Για παράδειγμα, οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων 10-15 ετών θα δουν αύξηση στα τέλη κυκλοφορίας τους από την επόμενη χρονιά.
Αύξηση τελών στα παλιά! Θα δουλέψει;
22.628 Επισκέψεις στο άρθρο (25/5/2020)
Είναι αρκετό να αυξηθούν τα τέλη στα παλιά για να αποφασίσεις να το αλλάξεις με ένα καινούργιο; Πιστεύεις ότι θα βοηθήσουν τα κίνητρα που έρχονται ή δεν αρκούν;
Τα παλιά αυτοκίνητα πρέπει να φύγουν από τους δρόμους. Δεν είναι μόνο ευρωπαϊκή οδηγία, είναι ανάγκη για το περιβάλλον, την υγεία αλλά και την ασφάλειά μας. Είναι όμως η αύξηση των τελών κυκλοφορίας τους, όπως φημολογείται πως θα συμβεί του χρόνου, αρκετή για να κάνει τους ιδιοκτήτες τους να αγοράσουν καινούργιο;
Ρώτα όποιον οδηγό αυτοκινήτου 10ετίας αν θα το άλλαζε με ένα καινούργιο. Δεν θα βρεις κάποιον να σου πει όχι. Το κίνητρο αντικατάστασης είναι από μόνο του το παλιό αυτοκίνητο. Δεν τα κρατάμε τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα για 15 χρόνια γιατί τα αγαπάμε. Τα κρατάμε γιατί δεν μπορούμε να τα αγοράσουμε.
Η λογική της Ε.Ε. που θα έρθει με υπουργική απόφαση για τα τέλη κυκλοφορίας θέλει να κάνει την διατήρηση παλιών αυτοκινήτων εκτός από δυσάρεστη, ακόμη πιο ακριβή. Η λογική είναι πως όταν το κόστος χρήσης αυξηθεί οι ιδιοκτήτες τους δεν θα θέλουν να τα κρατήσουν άλλο. Και αυτό είναι προφανές.
Αυτό που δεν είναι προφανές στην Ε.Ε. είναι πως αν οι ιδιοκτήτες παλιών αυτοκινήτων δυσκολεύονται να βρουν τα 50-100 ή 300 ευρώ «καπέλο» στα τέλη κυκλοφορίας, που θα βρουν τις 15.000 ή 20.000 ευρώ για να αγοράσουν καινούργιο; Και η ερώτηση τίθεται ως έχει και προς το υπουργείο, που είναι υποχρεωμένο να ακολουθήσει την Ευρωπαϊκή οδηγία.
Σαφώς, είναι κοινή λογική να θέλουμε νέα, «καθαρά» αυτοκίνητα, όμως θα περίμενε κανείς να είναι το ίδιο κοινή λογική και ένας τρόπος να τα αγοράσουμε. Στην Ελλάδα σήμερα τα αυτοκίνητα εισάγονται από τα εργοστάσια και με το που φτάνουν στα σύνορά μας φορτώνονται με «καπέλο» ένα σωρό φόρους. Το Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης, ελληνική πατέντα που ξεζουμίζει χρόνια την αγορά αυτοκινήτου, και από πάνω (φόρος στο φόρο) ο ΦΠΑ. Χώρια τα χαράτσια που παίζουν με την εργοστασιακή αξία και έχουν κάνει τον εξοπλισμό λίγο πάνω από το βασικό είτε απόντα, είτε απλησίαστο σε τιμή.
Θα πρέπει να δεχτούμε όλοι πως με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο πλανήτης, και τη χαμηλή ποιότητα αέρα που αναπνέουμε στις πόλεις μας, θέλει επειγόντως να αλλάξουμε αυτοκίνητα και να μην είμαστε ουραγοί στην Ευρώπη με τον παλαιότερο στόλο. Πρέπει όμως το υπουργείο να δεχθεί πως για να γίνει αυτό πρέπει να γίνει μια γενναιόδωρη κίνηση απόσυρσης με κίνητρα ώστε να γίνει η απόκτηση ευκολότερη, όχι με αντικίνητρα που κάνει την διατήρηση δύσκολη.
