προφυλακτήρες και πλαϊνά ένθετα.

Κλείνουμε με την καμπίνα, εκεί που το άρτι αφιχθέν Juke αποκτά ένα εντελώς νέο πρόσωπο: η διάταξη στο ταμπλό αλλάζει πλήρως με προεξάρχον στοιχείο την «αιωρούμενη» οθόνη αφής 8 ιντσών του συστήματος NissanConnect ψηλά στο κέντρο, υπερισχύοντας όπως είναι φυσικό του προκατόχου. Η απτή ποιότητα έχει, όπως όλα δείχνουν, αναβαθμιστεί καθώς γίνεται χρήση μαλακού υλικού στο άνω μέρος του ταμπλό, ενώ παράλληλα βλέπει κανείς όλα τα νεότερα επιμέρους στοιχεία της μάρκας: τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, χειριστήρια κλιματισμού, πίνακας οργάνων με ψηφιακές ενδείξεις στο κέντρο κ.ο.κ. Επιπλέον, ακολουθώντας το ρεύμα της εποχής το Juke προσφέρεται με περισσότερες τεχνολογίες στην υπηρεσία της ενημέρωσης, της ψυχαγωγίας, της διασυνδεσιμότητας και της ασφάλειας των επιβατών έχοντας μάλιστα για πρώτη φορά στη φαρέτρα του την προηγμένη τεχνολογία ProPilot, η οποία προσφέρει ηλεκτρονική υποβοήθηση στο τιμόνι, την επιτάχυνση και την πέδηση.

Πλέον αυτό που πρέπει να αποδείξει η 2η γενιά του Nissan Juke είναι ότι μπορεί να ακολουθήσει μια επιτυχημένη εμπορική πορεία, κάτι που ήδη έχει στη φαρέτρα του το παλιό μοντέλο στις ευρωπαϊκές αγορές. Θα τα καταφέρει; Ο χρόνος θα δείξει.

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
NISSAN