Στην πόλη, το Audi Q2 εκμεταλλεύεται τις compact διαστάσεις του για να κινηθεί και ελιχθεί με ευκολία, αν και η ορατότητα προς τα πίσω λόγω του μικρού σε εμβαδόν πίσω τζαμιού, δεν είναι απρόσκοπτη. Από τα πρώτα χλμ. αίσθηση προκαλεί η ποιότητα κύλισης, που αναμφίβολα είναι ένα από τα ατού του αυτοκινήτου. Το καλό όμως είναι πως αυτό συνδυάζεται και με σπορτίφ συμπεριφορά, η οποία ξεδιπλώνεται σε επαρχιακό δρόμο. Το πολύ καλό πλαίσιο, η σφιχτή ανάρτηση και η χαμηλή για SUV απόσταση από το έδαφος (145 χλστ.) εξασφαλίζουν άμεσες αντιδράσεις, περίσσεια πρόσφυση και περιορισμένες κλίσεις στις στροφές. Εξαιρετική είναι και η ευστάθεια του αυτοκινήτου στην ευθεία, όπως και οι χαμηλοί αεροδυναμικοί θόρυβοι. Στο ίδιο, πολύ καλό μήκος κύματος είναι και το μικρό σε διαστάσεις τιμόνι με τη μεταβαλλόμενη υποβοήθηση, που παρέχει πολύ καλή πληροφόρηση για τα δρώμενα.
ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ(25000) ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ ΤΟ HYUNDAI TUCSON ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟ..ΠΛΑΙΣΙΟ,ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ,ΑΝΑΡΤΗΣΗ,ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ,ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ,ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ!!
ΣΤΟ Q2 ΜΕ ΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΚΑΝΑ 35-40000 .ΚΟΡΟΙΔΙΑ
27-28 χιλιάρικα και δεν εχει κλιματισμό, cruise control, με ανάρτηση πίσω ημιακαμπτο αξονα... Κατα τα άλλα "premium"... Λυπάμαι αν και εκτιμώ την Audi.
@el savio που εγινε αυτη η αναδειξη;! οσο για το premium Q2, πανακριβο ειναι, τιποτα δεν εχει πανω του στη βασικη εκδοση, δε προσφερει τιποτα, εκτος δρομου εννοειται μηδεν και premium δεν ειναι οτι και να κανει!
Υπερτιμημενο οπως πολυ σωστα αναφερει το αρθρο αλλα σε καμμια περιπτωση premium οπως πολυ λαθος αναφερει το αρθρο απο τη στιγμη που ο ανταγωνισμος εχει παρομοιο ή και καλυτερο εξοπλισμο και ποιοτητα κατασκευης στην εν λογω κατηγορια. Premium=Exclusive. Δηλαδη Α8.
Η audi το 2017 αναδείχτηκε η πιο luxury μαρκα με 2η τη Mercedes 3η τη jaguar 4η τη bmw και 5η τη lexus. Το q2 αν και στιβαρο, στη βασική του εκδοση δεν συναδει με την εικονα των υπολοίπων μοντελων της εταιρειας.
Απο οτι ξερω εδω και καποιες μερες εχει ηδη ερθει ο νεος κινητηρας 1,5 με 150 αλογα που προκειται να αντικαστησει τον 1.4 και ηδη εξοπλιζει το a3.Δεν ισχυει το ιδιο για το q2?
ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ(25000) ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ ΤΟ HYUNDAI TUCSON ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟ..ΠΛΑΙΣΙΟ,ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ,ΑΝΑΡΤΗΣΗ,ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ,ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ,ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ!! ΣΤΟ Q2 ΜΕ ΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΚΑΝΑ 35-40000 .ΚΟΡΟΙΔΙΑ
27-28 χιλιάρικα και δεν εχει κλιματισμό, cruise control, με ανάρτηση πίσω ημιακαμπτο αξονα... Κατα τα άλλα "premium"... Λυπάμαι αν και εκτιμώ την Audi.
@el savio που εγινε αυτη η αναδειξη;! οσο για το premium Q2, πανακριβο ειναι, τιποτα δεν εχει πανω του στη βασικη εκδοση, δε προσφερει τιποτα, εκτος δρομου εννοειται μηδεν και premium δεν ειναι οτι και να κανει!
Υπερτιμημενο οπως πολυ σωστα αναφερει το αρθρο αλλα σε καμμια περιπτωση premium οπως πολυ λαθος αναφερει το αρθρο απο τη στιγμη που ο ανταγωνισμος εχει παρομοιο ή και καλυτερο εξοπλισμο και ποιοτητα κατασκευης στην εν λογω κατηγορια. Premium=Exclusive. Δηλαδη Α8.
Απαραδεκτο να πρεπει να δωσεις για ενα αμαξι 30.000 κ βαλε κ να εχει τετοια αναρτηση πισω ημιακαμπτου αξονα.χωρια καποια σκληρα πλαστικα πιο χαμηλα...
Απλα κορυφαιο σε ολα! η τιμη του αναλογικα ειναι χαμηλη,οσο κι αν αυτο ξενιζει μερικους...
Η audi το 2017 αναδείχτηκε η πιο luxury μαρκα με 2η τη Mercedes 3η τη jaguar 4η τη bmw και 5η τη lexus. Το q2 αν και στιβαρο, στη βασική του εκδοση δεν συναδει με την εικονα των υπολοίπων μοντελων της εταιρειας.
Απο οτι ξερω εδω και καποιες μερες εχει ηδη ερθει ο νεος κινητηρας 1,5 με 150 αλογα που προκειται να αντικαστησει τον 1.4 και ηδη εξοπλιζει το a3.Δεν ισχυει το ιδιο για το q2?