Εσείς όμως τι λέτε; Πόσο χαράτσι θα αντέξετε πριν σκεφτείτε τρόπους να ξεφορτωθείτε το παλιό σας αυτοκίνητο; Και αν είναι να το αλλάξετε, τι θα κάνετε για να πάρετε φθηνό; Γίνεται χωρίς απόσυρση, αντικατάσταση; Και τι περιμένετε να δείτε για να αγοράσετε καινούργιο;
Ας το πάρουν απόφαση πια, ότι ο έλληνας τα τελευταία χρόνια ισα ίσα που τα βγάζει πέρα, επομένως ότι και να κάνουν, δεν προκειται να αλλάξει κάτι, απ΄την στιγμή που δεν του περισσεύει φράγκο.
Αν βλέπετε πολλά μαγειρέματα..και δύσκολες εξισώσεις για το πόσα τέλη κυκλοφορίας θα κοστίζουν σε κάθε αυτοκινητο τότε κάτι πονηρό συμβαίνει..όπως άλλωστε πάντα αυτό γινόταν ..μόνο Νανάς τα παίρνουν....μια και έξω...τέλη κυκλοφορίας μόνο σε σχέση με την αξία προ φόρων..για τα νέα καί με την εμπορική αξία κάθε αυτοκινήτου ανεξάρτητου έτους κυκλοφορίας του..γιατί δεν το κάνουν
.τόσο δύσκολο είναι;
Μετά από έντεκα χρόνια χαράτσι 700 ευρώ τέλη κυκλοφορίας και 500 ευρώ φόρο πολυτελείας ο οποίος σταμάτησε στην 10ετια. Τώρα καλούμαστε να πληρώσουμε φόρο περιβάλλοντος! Το Ελληνικό κράτος ποτέ δέν είχε σχέδιο αλλά ούτε έχει, απλά τώρα κάνει ότι λένε οι χώρες κατασκευής αυτοκινήτων τής Ευρώπης γιατί καί αυτοί να πουλήσουν κάτι γιά να έχουν να μας δανείζουν! Άλλωστε όταν είχαμε κάποια εργοστάσια αυτοκινήτων δεν τα στηρίξαμε. Τώρα αν θα βγεί η εξίσωση; δέν νομίζω, μάλλον θα παραδοθούν καί άλλες πινακίδες.
Αν θέλουν να αλλάξει ο στόλος των παλαιών αυτοκινήτων, μόνο μία λύση υπάρχει. Γενναία αύξηση μισθών. Αντί να δίνουν δισεκατομμύρια σε επιδοτήσεις να τα δώσουν στους μισθούς. Μόνο έτσι γεμίζεις τα ταμεία, αυξάνεις την κατανάλωση και ταυτόχρονα αφού υπάρχει κατανάλωση ανοίγουν και εταιρίες που προσλαμβάνουν κόσμο και ρίχνεις και την ανεργία. Με επιδόματα φτώχειας και επιδοτήσεις της πλάκας, όχι στόλος δεν αλλάζει αλλά ούτε βρακι στον κ*****ο μας.
Αυθαίρετο το συμπέρασμα ότι "δε κρατάμε τα αυτοκίνητα γιατί τα αγαπάμε" και "ρώτα όποιον οδηγό αυτοκινήτου 10ετίας αν θα το άλλαζε με ένα καινούργιο. Δεν θα βρεις κάποιον να σου πει όχι". Προσωπικά είμαι κατευχαριστημένος με το 14 ετών αυτοκίνητο μου και το δεκαετίας της συζύγου δεν αλλάζεται με τίποτα! Και δεν αποτελούμε εξαίρεση! Στην ευρύτερη οικογένεια υπάρχει και 30ετίας αυτοκίνητο (carina e) που με την καμία δε δίνεται στην κατάσταση που βρίσκεται! Να χρεωθείς άνω των 10.000 ευρώ κόστος με χρόνο απόσβεσης συνυπολογίζοντας τέλη και ασφάλιστρα και καύσιμο το λιγότερο άνω της 10ετίας; Το αυτοκίνητο το αλλάζεις μονάχα σε περίπτωση καταστροφής από ζημιά, με αλλαγή των οικογενειακών αναγκών ή με μεταβολή της οικονομικής σου κατάστασης (δε σου βγαίνει η συντήρηση το πουλάς και αποκτάς ένα μικρότερο μεταχειρισμένο).
