Πολύ όμορφο ταμπλό με «συστοιχία» αεραγωγών που θυμίζουν εμπορικό jet αεροσκάφος, μπόλικες μεταλλικές λεπτομέρειες: γενικά ότι βλέπει και ακουμπάει κανείς στο εσωτερικό της E-Class είναι πολύ ευχάριστο και η Coupe εκδοχή δεν αποτελεί εξαίρεση.

Έχουμε λατρέψει τα αναλογικά όργανα της βασικής έκδοσης αλλά και το μεγάλο πάνελ με τις δύο οθόνες αξίζει τα λεφτά του: δεν κάνει γυαλάδες και έχει εξαιρετική ευκρίνεια.

Αλληλοκάλυψη λειτουργιών: από τη βάση της κονσόλας υπάρχουν τρεις τρόποι να ελέγχει κανείς την κεντρική οθόνη και τις λειτουργίες. Δεν είναι η πιο βολική διαρρύθμιση πάντως και αυτό ισχύει και για τα μενού εσωτερικά, π.χ. για να αποθηκεύσεις σταθμό χρειάζεται κάποια εκμάθηση.

Αλληλοκάλυψη λειτουργιών: από τη βάση της κονσόλας υπάρχουν τρεις τρόποι να ελέγχει κανείς την κεντρική οθόνη και τις λειτουργίες. Δεν είναι η πιο βολική διαρρύθμιση πάντως και αυτό ισχύει και για τα μενού εσωτερικά, π.χ. για να αποθηκεύσεις σταθμό χρειάζεται κάποια εκμάθηση.

Εσωτερικό: Υψηλών προδιαγραφών αισθητική & ποιότητα

23.054 Επισκέψεις στο άρθρο (11/10/2017)

Το εσωτερικό αντλεί όλη του την έμπνευση από τη σεντάν E-Class και αυτό είναι καλό. Το ταμπλό δείχνει πολύ πλατύ επειδή έχει και μια κλίση προς τα εμπρός και κυριαρχείται φυσικά από το μεγάλο πάνελ που φιλοξενεί κάτω από ενιαία «στέγη» δύο μεγάλες οθόνες 12,3 ιντσών έκαστη. Αυτή η επιλογή είναι διαμορφώσιμη με τον οδηγό να διαλέγει τι είδους κόκπιτ θέλει ακριβώς εμπρός του. Είναι βέβαια και έξτρα και η βασική έχει αναλογικά όργανα (υπέροχα από ότι έχουμε δει μέχρι τώρα) κι ένα μικρότερο μόνιτορ δεξιά. Η ποιότητα είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο. ΚατΆαρχάς σαν κατασκευή δείχνει ικανή να αντέξει για πολλά χρόνια ενώ και σαν αντιληπτή ποιότητα, τα μαλακά υλικά κυριαρχούν και το φινίρισμα, με πολλές μεταλλικές λεπτομέρειες κερδίζει αμέσως τις εντυπώσεις. Ωστόσο η Mercedes δεν έχει μπει στη μόδα με τις οθόνες αφής, όχι με ένα γενικευμένο σύστημα τουλάχιστον. Το ζήτημα είναι ότι στο εσωτερικό της E-Class μπορεί κανείς να εκτελέσει την ίδια λειτουργία με τουλάχιστον τρεις τρόπους από την κεντρική κονσόλα: με το πιεζοπεριστροφικό χειριστήριο, με την επιφάνεια αφής ακριβώς από πάνω αλλά και μέσω μιας γραμμής με μπουτόν άμεσης πρόσβασης κάτω από τον κλιματισμό. Χρειάζεται λοιπόν κάποια εξοικείωση, να μάθει κανείς «τον τρόπο της Mercedes», στον οποίο δεν είναι δύσκολο να συνηθίσει μετά.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
4green