10 φωτογραφίες »

Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

13.017 Επισκέψεις στο άρθρο (11/5/2021)

Στο δρόμο: πιο γρήγορη η EQC, πιο «αλογάκι» η Mach-E
Πώς έχουν τώρα τα πράγματα με την οδηγική συμπεριφορά των δύο μοντέλων; Ξυπνάει η Mustang Mach-E τα συναισθήματα που είναι υποχρεωμένη να προσφέρει σε εμάς τους petrolhead ως ηλεκτρικό SUV; Και ναι, και όχι. Παρά το έλλειμμα ισχύος των 57 ίππων ο οδηγός την αισθάνεται πιο ζωντανή και πιο σπορτίφ σε σχέση με την βαρύτερη Mercedes. Και σε ό,τι έχει να κάνει με την αίσθηση, το πλεονέκτημα του βάρους (σ.σ. πάνω από 300 κιλά) δεν είναι λίγο… Βέβαια, τα νούμερα επιδόσεων διαψεύδουν την αίσθηση, αφού όπως θα δείτε στον πίνακα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά η EQC υπερισχύει ξεκάθαρα. Έπειτα, το τιμόνι της Mach-E στη θέση γύρω από την ευθεία θα μπορούσε να είναι λίγο καλύτερο για Ford, θα το θέλαμε δηλαδή ευρωπαϊκό Ford, και όχι… αμερικανικό Ford, ενώ καλά είναι τα νέα και από την λειτουργία της ανάρτησης, γιατί είναι πιο βελούδινη και αθόρυβη σε σχέση με τη συμβατικού τύπου ανάρτηση της EQC. Και το σημαντικότερο, για τον petrolhead ρε παιδί μου, η Mach-E μπορεί να ξεκολλήσει την ουρά της. Τώρα το ποιος θα αγοράσει ένα ηλεκτρικό SUV για να παίζει με το πίσω μέρος είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο… Η EQC λοιπόν είναι πιο ουδέτερη στη συμπεριφορά, υποστρέφει γλυκά καθώς το ESP επεμβαίνει νωρίς και δεν αφήνει χώρο για αντιδράσεις. Μάλιστα είναι και πιο ήσυχη, γεγονός που μας αρέσει στα ηλεκτρικά οχήματα. Κλείνοντας με την κατανάλωση και την αυτονομία θα σημειώσουμε πως η EQC απαιτεί περισσότερο ρεύμα και η Mach-Ε έχει μεγαλύτερη αυτονομία. 

MUSTANG MACH-E
Η Mustang, η οποία παράγεται στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, πρέπει να βελτιωθεί όσον αφορά την ποιότητα συναρμογής. Τα μεγάλα διάκενα, τα υλικά απλής ποιότητας και οι αιχμηρές ακμές δεν ταιριάζουν με αυτήν την κατηγορία (τιμής). Η καθαρή χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 88 kWh και, σύμφωνα με το WLTP, η αυτονομία πρέπει να φτάνει τα 540 χιλιόμετρα. Ωστόσο, στην δική μας τυποποιημένη διαδρομή καταγράψαμε 376 χιλιόμετρα.

MERCEDES EQC
Με εξαίρεση κάποιες λεπτομέρειες, η EQC θυμίζει το όχημα-βάση, την GLC. Η ποιότητα κατασκευής, η εικόνα των υλικών και το επίπεδο της άνεσης βρίσκονται σε κορυφαίο επίπεδο. Το βάρος ξεπερνά τους 2,5 τόνους και έτσι επειδή ο κινητήρας των 408 PS καλείται να δουλέψει σκληρά, η αυτονομία περιορίζεται στην πράξη στα μόλις 270 χιλιόμετρα.

Η γνώμη μας
Παρά το μεγαλύτερο βάρος η EQC κόβει πρώτη το νήμα λόγω επιδόσεων, άνεσης και τεχνολογικών συστημάτων. Η Mach-E τερματίζει δίπλα της έχοντας σπορτίφ αίσθηση, μεγαλύτερη αυτονομία πιο χαμηλή τιμή, ωστόσο και χωρίς τη μελωδία του V8 που διασκεδάζει ακόμη τα ακουστικά μας κύτταρα… 

Η γραμμή των παραθύρων προσδίδει στην Mach-E κουπέ δυναμισμό, ενώ, η υπερυψωμένη μαύρη οροφή δημιουργεί χώρο. Ένα έξυπνο τέχνασμα των σχεδιαστών.

Η γραμμή των παραθύρων προσδίδει στην Mach-E κουπέ δυναμισμό, ενώ, η υπερυψωμένη μαύρη οροφή δημιουργεί χώρο. Ένα έξυπνο τέχνασμα των σχεδιαστών.

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

CORAL GAS PASXA
citroen