Θεωρώ απόλυτα άδικη την αύξηση των τελών κυκλοφορίας διότι θα πλήξει δεδομένα τα χαμηλά οικονομικά στρώματα που δεν έχουν τα μέσα να αγοράσουν καινούριο αυτοκίνητο. Η άποψη που πολλάκις έχω εκφράσει από αυτό το φόρουμ είναι πως τα τέλη κυκλοφορίας πρέπει να καταργηθούν και να αυξηθεί η τιμή απάντων των καυσίμων κατά 10 με 15 λεπτά ανά μονάδα (λιτρο κιλό κλπ). Αντιβαίνει σε κάθε έννοια δικαίου η υπέργηρη μητέρα μου που διανύει το πολύ 300 χιλιόμετρα το έτος (και επομένως ρυπαίνει με το από 20ετίας αυτοκίνητό της πολύ λιγότερο από κάποιον που διανύει 15.000 χλμ με ένα νέας τεχνολογίας αυτοκίνητο) να καταβάλει 250 ευρώ τέλη κυκλοφορίας δλδ ευρώ και χιλιόμετρο. Η λογική λέει πως πρέπει να πληρώνω ανάλογα με το πόσο κινούμαι και όχι ένα στανταρ ποσό είτε διανύω 300 χλμ είτε 15.000 χλμ. Επίσης θα πρέπει ξανά να εφαρμοστεί το μέτρο της απόσυρσης όπως είχε γίνει το 1991 δλδ με ισχυρά και σοβαρά κίνητρα που ώθησαν τότε εκατομμύρια συμπολίτες μας να ξεφορτωθούν τα παλαιά τους οχήματα. Ιδίως δε για την απόκτηση ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα πρέπει να υπάρχει ένα μεγάλο πακέτο ελκυστικών μέτρων όπως πχ επιδότηση μέσω φοροαπαλλαγών τουλάχιστον του ημίσεος της αξίας του- μειωμένα ασφάλιστρα - μειωμένο ηλεκτρικό ρεύμα - πάρκινγκ δωρεάν σε χώρους ελεγχόμενης στάθμευσης , γιατι διάβολε 20.000 και 30.000 ευρώ προς το παρόν για αμάξι πόλης είναι πάρα μα πάρα πολλά τα λεφτά Αρη.
Δυστυχώς η κυβέρνηση όπως και οι άλλες ακολουθεί μόνο τις οδηγίες που βολεύουν κάποιους, εδώ κάποιες αυτοκινητοβιομηχανίες, βλέπε Γερμανία! Δεν φτάνει η απόσυρση δυστυχώς οι μισθοί μας και οι τιμές των αυτοκινήτων είναι απαγορευτικές για την μεγάλη πλειοψηφία στην Ελλάδα! Αν θέλουν να τα αλλάξουμε θα πρέπει με κάποιο τρόπο να επιδοτηθούν!
Το καινούργιο μαστίγιο στα χέρια της κάθε κοινοβουλευτικής χούντας ονομάζεται ΑΝΘΡΑΚΑΣ και θα χρησιμοποιηθεί για να γονατίσει κυρίως τους αδύναμους, τους φτωχούς και τους μη έχοντες, διότι, γι αυτούς πρόκειται, γι αυτούς είναι αυτά τα μέτρα της δήθεν πολιτισμένης Ευρωπαϊκής ένωσης, που από την μια μεριά κρύβει τα μάτια της από το όργιο της βιομηχανικής και πολεμικής ρύπανσης και από την άλλη, τα καρφώνει με μανία επάνω στα δήθεν ρυπογόνα αυτοκίνητα, σαν να φταίνε αυτά για το σημερινό περιβαλλοντολογικό χάλι που μαστίζει όλο τον πλανήτη. Θέλετε να σώσετε τον πλανήτη, καταργήστε όλα τα αγροτικά, όλα τα λεωφορεία, όλα τα αστικά, όλα τα πλοία, όλα τα αεροπλάνα και όλες τις πολεμικές μηχανές που καίνε το πετρέλαιο και τα άλλα ρυπογόνα ορυκτά. Θέλετε να σώσετε τον πλανήτη, σταματήστε όσους χρησιμοποιούν σόμπες ξύλου, ξυλολέβητες, τζάκια, μαζούτ, κάρβουνο, λιγνίτη, σκουπίδια κάθε είδους, έπιπλα και κάθε τι που βγάζει φλόγα και είναι χίλιες φορές ποιο επικίνδυνο από το χειρότερο αμάξι. Όλα τα κάνουν για τους κολοσσούς, που παράγουν αμάξια και ξέρουμε ποιοι είναι αυτοί και ξέρουμε ακόμα περισσότερο, ότι σε κάθε κράτος όπου υπάρχουν είναι στην ουσία η σκιώδης κυβέρνηση του, μετά φυσικά από τις βιομηχανίες φαρμάκων και όπλων. Ότι και να κάνουν επάνω σε αυτόν τον τομέα χωρίς το μέτρο του δικαίου και χωρίς το μέτρο της λογικής, ένα είναι το σίγουρο, ότι θα δημιουργήσουν χάος και αταξία μέσα στο κράτος, μεγαλώνοντας ακόμα περισσότερο την ψαλίδα ανάμεσα σε φτωχούς και πλουσίους.
Εδώ δεν μπορούν οι άνθρωποι καλά καλά να επιβιώσουν, τι να λέμε τώρα...
Δουλεύω και εγώ και η σύζυγός, και ίσα ίσα που τα βγάζουμε πέρα. Έχουμε αυτοκίνητα, 12 ετών το καθένα, και δεν υπάρχει καμία περίπτωση να τα αλλάξουμε στο άμεσο μέλλον, ούτε καν αγοράζοντας μεταχειρισμένα. Ευτυχώς, δεν έχουν βγάλει σχεδόν καμία βλάβη έως τώρα. Οπότε, και να αυξηθεί η φορολογία τους, πάλι δεν... Χρειαζόμαστε κίνητρα, και όχι αντικίνητρα. Μειωμένη φορολογία, τέλη κυκλοφορίας, και σημαντικότερο ίσως, δάνεια με χαμηλότερο επιτόκιο.
Αν τους ενδιαφερει το περιβαλλον ας δωσουν τη δυνατοτητα σε κατοχους αυτοκινητων 15ετιας κ ανω να αγορασουν νεο αυτοκινητο με μηδενικα τελη ταξινομησης.
Χαράτσι; Χαράτσι επειδή έχω αυτοκίνητο 12 ετών πλέον και δεν μπορώ να αγοράσω άλλο ένεκα των "περικοπών";;; αν θέλουν πραγματικά να κινηθεί η αγορά για αρχή πρέπει να μεγαλώσουν την αγοραστική δύναμη του καταναλωτή. Τότε και μόνον τότε θα έπρεπε να μιλάμε για κίνητρα... πέραν τουτου να μπει φρένο στις ξέφρενες τιμές των ηλεκτρικών ή υβριδικών. Δεν είναι δυνατόν για ένα μικρό αμαξάκι να θέλω 25Κ (συμπεριλαμβανομενης της έκπτωσης). Ακόμη να δουν τι θα γίνεται με την φόρτιση αυτών. Αν μένω Μαραθώνα που θα πηγαίνω να το φορτίζω; Στο κέντρο; Είναι ανούσιο να συζητάμε περαιτέρω, αφού δεν έχουν σκεφτεί ούτε τα βασικά....
Ας το πάρουν απόφαση πια, ότι ο έλληνας τα τελευταία χρόνια ισα ίσα που τα βγάζει πέρα, επομένως ότι και να κάνουν, δεν προκειται να αλλάξει κάτι, απ΄την στιγμή που δεν του περισσεύει φράγκο.
Αν βλέπετε πολλά μαγειρέματα..και δύσκολες εξισώσεις για το πόσα τέλη κυκλοφορίας θα κοστίζουν σε κάθε αυτοκινητο τότε κάτι πονηρό συμβαίνει..όπως άλλωστε πάντα αυτό γινόταν ..μόνο Νανάς τα παίρνουν....μια και έξω...τέλη κυκλοφορίας μόνο σε σχέση με την αξία προ φόρων..για τα νέα καί με την εμπορική αξία κάθε αυτοκινήτου ανεξάρτητου έτους κυκλοφορίας του..γιατί δεν το κάνουν .τόσο δύσκολο είναι;
Μετά από έντεκα χρόνια χαράτσι 700 ευρώ τέλη κυκλοφορίας και 500 ευρώ φόρο πολυτελείας ο οποίος σταμάτησε στην 10ετια. Τώρα καλούμαστε να πληρώσουμε φόρο περιβάλλοντος! Το Ελληνικό κράτος ποτέ δέν είχε σχέδιο αλλά ούτε έχει, απλά τώρα κάνει ότι λένε οι χώρες κατασκευής αυτοκινήτων τής Ευρώπης γιατί καί αυτοί να πουλήσουν κάτι γιά να έχουν να μας δανείζουν! Άλλωστε όταν είχαμε κάποια εργοστάσια αυτοκινήτων δεν τα στηρίξαμε. Τώρα αν θα βγεί η εξίσωση; δέν νομίζω, μάλλον θα παραδοθούν καί άλλες πινακίδες.
Αν θέλουν να αλλάξει ο στόλος των παλαιών αυτοκινήτων, μόνο μία λύση υπάρχει. Γενναία αύξηση μισθών. Αντί να δίνουν δισεκατομμύρια σε επιδοτήσεις να τα δώσουν στους μισθούς. Μόνο έτσι γεμίζεις τα ταμεία, αυξάνεις την κατανάλωση και ταυτόχρονα αφού υπάρχει κατανάλωση ανοίγουν και εταιρίες που προσλαμβάνουν κόσμο και ρίχνεις και την ανεργία. Με επιδόματα φτώχειας και επιδοτήσεις της πλάκας, όχι στόλος δεν αλλάζει αλλά ούτε βρακι στον κ*****ο μας.
Αυθαίρετο το συμπέρασμα ότι "δε κρατάμε τα αυτοκίνητα γιατί τα αγαπάμε" και "ρώτα όποιον οδηγό αυτοκινήτου 10ετίας αν θα το άλλαζε με ένα καινούργιο. Δεν θα βρεις κάποιον να σου πει όχι". Προσωπικά είμαι κατευχαριστημένος με το 14 ετών αυτοκίνητο μου και το δεκαετίας της συζύγου δεν αλλάζεται με τίποτα! Και δεν αποτελούμε εξαίρεση! Στην ευρύτερη οικογένεια υπάρχει και 30ετίας αυτοκίνητο (carina e) που με την καμία δε δίνεται στην κατάσταση που βρίσκεται! Να χρεωθείς άνω των 10.000 ευρώ κόστος με χρόνο απόσβεσης συνυπολογίζοντας τέλη και ασφάλιστρα και καύσιμο το λιγότερο άνω της 10ετίας; Το αυτοκίνητο το αλλάζεις μονάχα σε περίπτωση καταστροφής από ζημιά, με αλλαγή των οικογενειακών αναγκών ή με μεταβολή της οικονομικής σου κατάστασης (δε σου βγαίνει η συντήρηση το πουλάς και αποκτάς ένα μικρότερο μεταχειρισμένο).
Τα 100.0000 και πλέον οχήματα με κατατεθειμένες πινακίδες που σαπίζουν είναι η απάντηση στο ερώτημα
Θεωρώ απόλυτα άδικη την αύξηση των τελών κυκλοφορίας διότι θα πλήξει δεδομένα τα χαμηλά οικονομικά στρώματα που δεν έχουν τα μέσα να αγοράσουν καινούριο αυτοκίνητο. Η άποψη που πολλάκις έχω εκφράσει από αυτό το φόρουμ είναι πως τα τέλη κυκλοφορίας πρέπει να καταργηθούν και να αυξηθεί η τιμή απάντων των καυσίμων κατά 10 με 15 λεπτά ανά μονάδα (λιτρο κιλό κλπ). Αντιβαίνει σε κάθε έννοια δικαίου η υπέργηρη μητέρα μου που διανύει το πολύ 300 χιλιόμετρα το έτος (και επομένως ρυπαίνει με το από 20ετίας αυτοκίνητό της πολύ λιγότερο από κάποιον που διανύει 15.000 χλμ με ένα νέας τεχνολογίας αυτοκίνητο) να καταβάλει 250 ευρώ τέλη κυκλοφορίας δλδ ευρώ και χιλιόμετρο. Η λογική λέει πως πρέπει να πληρώνω ανάλογα με το πόσο κινούμαι και όχι ένα στανταρ ποσό είτε διανύω 300 χλμ είτε 15.000 χλμ. Επίσης θα πρέπει ξανά να εφαρμοστεί το μέτρο της απόσυρσης όπως είχε γίνει το 1991 δλδ με ισχυρά και σοβαρά κίνητρα που ώθησαν τότε εκατομμύρια συμπολίτες μας να ξεφορτωθούν τα παλαιά τους οχήματα. Ιδίως δε για την απόκτηση ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα πρέπει να υπάρχει ένα μεγάλο πακέτο ελκυστικών μέτρων όπως πχ επιδότηση μέσω φοροαπαλλαγών τουλάχιστον του ημίσεος της αξίας του- μειωμένα ασφάλιστρα - μειωμένο ηλεκτρικό ρεύμα - πάρκινγκ δωρεάν σε χώρους ελεγχόμενης στάθμευσης , γιατι διάβολε 20.000 και 30.000 ευρώ προς το παρόν για αμάξι πόλης είναι πάρα μα πάρα πολλά τα λεφτά Αρη.
Δυστυχώς η κυβέρνηση όπως και οι άλλες ακολουθεί μόνο τις οδηγίες που βολεύουν κάποιους, εδώ κάποιες αυτοκινητοβιομηχανίες, βλέπε Γερμανία! Δεν φτάνει η απόσυρση δυστυχώς οι μισθοί μας και οι τιμές των αυτοκινήτων είναι απαγορευτικές για την μεγάλη πλειοψηφία στην Ελλάδα! Αν θέλουν να τα αλλάξουμε θα πρέπει με κάποιο τρόπο να επιδοτηθούν!
Το καινούργιο μαστίγιο στα χέρια της κάθε κοινοβουλευτικής χούντας ονομάζεται ΑΝΘΡΑΚΑΣ και θα χρησιμοποιηθεί για να γονατίσει κυρίως τους αδύναμους, τους φτωχούς και τους μη έχοντες, διότι, γι αυτούς πρόκειται, γι αυτούς είναι αυτά τα μέτρα της δήθεν πολιτισμένης Ευρωπαϊκής ένωσης, που από την μια μεριά κρύβει τα μάτια της από το όργιο της βιομηχανικής και πολεμικής ρύπανσης και από την άλλη, τα καρφώνει με μανία επάνω στα δήθεν ρυπογόνα αυτοκίνητα, σαν να φταίνε αυτά για το σημερινό περιβαλλοντολογικό χάλι που μαστίζει όλο τον πλανήτη. Θέλετε να σώσετε τον πλανήτη, καταργήστε όλα τα αγροτικά, όλα τα λεωφορεία, όλα τα αστικά, όλα τα πλοία, όλα τα αεροπλάνα και όλες τις πολεμικές μηχανές που καίνε το πετρέλαιο και τα άλλα ρυπογόνα ορυκτά. Θέλετε να σώσετε τον πλανήτη, σταματήστε όσους χρησιμοποιούν σόμπες ξύλου, ξυλολέβητες, τζάκια, μαζούτ, κάρβουνο, λιγνίτη, σκουπίδια κάθε είδους, έπιπλα και κάθε τι που βγάζει φλόγα και είναι χίλιες φορές ποιο επικίνδυνο από το χειρότερο αμάξι. Όλα τα κάνουν για τους κολοσσούς, που παράγουν αμάξια και ξέρουμε ποιοι είναι αυτοί και ξέρουμε ακόμα περισσότερο, ότι σε κάθε κράτος όπου υπάρχουν είναι στην ουσία η σκιώδης κυβέρνηση του, μετά φυσικά από τις βιομηχανίες φαρμάκων και όπλων. Ότι και να κάνουν επάνω σε αυτόν τον τομέα χωρίς το μέτρο του δικαίου και χωρίς το μέτρο της λογικής, ένα είναι το σίγουρο, ότι θα δημιουργήσουν χάος και αταξία μέσα στο κράτος, μεγαλώνοντας ακόμα περισσότερο την ψαλίδα ανάμεσα σε φτωχούς και πλουσίους.
Εδώ δεν μπορούν οι άνθρωποι καλά καλά να επιβιώσουν, τι να λέμε τώρα... Δουλεύω και εγώ και η σύζυγός, και ίσα ίσα που τα βγάζουμε πέρα. Έχουμε αυτοκίνητα, 12 ετών το καθένα, και δεν υπάρχει καμία περίπτωση να τα αλλάξουμε στο άμεσο μέλλον, ούτε καν αγοράζοντας μεταχειρισμένα. Ευτυχώς, δεν έχουν βγάλει σχεδόν καμία βλάβη έως τώρα. Οπότε, και να αυξηθεί η φορολογία τους, πάλι δεν... Χρειαζόμαστε κίνητρα, και όχι αντικίνητρα. Μειωμένη φορολογία, τέλη κυκλοφορίας, και σημαντικότερο ίσως, δάνεια με χαμηλότερο επιτόκιο.
Αν τους ενδιαφερει το περιβαλλον ας δωσουν τη δυνατοτητα σε κατοχους αυτοκινητων 15ετιας κ ανω να αγορασουν νεο αυτοκινητο με μηδενικα τελη ταξινομησης.
Χαράτσι; Χαράτσι επειδή έχω αυτοκίνητο 12 ετών πλέον και δεν μπορώ να αγοράσω άλλο ένεκα των "περικοπών";;; αν θέλουν πραγματικά να κινηθεί η αγορά για αρχή πρέπει να μεγαλώσουν την αγοραστική δύναμη του καταναλωτή. Τότε και μόνον τότε θα έπρεπε να μιλάμε για κίνητρα... πέραν τουτου να μπει φρένο στις ξέφρενες τιμές των ηλεκτρικών ή υβριδικών. Δεν είναι δυνατόν για ένα μικρό αμαξάκι να θέλω 25Κ (συμπεριλαμβανομενης της έκπτωσης). Ακόμη να δουν τι θα γίνεται με την φόρτιση αυτών. Αν μένω Μαραθώνα που θα πηγαίνω να το φορτίζω; Στο κέντρο; Είναι ανούσιο να συζητάμε περαιτέρω, αφού δεν έχουν σκεφτεί ούτε τα βασικά....
ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 20 ΕΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 4 ΕΤΩΝ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΧΙΟΝΙΑ ΚΑΙ Τ' ΑΛΑΤΙΑ.